Μια πρωτοβουλία από την INTERAMERICAN και την Anytime
Το ενδιαφέρον μεγάλου αριθμού επισκεπτών στο διαδίκτυο προσήλκυσε η συζήτηση για τη Μετακίνηση σήμερα και στο μέλλον, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Ιουλίου μετά από πρωτοβουλία της INTERAMERICAN και της Anytime και με την υποστήριξη του Παρατηρητήριου Οδικής Ασφάλειας (ΕΜΠ).
Η συζήτηση αφορούσε στις σύγχρονες λύσεις και εφαρμογές της τεχνολογίας στην Αυτοκίνηση, που στοχεύουν σε πιο καθαρή ατμόσφαιρα και περιβάλλον, σε ανθρώπινες πόλεις και σε περισσότερη ασφάλεια στους δρόμους για τους πολίτες.
Ο διάλογος προβλήθηκε σε live streaming μέσω του YouTube channel του cnn.gr.
Στην επίκαιρη συζήτηση, που συντόνισε η δημοσιογράφος του CNN Greece, Σοφία Μαυραντζά, συμμετείχαν σημαντικά πρόσωπα από θέση ευθύνης στην κυβέρνηση, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον ασφαλιστικό κλάδο.
Η σύνθεση των συνομιλητών απέδωσε, μέσα από διαφορετικές εμπειρίες και προσεγγίσεις, υλοποιήσιμες ιδέες και λύσεις για τη βιώσιμη
Μετακίνηση, φωτίζοντας τον δρόμο για ένα πιο πράσινο αύριο.
Αφετηρία της συζήτησης ήταν η θεματική «Ενέργεια και Αυτοκίνητο: η ηλεκτροκίνηση και οι επιδράσεις στην οικονομία και το περιβάλλον».
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε για τον στόχο να προαχθεί, μέσα από τον νέο νόμο, ο οικολογικός τρόπος μετακίνησης.
Ο Υπουργός τόνισε χαρακτηριστικά:
«Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα, είναι ευρωπαϊκή πολιτική.
Είναι σύγχρονος τρόπος μετακινήσεων, είναι προσπάθεια να περιοριστούν οι ρύποι και να προστατεύσουμε το περιβάλλον με έργα».
Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες του νόμου: τα κίνητρα για αγορά ηλεκτρικών ΙΧ, δικύκλων και ποδηλάτων, τη δημιουργία υποδομών φόρτισης, το ολοκληρωμένο πλαίσιο για τη
λειτουργία της αγοράς και τον ενεργό ρόλο του Δημοσίου τομέα στις προμήθειες ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και τα αναπτυξιακά - φορολογικά κίνητρα για την παραγωγή φορτιστών, μπαταριών κ.λπ.
Εκ μέρους του Υπουργείου τοποθετήθηκε και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, αναφέροντας ότι «ζητούμενο είναι να αποκτήσουμε ένα επαρκές και λειτουργικό δίκτυο δημοσίων προσβάσιμων σημείων φόρτισης και να αναπτύξουμε με διαφάνεια και υγιή ανταγωνισμό αυτή την αγορά προς όφελος του πολίτη».
Όπως επεσήμανε η κ. Σδούκου, «επειδή ηλεκτροκίνηση σημαίνει ανάπτυξη, προωθούμε παρέχοντας κίνητρα την εγκατάσταση παραγωγικών μονάδων στη Δυτική Μακεδονία και την Αρκαδία, τις περιοχές δηλαδή της απολιγνιτοποίησης.
Μέσα από αυτή την ολιστική προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης και την εφαρμογή των πράσινων μετακινήσεων θα δούμε σύντομα αποτελέσματα τα οποία σταδιακά θα βελτιώνονται, με στόχο το 2030 να έχουμε ένα ηλεκτρικό στα τρία νέα αυτοκίνητα, μειώνοντας δραστικά τους ρύπους».
Δεύτερη θεματική της διαδικτυακής συζήτησης αποτέλεσε η «Αστική Βιωσιμότητα με έξυπνες πόλεις», για την οποία ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Τρικκαίων, εκφράζοντας και το παράδειγμα της πόλης του, υπογράμμισε την αισιοδοξία του για τη σταδιακή χρήση ήπιων μέσων μετακίνησης και υποστήριξη των καλύτερων συνθηκών για την κυκλοφορία των πεζών,
των ΑμεΑ, των γονέων με τα παιδιά τους, των ηλικιωμένων.
«Στον κόσμο αρέσει να βγαίνει από το αυτοκίνητο και ας αποτελεί αυτό αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του» παρατήρησε, σημειώνοντας πως «θα αλλάξουμε τις πόλεις μας μαζί με τους πολίτες, ομορφαίνοντας το αστικό τοπίο».
Στον ίδιο θεματικό πυλώνα ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, ανέδειξε τη σημασία που έχει για τους πολίτες το κίνητρο για βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη με
την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης.
Μάλιστα, αποκάλυψε ότι ο Δήμος Αθηναίων σκοπεύει να επιβραβεύει τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων παρέχοντας, μεταξύ άλλων, δωρεάν και τη χρήση
θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης.
Τόνισε ακόμη, ότι αυτό που θέλει να επιφέρει, είναι «μια νέα ισορροπία στην πόλη ανάμεσα στον πεζό, στον οδηγό και στον ποδηλάτη», υπογραμμίζοντας πως η συζήτηση για πράσινη πόλη αφορά πρωτίστως στη ζωή των παιδιών μας.
Ο Παναγιώτης Παπαντωνίου, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, εξήγησε ότι «η Ελλάδα διαθέτει πλέον ένα πολύ άρτιο δίκτυο αυτοκινητόδρομων» και επεσήμανε την επιτακτική ανάγκη μιας δυναμικής αλλαγής για τη Μετακίνηση.
Όπως διευκρίνισε, οι τομείς στους οποίους διαμορφώνεται το πλαίσιο ανάπτυξης και βελτίωσης της έξυπνης πόλης, περιλαμβάνουν την οδική υποδομή, την κυκλοφορία, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τη στάθμευση, την οδική ασφάλεια, τις εμπορευματικές μεταφορές, τη διαχείριση ενέργειας και τις υπηρεσίες κινητικότητας.
Όμως, «η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των συγκοινωνιακών συστημάτων επιτείνει την ανάγκη για διεπιστημονική προσέγγιση με έμφαση στη χρήση της τεχνολογίας, για τον μετασχηματισμό των πόλεων σε σύγχρονες».
Στη θεματική ενότητα «Τεχνολογία, Αυτοκίνητο και Οδική Ασφάλεια», ο Γιώργος Γιαννής, καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και επικεφαλής του Παρατηρητηρίου Οδικής
Ασφάλειας, τεκμηρίωσε τη γνώμη πως «η Ελλάδα έχει προοδεύσει σημαντικά κατά τα τελευταία χρόνια ως προς τη μείωση τροχαίων δυστυχημάτων στους δρόμους» και ότι στόχος
είναι μέχρι το 2030 να μειωθούν στο 50% οι θάνατοι που οφείλονται σε τροχαία.
Ο κ. Γιαννής υπογράμμισε ότι «η εξέλιξη της τεχνολογίας, η ανάπτυξη έξυπνων συστημάτων μεταφορών, καθώς και η πρόοδος στην επιστήμη των δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν να συμβάλουν σημαντικά στην προληπτική αντιμετώπιση του μείζονος παγκόσμιου κοινωνικού προβλήματος των οδικών ατυχημάτων».
Στη συνέχεια, η συζήτηση κατευθύνθηκε ειδικότερα στη χρήση της τεχνολογίας με τοποθετήσεις από την πλευρά της ασφάλισης και της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Ο Πάνος Κούβαλης, Mobility and Convenience Tribe Leader της INTERAMERICAN, έχοντας και την εμπειρία της Anytime, μίλησε για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το μέλλον της μετακίνησης μέσω έξυπνων οχημάτων, παρατηρώντας ότι «η τεχνολογία είναι αυτή που θα αλλάξει την κινητικότητα, με την ευκολία και την οικονομία που φέρνει.
Ειδικά μέσα στις πόλεις, η τεχνολογία θα δημιουργήσει νέα μοντέλα μετακίνησης και σε αυτή τη βάση, η ιδιοκτησία αυτοκινήτων θα δώσει τη θέση της σε λύσεις του shared economy».
To στέλεχος της εταιρείας αναφέρθηκε και στη δημιουργία ασφαλιστικών προγραμμάτων με χρήση της τηλεματικής, σημειώνοντας ότι οι ψηφιακές εφαρμογές θα υποστηρίξουν και τη μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση.
Όπως τόνισε, στη μετακίνηση απαιτείται εύρος παρεμβάσεων για συνολικές λύσεις και ταυτόχρονα χαμηλό
κόστος των σχετιζομένων υπηρεσιών και προϊόντων.
Ο Π. Κούβαλης ανέφερε ότι «η INTERAMERICAN και η Anytime θα υποστηρίξουν την ηλεκτροκίνηση με προϊόντα και υποδομές».
Ακολούθως ο Πέτρος Φορτσάκης, co-founder and Chief Research Officer της startup εταιρείας OSeven, εστίασε στη σημασία της τηλεματικής για την αυτοκίνηση. Μίλησε για την πρωτοποριακή εφαρμογή που δημιούργησε η εταιρεία του, η οποία έχει τη δυνατότητα, με χρήση του κινητού τηλεφώνου, να αναγνωρίζει και να καταγράφει δεδομένα την ώρα που ο χρήστης οδηγεί, να συγκεντρώνει τα αποτελέσματα και στη συνέχεια να αξιολογεί τη συμπεριφορά κατά την οδήγηση.
Ο κ. Φορτσάκης επεσήμανε πως η χρήση εφαρμογών της τηλεματικής στην ασφάλιση οχημάτων διεθνώς, σχετικά με το «πληρώνω στη βάση του ΠΩΣ
και του ΠΟΣΟ οδηγώ», μεταξύ άλλων, έχει συνεπιφέρει μείωση της συχνότητας των ατυχημάτων μέχρι και 70% και βελτίωση της απόδοσης των οδηγών μέχρι και 65% σε συγκεκριμένες κατηγορίες.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συνεισφορά στη συζήτηση του Διευθύνοντος Συμβούλου του ομίλου INTERAMERICAN, Γιάννη Καντώρου, που άνοιξε και έκλεισε τη διαδικτυακή εκδήλωση.
Ο κ. Καντώρος τόνισε ότι η ψηφιακή εμπειρία δημιουργεί ένα νέο τρόπο ζωής και πλέον, «η τεχνολογία γίνεται ο συνοδηγός μας και στο αυτοκίνητο».
Όπως παρατήρησε, «αλλάζουν οι παράμετροι αξιολόγησης, εκτίμησης και διαχείρισης του οδικού κινδύνου, δηλαδή αλλάζει η ασφάλιση», συμπληρώνοντας ότι «για να έχουμε βιώσιμες λύσεις μετακίνησης στον αστικό ιστό και πιο καθαρό περιβάλλον, χρειάζονται συνεργασίες».
Υπογράμμισε τη σημασία της συνετής οδήγησης και της ασφαλούς μετακίνησης και χαρακτήρισε πολυπαραγοντική υπόθεση την οδική ασφάλεια, καθώς εξαρτάται από τεχνικά και κατασκευαστικά ζητήματα και υποδομές, από την εξέλιξη της βιομηχανίας της αυτοκίνησης αλλά κυρίως, από τον ανθρώπινο παράγοντα.
Σε κάθε περίπτωση και στην Μετακίνηση, «στην INTERAMERICAN ο ρόλος και η αποστολή μας είναι η καλύτερη, ασφαλέστερη και γιατί όχι η μεγαλύτερη σε διάρκεια ζωή» είπε, παρατηρώντας πως η καινοτομία αναδεικνύεται σε κοινό παρονομαστή στις σύγχρονες λύσεις που αναδεικνύονται.
Η πρωτοβουλία της INTERAMERICAN και της Anytime γι’ αυτόν τον διαδικτυακό διάλογο και την παράθεση απόψεων σε όλο το εύρος των θεμάτων για τη Μετακίνηση, υπό τον συντονισμό του τομέα Εταιρικών Υποθέσεων & Υπευθυνότητας του ομίλου, ολοκληρώθηκε με τους συνομιλητές να απαντούν σε ερωτήσεις, τις οποίες έθεσε το κοινό που παρακολουθούσε τη συζήτηση.
Δείτε ολόκληρη τη συζήτηση στο YouTube Channel του CNN Greece.
Το διαδικτυακό πάνελ των συνομιλητών για τις «Σύγχρονες λύσεις στην Μετακίνηση».
Ο Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τόνισε την ουσιαστική παρέμβαση της πολιτείας για τη σύγχρονη Μετακίνηση.
Για ασφαλή και βιώσιμα συστήματα Μετακίνησης, μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και πιο οικονομικές λύσεις μίλησε ο Γιάννης Καντώρος.
www.bankingnews.gr
Η συζήτηση αφορούσε στις σύγχρονες λύσεις και εφαρμογές της τεχνολογίας στην Αυτοκίνηση, που στοχεύουν σε πιο καθαρή ατμόσφαιρα και περιβάλλον, σε ανθρώπινες πόλεις και σε περισσότερη ασφάλεια στους δρόμους για τους πολίτες.
Ο διάλογος προβλήθηκε σε live streaming μέσω του YouTube channel του cnn.gr.
Στην επίκαιρη συζήτηση, που συντόνισε η δημοσιογράφος του CNN Greece, Σοφία Μαυραντζά, συμμετείχαν σημαντικά πρόσωπα από θέση ευθύνης στην κυβέρνηση, την τοπική αυτοδιοίκηση και τον ασφαλιστικό κλάδο.
Η σύνθεση των συνομιλητών απέδωσε, μέσα από διαφορετικές εμπειρίες και προσεγγίσεις, υλοποιήσιμες ιδέες και λύσεις για τη βιώσιμη
Μετακίνηση, φωτίζοντας τον δρόμο για ένα πιο πράσινο αύριο.
Αφετηρία της συζήτησης ήταν η θεματική «Ενέργεια και Αυτοκίνητο: η ηλεκτροκίνηση και οι επιδράσεις στην οικονομία και το περιβάλλον».
Ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε για τον στόχο να προαχθεί, μέσα από τον νέο νόμο, ο οικολογικός τρόπος μετακίνησης.
Ο Υπουργός τόνισε χαρακτηριστικά:
«Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόδα, είναι ευρωπαϊκή πολιτική.
Είναι σύγχρονος τρόπος μετακινήσεων, είναι προσπάθεια να περιοριστούν οι ρύποι και να προστατεύσουμε το περιβάλλον με έργα».
Ο κ. Χατζηδάκης αναφέρθηκε στους βασικούς άξονες του νόμου: τα κίνητρα για αγορά ηλεκτρικών ΙΧ, δικύκλων και ποδηλάτων, τη δημιουργία υποδομών φόρτισης, το ολοκληρωμένο πλαίσιο για τη
λειτουργία της αγοράς και τον ενεργό ρόλο του Δημοσίου τομέα στις προμήθειες ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και τα αναπτυξιακά - φορολογικά κίνητρα για την παραγωγή φορτιστών, μπαταριών κ.λπ.
Εκ μέρους του Υπουργείου τοποθετήθηκε και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Αλεξάνδρα Σδούκου, αναφέροντας ότι «ζητούμενο είναι να αποκτήσουμε ένα επαρκές και λειτουργικό δίκτυο δημοσίων προσβάσιμων σημείων φόρτισης και να αναπτύξουμε με διαφάνεια και υγιή ανταγωνισμό αυτή την αγορά προς όφελος του πολίτη».
Όπως επεσήμανε η κ. Σδούκου, «επειδή ηλεκτροκίνηση σημαίνει ανάπτυξη, προωθούμε παρέχοντας κίνητρα την εγκατάσταση παραγωγικών μονάδων στη Δυτική Μακεδονία και την Αρκαδία, τις περιοχές δηλαδή της απολιγνιτοποίησης.
Μέσα από αυτή την ολιστική προσέγγιση της ηλεκτροκίνησης και την εφαρμογή των πράσινων μετακινήσεων θα δούμε σύντομα αποτελέσματα τα οποία σταδιακά θα βελτιώνονται, με στόχο το 2030 να έχουμε ένα ηλεκτρικό στα τρία νέα αυτοκίνητα, μειώνοντας δραστικά τους ρύπους».
Δεύτερη θεματική της διαδικτυακής συζήτησης αποτέλεσε η «Αστική Βιωσιμότητα με έξυπνες πόλεις», για την οποία ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ και Δήμαρχος Τρικκαίων, εκφράζοντας και το παράδειγμα της πόλης του, υπογράμμισε την αισιοδοξία του για τη σταδιακή χρήση ήπιων μέσων μετακίνησης και υποστήριξη των καλύτερων συνθηκών για την κυκλοφορία των πεζών,
των ΑμεΑ, των γονέων με τα παιδιά τους, των ηλικιωμένων.
«Στον κόσμο αρέσει να βγαίνει από το αυτοκίνητο και ας αποτελεί αυτό αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς του» παρατήρησε, σημειώνοντας πως «θα αλλάξουμε τις πόλεις μας μαζί με τους πολίτες, ομορφαίνοντας το αστικό τοπίο».
Στον ίδιο θεματικό πυλώνα ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, ανέδειξε τη σημασία που έχει για τους πολίτες το κίνητρο για βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη με
την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης.
Μάλιστα, αποκάλυψε ότι ο Δήμος Αθηναίων σκοπεύει να επιβραβεύει τη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων παρέχοντας, μεταξύ άλλων, δωρεάν και τη χρήση
θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης.
Τόνισε ακόμη, ότι αυτό που θέλει να επιφέρει, είναι «μια νέα ισορροπία στην πόλη ανάμεσα στον πεζό, στον οδηγό και στον ποδηλάτη», υπογραμμίζοντας πως η συζήτηση για πράσινη πόλη αφορά πρωτίστως στη ζωή των παιδιών μας.
Ο Παναγιώτης Παπαντωνίου, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, εξήγησε ότι «η Ελλάδα διαθέτει πλέον ένα πολύ άρτιο δίκτυο αυτοκινητόδρομων» και επεσήμανε την επιτακτική ανάγκη μιας δυναμικής αλλαγής για τη Μετακίνηση.
Όπως διευκρίνισε, οι τομείς στους οποίους διαμορφώνεται το πλαίσιο ανάπτυξης και βελτίωσης της έξυπνης πόλης, περιλαμβάνουν την οδική υποδομή, την κυκλοφορία, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τη στάθμευση, την οδική ασφάλεια, τις εμπορευματικές μεταφορές, τη διαχείριση ενέργειας και τις υπηρεσίες κινητικότητας.
Όμως, «η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των συγκοινωνιακών συστημάτων επιτείνει την ανάγκη για διεπιστημονική προσέγγιση με έμφαση στη χρήση της τεχνολογίας, για τον μετασχηματισμό των πόλεων σε σύγχρονες».
Στη θεματική ενότητα «Τεχνολογία, Αυτοκίνητο και Οδική Ασφάλεια», ο Γιώργος Γιαννής, καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και επικεφαλής του Παρατηρητηρίου Οδικής
Ασφάλειας, τεκμηρίωσε τη γνώμη πως «η Ελλάδα έχει προοδεύσει σημαντικά κατά τα τελευταία χρόνια ως προς τη μείωση τροχαίων δυστυχημάτων στους δρόμους» και ότι στόχος
είναι μέχρι το 2030 να μειωθούν στο 50% οι θάνατοι που οφείλονται σε τροχαία.
Ο κ. Γιαννής υπογράμμισε ότι «η εξέλιξη της τεχνολογίας, η ανάπτυξη έξυπνων συστημάτων μεταφορών, καθώς και η πρόοδος στην επιστήμη των δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν να συμβάλουν σημαντικά στην προληπτική αντιμετώπιση του μείζονος παγκόσμιου κοινωνικού προβλήματος των οδικών ατυχημάτων».
Στη συνέχεια, η συζήτηση κατευθύνθηκε ειδικότερα στη χρήση της τεχνολογίας με τοποθετήσεις από την πλευρά της ασφάλισης και της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.
Ο Πάνος Κούβαλης, Mobility and Convenience Tribe Leader της INTERAMERICAN, έχοντας και την εμπειρία της Anytime, μίλησε για το πώς μπορεί να διαμορφωθεί το μέλλον της μετακίνησης μέσω έξυπνων οχημάτων, παρατηρώντας ότι «η τεχνολογία είναι αυτή που θα αλλάξει την κινητικότητα, με την ευκολία και την οικονομία που φέρνει.
Ειδικά μέσα στις πόλεις, η τεχνολογία θα δημιουργήσει νέα μοντέλα μετακίνησης και σε αυτή τη βάση, η ιδιοκτησία αυτοκινήτων θα δώσει τη θέση της σε λύσεις του shared economy».
To στέλεχος της εταιρείας αναφέρθηκε και στη δημιουργία ασφαλιστικών προγραμμάτων με χρήση της τηλεματικής, σημειώνοντας ότι οι ψηφιακές εφαρμογές θα υποστηρίξουν και τη μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την οδήγηση.
Όπως τόνισε, στη μετακίνηση απαιτείται εύρος παρεμβάσεων για συνολικές λύσεις και ταυτόχρονα χαμηλό
κόστος των σχετιζομένων υπηρεσιών και προϊόντων.
Ο Π. Κούβαλης ανέφερε ότι «η INTERAMERICAN και η Anytime θα υποστηρίξουν την ηλεκτροκίνηση με προϊόντα και υποδομές».
Ακολούθως ο Πέτρος Φορτσάκης, co-founder and Chief Research Officer της startup εταιρείας OSeven, εστίασε στη σημασία της τηλεματικής για την αυτοκίνηση. Μίλησε για την πρωτοποριακή εφαρμογή που δημιούργησε η εταιρεία του, η οποία έχει τη δυνατότητα, με χρήση του κινητού τηλεφώνου, να αναγνωρίζει και να καταγράφει δεδομένα την ώρα που ο χρήστης οδηγεί, να συγκεντρώνει τα αποτελέσματα και στη συνέχεια να αξιολογεί τη συμπεριφορά κατά την οδήγηση.
Ο κ. Φορτσάκης επεσήμανε πως η χρήση εφαρμογών της τηλεματικής στην ασφάλιση οχημάτων διεθνώς, σχετικά με το «πληρώνω στη βάση του ΠΩΣ
και του ΠΟΣΟ οδηγώ», μεταξύ άλλων, έχει συνεπιφέρει μείωση της συχνότητας των ατυχημάτων μέχρι και 70% και βελτίωση της απόδοσης των οδηγών μέχρι και 65% σε συγκεκριμένες κατηγορίες.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συνεισφορά στη συζήτηση του Διευθύνοντος Συμβούλου του ομίλου INTERAMERICAN, Γιάννη Καντώρου, που άνοιξε και έκλεισε τη διαδικτυακή εκδήλωση.
Ο κ. Καντώρος τόνισε ότι η ψηφιακή εμπειρία δημιουργεί ένα νέο τρόπο ζωής και πλέον, «η τεχνολογία γίνεται ο συνοδηγός μας και στο αυτοκίνητο».
Όπως παρατήρησε, «αλλάζουν οι παράμετροι αξιολόγησης, εκτίμησης και διαχείρισης του οδικού κινδύνου, δηλαδή αλλάζει η ασφάλιση», συμπληρώνοντας ότι «για να έχουμε βιώσιμες λύσεις μετακίνησης στον αστικό ιστό και πιο καθαρό περιβάλλον, χρειάζονται συνεργασίες».
Υπογράμμισε τη σημασία της συνετής οδήγησης και της ασφαλούς μετακίνησης και χαρακτήρισε πολυπαραγοντική υπόθεση την οδική ασφάλεια, καθώς εξαρτάται από τεχνικά και κατασκευαστικά ζητήματα και υποδομές, από την εξέλιξη της βιομηχανίας της αυτοκίνησης αλλά κυρίως, από τον ανθρώπινο παράγοντα.
Σε κάθε περίπτωση και στην Μετακίνηση, «στην INTERAMERICAN ο ρόλος και η αποστολή μας είναι η καλύτερη, ασφαλέστερη και γιατί όχι η μεγαλύτερη σε διάρκεια ζωή» είπε, παρατηρώντας πως η καινοτομία αναδεικνύεται σε κοινό παρονομαστή στις σύγχρονες λύσεις που αναδεικνύονται.
Η πρωτοβουλία της INTERAMERICAN και της Anytime γι’ αυτόν τον διαδικτυακό διάλογο και την παράθεση απόψεων σε όλο το εύρος των θεμάτων για τη Μετακίνηση, υπό τον συντονισμό του τομέα Εταιρικών Υποθέσεων & Υπευθυνότητας του ομίλου, ολοκληρώθηκε με τους συνομιλητές να απαντούν σε ερωτήσεις, τις οποίες έθεσε το κοινό που παρακολουθούσε τη συζήτηση.
Δείτε ολόκληρη τη συζήτηση στο YouTube Channel του CNN Greece.
Το διαδικτυακό πάνελ των συνομιλητών για τις «Σύγχρονες λύσεις στην Μετακίνηση».
Ο Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, τόνισε την ουσιαστική παρέμβαση της πολιτείας για τη σύγχρονη Μετακίνηση.
Για ασφαλή και βιώσιμα συστήματα Μετακίνησης, μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και πιο οικονομικές λύσεις μίλησε ο Γιάννης Καντώρος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών