Ιστορίες τόλμης συνηθισμένων ανθρώπων, μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ, που υπόσχονται να μας φέρουν λίγο πιο κοντά στα θέλω μας, απομακρύνοντάς μας από συμβιβασμούς και ανασφάλειες για το αύριο
Την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων επέλεξε η Allianz για το λανσάρισμα της νέας της διαφημιστικής καμπάνιας, με κεντρικό μήνυμα #Tolmisesimera.
Η καμπάνια έχει ως στόχο να αναδείξει τον ουσιαστικό ρόλο που επιδιώκει να διαδραματίζει η Allianz στη ζωή των πελατών της: να αποτελεί το στήριγμά τους, ώστε να αισθάνονται ασφαλείς και να τολμούν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα!
Ένας πατέρας που αποφασίζει να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στη μικρή του κόρη, μια γιατρός που ακολουθεί την αγάπη της για τη ζωγραφική, ένας καθηγητής που αφήνει τα βιβλία για να ζήσει την περιπέτεια με την παρέα του!
Ιστορίες τόλμης συνηθισμένων ανθρώπων, μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ, που υπόσχονται να μας φέρουν λίγο πιο κοντά στα θέλω μας, απομακρύνοντάς μας από συμβιβασμούς και ανασφάλειες για το αύριο.
Με αφορμή τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Allianz, η διευθύντρια Market Management & Eπικοινωνίας, Τζούλη Πανάγου, σχολίασε:
«Στην Allianz υποδεχόμαστε την νέα χρονιά, προτρέποντας τους πελάτες μας να τολμήσουν να εξερευνήσουν τη ζωή, δεσμευόμενοι ότι θα είμαστε πάντα δίπλα τους, συνοδοιπόροι σε κάθε νέο τους ξεκίνημα, παρέχοντάς τους τη στήριξη που χρειάζονται σε κάθε περίοδο της ζωής τους».
Την τηλεοπτική καμπάνια θα πλαισιώσει προβολή στο διαδίκτυο και σε έντυπα μέσα. Μπορείτε να βρείτε τις τρεις τηλεοπτικές ιστορίες τόλμης στο κανάλι της Allianz στο YouTube.
www.bankingnews.gr
Η καμπάνια έχει ως στόχο να αναδείξει τον ουσιαστικό ρόλο που επιδιώκει να διαδραματίζει η Allianz στη ζωή των πελατών της: να αποτελεί το στήριγμά τους, ώστε να αισθάνονται ασφαλείς και να τολμούν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα!
Ένας πατέρας που αποφασίζει να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στη μικρή του κόρη, μια γιατρός που ακολουθεί την αγάπη της για τη ζωγραφική, ένας καθηγητής που αφήνει τα βιβλία για να ζήσει την περιπέτεια με την παρέα του!
Ιστορίες τόλμης συνηθισμένων ανθρώπων, μέσα από τρία τηλεοπτικά σποτ, που υπόσχονται να μας φέρουν λίγο πιο κοντά στα θέλω μας, απομακρύνοντάς μας από συμβιβασμούς και ανασφάλειες για το αύριο.
Με αφορμή τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Allianz, η διευθύντρια Market Management & Eπικοινωνίας, Τζούλη Πανάγου, σχολίασε:
«Στην Allianz υποδεχόμαστε την νέα χρονιά, προτρέποντας τους πελάτες μας να τολμήσουν να εξερευνήσουν τη ζωή, δεσμευόμενοι ότι θα είμαστε πάντα δίπλα τους, συνοδοιπόροι σε κάθε νέο τους ξεκίνημα, παρέχοντάς τους τη στήριξη που χρειάζονται σε κάθε περίοδο της ζωής τους».
Την τηλεοπτική καμπάνια θα πλαισιώσει προβολή στο διαδίκτυο και σε έντυπα μέσα. Μπορείτε να βρείτε τις τρεις τηλεοπτικές ιστορίες τόλμης στο κανάλι της Allianz στο YouTube.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών