Οι παροχές αυτές βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία σήμερα και στηρίζουν την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση σε όλο το φάσμα των εργασιών της, κάτι που διευκολύνει και την ανάγκη τηλεργασίας λόγω εξελίξεων κορωνοϊού
Εμπλουτισμένη τεχνολογικά η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική παρέχει μια σειρά από καινοτόμες ψηφιακές διευκολύνσεις για να εξυπηρετούνται όλο το 24ωρο και τις 365 ημέρες του έτους άμεσα και αποτελεσματικά συνεργάτες και πελάτες.
Πρόκειται για υψηλής τεχνολογίας «εργαλεία» τα οποία δημιουργήθηκαν την τελευταία 5ετία.
Στο διάστημα αυτό η εταιρεία επένδυσε μεγάλα κεφάλαια στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών της με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας, τη μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης των εργασιών και την επίτευξη της βέλτιστης αποτελεσματικότητας, κάτι που τελικώς επιτεύχθηκε.
Οι παροχές αυτές βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία σήμερα και στηρίζουν την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση σε όλο το φάσμα των εργασιών της, κάτι που διευκολύνει και την ανάγκη τηλεργασίας λόγω εξελίξεων κορωνοϊού.
Υψηλή εξυπηρέτηση συνεργατών με την ειδική πύλη “EuroPortal”
To EuroPortal απευθύνεται ειδικά στους συνεργάτες. Σχεδιασμένο να λειτουργεί σε όλες τις σταθερές και κινητές συσκευές και να προσφέρει κάθε πληροφορία και υποστήριξη κατά τη διάρκεια της πώλησης, αμεσότητα στην επικοινωνία με τον πελάτη, και ευελιξία στην: έκδοση, εξόφληση καθώς και ηλεκτρονική αποστολή του συμβολαίου.
Το EuroPortal εξελίσσεται διαρκώς. Σήμερα ο συνεργάτης έχει τη δυνατότητα και συγκριτικής τιμολόγησης στα διαθέσιμα προϊόντα της εταιρείας, δημιουργία προσφοράς, έκδοση και εξόφληση σχεδόν στο σύνολο των προσφερόμενων ασφαλιστικών προγραμμάτων της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική.
Πρωταγωνιστής πάντα στις «έξυπνες» παροχές το “Europe app”
Πρόκειται για εφαρμογή μέσω της οποίας οι συνεργάτες της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική διαχειρίζονται το portfolio των πελατών τους σε πραγματικό χρόνο.
Μέσω του Europe app και οι πελάτες της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική έχουν πρόσβαση σε λειτουργίες όπως: κλήση άμεσης οδικής βοήθειας, δήλωση ατυχήματος και τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, ενώ ταυτόχρονα, έχουν real-time ενημέρωση για κινήσεις συμβολαίων, τρέχουσες οφειλές και αποζημιώσεις.
Ακόμα οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις μέσω push notifications.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή τυγχάνει υψηλής αναγνώρισης και έχει λάβει το Bronze βραβείο στα Mobile Excellence Awards.
Η επένδυση σε ψηφιακές υποδομές καθώς και το Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας (Business Continuity Plan), που έχει εκπονήσει η εταιρεία, διασφαλίζουν σήμερα την εύρυθμη λειτουργία της και εκτός γραφείων, με το Διοικητικό Προσωπικό σε πλήρη ετοιμότητα και ικανό να εργαστεί σε καθεστώς τηλεργασίας και τα πληροφοριακά συστήματα να λειτουργούν με αποτελεσματικό τρόπο.
Τέλος η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική έχει φροντίσει ώστε η πληρωμή των ασφαλιστηρίων συμβολαίων της να πραγματοποιείται από το σπίτι ή το γραφείο του πελάτη, χωρίς να επιβάλλεται η φυσική του παρουσία στην τράπεζα ή στο ταχυδρομείο, ενώ το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αποστέλλεται ηλεκτρονικά ή με courier στο σπίτι του.
www.bankingnews.gr
Πρόκειται για υψηλής τεχνολογίας «εργαλεία» τα οποία δημιουργήθηκαν την τελευταία 5ετία.
Στο διάστημα αυτό η εταιρεία επένδυσε μεγάλα κεφάλαια στην ψηφιοποίηση των λειτουργιών της με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας, τη μείωση του χρόνου διεκπεραίωσης των εργασιών και την επίτευξη της βέλτιστης αποτελεσματικότητας, κάτι που τελικώς επιτεύχθηκε.
Οι παροχές αυτές βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία σήμερα και στηρίζουν την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση σε όλο το φάσμα των εργασιών της, κάτι που διευκολύνει και την ανάγκη τηλεργασίας λόγω εξελίξεων κορωνοϊού.
Υψηλή εξυπηρέτηση συνεργατών με την ειδική πύλη “EuroPortal”
To EuroPortal απευθύνεται ειδικά στους συνεργάτες. Σχεδιασμένο να λειτουργεί σε όλες τις σταθερές και κινητές συσκευές και να προσφέρει κάθε πληροφορία και υποστήριξη κατά τη διάρκεια της πώλησης, αμεσότητα στην επικοινωνία με τον πελάτη, και ευελιξία στην: έκδοση, εξόφληση καθώς και ηλεκτρονική αποστολή του συμβολαίου.
Το EuroPortal εξελίσσεται διαρκώς. Σήμερα ο συνεργάτης έχει τη δυνατότητα και συγκριτικής τιμολόγησης στα διαθέσιμα προϊόντα της εταιρείας, δημιουργία προσφοράς, έκδοση και εξόφληση σχεδόν στο σύνολο των προσφερόμενων ασφαλιστικών προγραμμάτων της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική.
Πρωταγωνιστής πάντα στις «έξυπνες» παροχές το “Europe app”
Πρόκειται για εφαρμογή μέσω της οποίας οι συνεργάτες της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική διαχειρίζονται το portfolio των πελατών τους σε πραγματικό χρόνο.
Μέσω του Europe app και οι πελάτες της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική έχουν πρόσβαση σε λειτουργίες όπως: κλήση άμεσης οδικής βοήθειας, δήλωση ατυχήματος και τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, ενώ ταυτόχρονα, έχουν real-time ενημέρωση για κινήσεις συμβολαίων, τρέχουσες οφειλές και αποζημιώσεις.
Ακόμα οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν σημαντικές ενημερώσεις μέσω push notifications.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή τυγχάνει υψηλής αναγνώρισης και έχει λάβει το Bronze βραβείο στα Mobile Excellence Awards.
Η επένδυση σε ψηφιακές υποδομές καθώς και το Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας (Business Continuity Plan), που έχει εκπονήσει η εταιρεία, διασφαλίζουν σήμερα την εύρυθμη λειτουργία της και εκτός γραφείων, με το Διοικητικό Προσωπικό σε πλήρη ετοιμότητα και ικανό να εργαστεί σε καθεστώς τηλεργασίας και τα πληροφοριακά συστήματα να λειτουργούν με αποτελεσματικό τρόπο.
Τέλος η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική έχει φροντίσει ώστε η πληρωμή των ασφαλιστηρίων συμβολαίων της να πραγματοποιείται από το σπίτι ή το γραφείο του πελάτη, χωρίς να επιβάλλεται η φυσική του παρουσία στην τράπεζα ή στο ταχυδρομείο, ενώ το ασφαλιστήριο συμβόλαιο αποστέλλεται ηλεκτρονικά ή με courier στο σπίτι του.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών