Στα 353,9 εκατ ευρώ τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα
Με αυξημένους πάνω από 163.000 πελάτες σε σχέση με το 2017, και μεικτά εγγραμμένα ασφάλιστρα στα 353,9 εκατ ευρώ, αυξημένα κατά 2% σε σχέση με τον περασμένο χρόνο, η Interamerican μπορεί να αντιμετωπίζει το μέλλον με αισιοδοξία.
Αυτό ήταν και το μήνυμα που θέλησε να στείλει ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Γιάννης Καντώρος, ο οποίος τόνισε ότι σχεδιάζεται ο μετασχηματισμός του μοντέλου της σε όσο γίνεται πιο απλές δομές με έμφαση στην καινοτομία και βασικά χαρακτηριστικά την ανάπτυξη ενός ζωντανού οργανισμού που θα έχει σαν βασικό στόχο την απλότητα, την ταχύτητα και την προσαρμοστικότητα.
H εταιρεία έχοντας ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και μερίδιο 11,9% στις γενικές ασφάλειες και 5,4% στη ζωή, επενδύει στην ολιστική της ψηφιοποίηση της και μεταβαίνει σ ένα σύστημα που συνδυάζει τον σχεδιασμό και την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την αναλυτική σκέψη και την κουλτούρα της καινοτομίας στην εργασία.
Τα τελευταία τρία χρόνια η εταιρεία επενδύει συνεχώς σε υπηρεσίες και δομές που βελτιώνουν περαιτέρω την σχέση της με τον καταναλωτή και το δίκτυο της. Το 2018 η Interamerican κατέβαλε 237,3 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις και κατέγραψε αυξημένα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα που διαμορφώθηκαν στα 353,9 εκατ. από 347,2 το 2017.
Τα επαναλαμβανόμενα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 22 εκατ. ευρώ και τα συνολικά κέρδη προ φόρων 16, 7 εκατ.
Οι σχέσεις που έχει δομήσει με τους πελάτες της αποτυπώνεται στον υψηλό δείκτη ικανοποίησης που φτάνει το 86% για την Interamerican και το 91% για την Anytime, ενώ το NPS από τις 48 μονάδες πέρυσι σκαρφάλωσε στις 63.
Αυτό ήταν και το μήνυμα που θέλησε να στείλει ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Γιάννης Καντώρος, ο οποίος τόνισε ότι σχεδιάζεται ο μετασχηματισμός του μοντέλου της σε όσο γίνεται πιο απλές δομές με έμφαση στην καινοτομία και βασικά χαρακτηριστικά την ανάπτυξη ενός ζωντανού οργανισμού που θα έχει σαν βασικό στόχο την απλότητα, την ταχύτητα και την προσαρμοστικότητα.
H εταιρεία έχοντας ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και μερίδιο 11,9% στις γενικές ασφάλειες και 5,4% στη ζωή, επενδύει στην ολιστική της ψηφιοποίηση της και μεταβαίνει σ ένα σύστημα που συνδυάζει τον σχεδιασμό και την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, την αναλυτική σκέψη και την κουλτούρα της καινοτομίας στην εργασία.
Τα τελευταία τρία χρόνια η εταιρεία επενδύει συνεχώς σε υπηρεσίες και δομές που βελτιώνουν περαιτέρω την σχέση της με τον καταναλωτή και το δίκτυο της. Το 2018 η Interamerican κατέβαλε 237,3 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις και κατέγραψε αυξημένα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα που διαμορφώθηκαν στα 353,9 εκατ. από 347,2 το 2017.
Τα επαναλαμβανόμενα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 22 εκατ. ευρώ και τα συνολικά κέρδη προ φόρων 16, 7 εκατ.
Οι σχέσεις που έχει δομήσει με τους πελάτες της αποτυπώνεται στον υψηλό δείκτη ικανοποίησης που φτάνει το 86% για την Interamerican και το 91% για την Anytime, ενώ το NPS από τις 48 μονάδες πέρυσι σκαρφάλωσε στις 63.
Αντώνης Βασιλόπουλος
antonpaper@yahoo.com
antonpaper@yahoo.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών