Τον Ιούνιο η εταιρία θα προχωρήσει σε rebranding, ενώ τα επίσημα αποτελέσματα του 2018 θα ανακοινωθούν στις αρχές Απριλίου
Το 50% των πωλήσεων προέρχονται από τα δίκτυα και 50% από το bancassurance, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EUROLIFE ERB Aσφαλιστικής, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.
Το 80% των επενδύσεων που πραγματοποιεί η EUROLIFE ERB Aσφαλιστική εστιάζουν στην αναβάθμιση της σχέσης της με τους ασφαλιστικούς πράκτορες και μεσίτες.
Σε ό,τι αφορά στη στρατηγική της εταιρίας τόνισε ότι «στόχος είναι να είμαστε μεγάλοι παίκτες, μια σοβαρή επιχείρηση που ακούει τους πελάτες και τους συνεργάτες της.
Πρέπει να πουλήσουμε, αλλά συγχρόνως πρέπει να γεννήσουμε προστιθέμενη αξία, πάντα στοχεύοντας πρώτα σε εξαιρετικό τεχνικό και στη συνέχεια σε ικανοποιητικό επενδυτικό αποτέλεσμα».
Συγκεκριμένα ο κ. Σαρρηγεωργίου ανέφερε ότι €90 εκ. κέρδη κατά το 2017, τα €60 εκ. προήθλαν από το τεχνικό αποτέλεσμα, ενώ υπογράμμισε ότι σε επίπεδο κερδών το 2018 ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Στη συνέχεια ανακοίνωσε ότι κατά το 2019 η εταιρία θα παρουσιάσει για πρώτη φορά οργανωμένο πρόγραμμα δράσεων ΕΚΕ, μέσω του οποίου θα επιστρέψει αξία στις τοπικές κοινωνίες της χώρας.
Κλείνοντας ανέφερε ότι η εξαιρετικά προσοδοφόρα επενδυτική πολιτική που ακολουθεί η EUROLIFE ERB Aσφαλιστική, λειτουργεί επ’ ωφελεία όλων των πελατών της, ειδικά όμως όσων έχουν επιλέξει ένα από τα επενδυτικά της προϊόντα.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων Νίκο Δελένδα, η EUROLIFE ERB Aσφαλιστική κατά το 2018 σημείωσε αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων της τάξης του 14% στα αποταμιευτικά προγράμματα, 8% στια ασφαλίσεις υγείας, 12% στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, 24% στα ομαδικά συνταξιοδοτικά και 10% στα ομαδικά υγείας, ενώ στους λοιπούς κλάδους οι αυξήσεις κυμάνθηκαν μεταξύ του 5%-7%. Για το 2019 η εταιρία έχει θέσει πολύ υψηλούς στόχους και διψήφια ποσοστά αύξησης των εργασιών σε όλους τους κλάδους.
Σήμερα η EUROLIFE ERB Aσφαλιστική έχει 450.000 πελάτες, ενώ η σύνθεση του χαρτοφυλακίου της (28% αποταμιευτικά, 10% ζωή, 10% υγεία, 27% γενικές – ιδιώτες, 20% αυτοκίνητο και 5% επιχειρηματικοί κίνδυνοι) επιβεβαιώνει την αφοσίωση που επιδεικνύουν οι συνεργαζόμενοι διαμεσολαβητές στην πώληση βάσει αναγκών.
Μαρίνα Δρακάτου
www.bankingnews.gr
Το 80% των επενδύσεων που πραγματοποιεί η EUROLIFE ERB Aσφαλιστική εστιάζουν στην αναβάθμιση της σχέσης της με τους ασφαλιστικούς πράκτορες και μεσίτες.
Σε ό,τι αφορά στη στρατηγική της εταιρίας τόνισε ότι «στόχος είναι να είμαστε μεγάλοι παίκτες, μια σοβαρή επιχείρηση που ακούει τους πελάτες και τους συνεργάτες της.
Πρέπει να πουλήσουμε, αλλά συγχρόνως πρέπει να γεννήσουμε προστιθέμενη αξία, πάντα στοχεύοντας πρώτα σε εξαιρετικό τεχνικό και στη συνέχεια σε ικανοποιητικό επενδυτικό αποτέλεσμα».
Συγκεκριμένα ο κ. Σαρρηγεωργίου ανέφερε ότι €90 εκ. κέρδη κατά το 2017, τα €60 εκ. προήθλαν από το τεχνικό αποτέλεσμα, ενώ υπογράμμισε ότι σε επίπεδο κερδών το 2018 ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Στη συνέχεια ανακοίνωσε ότι κατά το 2019 η εταιρία θα παρουσιάσει για πρώτη φορά οργανωμένο πρόγραμμα δράσεων ΕΚΕ, μέσω του οποίου θα επιστρέψει αξία στις τοπικές κοινωνίες της χώρας.
Κλείνοντας ανέφερε ότι η εξαιρετικά προσοδοφόρα επενδυτική πολιτική που ακολουθεί η EUROLIFE ERB Aσφαλιστική, λειτουργεί επ’ ωφελεία όλων των πελατών της, ειδικά όμως όσων έχουν επιλέξει ένα από τα επενδυτικά της προϊόντα.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων Νίκο Δελένδα, η EUROLIFE ERB Aσφαλιστική κατά το 2018 σημείωσε αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων της τάξης του 14% στα αποταμιευτικά προγράμματα, 8% στια ασφαλίσεις υγείας, 12% στις επιχειρηματικές ασφαλίσεις, 24% στα ομαδικά συνταξιοδοτικά και 10% στα ομαδικά υγείας, ενώ στους λοιπούς κλάδους οι αυξήσεις κυμάνθηκαν μεταξύ του 5%-7%. Για το 2019 η εταιρία έχει θέσει πολύ υψηλούς στόχους και διψήφια ποσοστά αύξησης των εργασιών σε όλους τους κλάδους.
Σήμερα η EUROLIFE ERB Aσφαλιστική έχει 450.000 πελάτες, ενώ η σύνθεση του χαρτοφυλακίου της (28% αποταμιευτικά, 10% ζωή, 10% υγεία, 27% γενικές – ιδιώτες, 20% αυτοκίνητο και 5% επιχειρηματικοί κίνδυνοι) επιβεβαιώνει την αφοσίωση που επιδεικνύουν οι συνεργαζόμενοι διαμεσολαβητές στην πώληση βάσει αναγκών.
Μαρίνα Δρακάτου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών