Απευθύνεται αποκλειστικά σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές παρέχοντας 20 υπηρεσίες και προϊόντα με στόχο να τα υπερδιπλασιάσει.
Το πρώτο πανελλαδικώς εμπορικό ηλεκτρονικό κατάστημα με έδρα την Θεσσαλονίκη για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές έκανε την εμφάνιση, χτες.
Απευθύνεται αποκλειστικά σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές παρέχοντας 20 υπηρεσίες και προϊόντα με στόχο να τα υπερδιπλασιάσει.
Η νέα τεχνολογία έχει κατακλύσει μεταξύ άλλων και το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης όπου σύμφωνα με τις υποδείξεις της EIOPA, της Insurance Europe και την ΤτΕ απαιτείται να υιοθετήσει νέες τεχνικές πωλήσεων και γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας για να μπορέσει να ακολουθήσει τις νέες τάσεις.
Το ShopInsurance.gr έρχεται και ανοίγει την χρονική στιγμή που η αγορά ψάχνει να βρει τα πατήματα της μετά από τις κοσμογονικές για του κλάδου αλλαγές που έγιναν πρόσφατα λίγο μετά την είσοδο της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Groupama ‘myzen’ και της ‘pricefox’ ενώ το πόρτα στο ηλεκτρονικό εμπόριο ασφαλειών την άνοιξε η ‘Insurancemarket’ της οποίας το 100% των μετοχών εξαγόρασε πέρυσι η Interamerican.
Επιχειρηματικές ευκαιρίες και κίνδυνοι για τους πελάτες των ασφαλιστικών
Οι έξι μεγάλες εξαγορές των τελευταίων δύο ετών στην ασφαλιστική αγορά και η συνεργασία που ανακοινώθηκε χτες μεταξύ ERGO και Mapfre Assistencia αλλάζουν τους κανόνες στην αγορά και στην αγορά οδικής βοήθειας που μέχρι πρόσφατα η Interamerican σχεδόν λόγω των συστημάτων της μονοπωλούσε.
Η Mapfre Assistencia που πριν αρκετό διάστημα έδειχνε να ήθελε να φύγει από την Ελλάδα πουλώντας τις επιχειρήσεις της στην Hellas Direct -ένα deal που απέτυχε για την Hellas Direct αμέσως μετά την αποτυχία της εξαγοράς της Interpartner, παρέμεινε στην Ελλάδα και σύναψε, μετά από τότε την πρώτη επίσημη συνεργασία της με την ERGO, η οποία έχει απορροφήσει την ΑΤΕ Ασφαλιστική και πίσω της έχει τον όμιλο της Munich Re
Η MAPFRE ASISTENCIA παραμένει μέτοχος στην Eurosos Assistance, η οποία θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται αυτόνομα ενώ κύριος στόχος της συνεργασίας των δύο εταιρειών αποτελεί η απλοποίηση και αναβάθμιση των υφιστάμενων λειτουργιών με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογικών ψηφιακών δυνατοτήτων.
Πολλαπλασιάζονται, ωστόσο τα ερωτήματα μετά και από την χτεσινή εκδήλωση της ΕΑΕΕ για τους cyber κινδύνους, για το πώς οι ασφαλιστικές θα αντιμετωπίσουν πρώτα οι ίδιες τον κίνδυνο που ομόφωνα δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν και μετά θα μπορέσουν να καλύψουν τους πελάτες τους από την έκθεση που τίθενται στην νέες ψηφιακές τεχνολογίες.
Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Απευθύνεται αποκλειστικά σε ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές παρέχοντας 20 υπηρεσίες και προϊόντα με στόχο να τα υπερδιπλασιάσει.
Η νέα τεχνολογία έχει κατακλύσει μεταξύ άλλων και το κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης όπου σύμφωνα με τις υποδείξεις της EIOPA, της Insurance Europe και την ΤτΕ απαιτείται να υιοθετήσει νέες τεχνικές πωλήσεων και γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας για να μπορέσει να ακολουθήσει τις νέες τάσεις.
Το ShopInsurance.gr έρχεται και ανοίγει την χρονική στιγμή που η αγορά ψάχνει να βρει τα πατήματα της μετά από τις κοσμογονικές για του κλάδου αλλαγές που έγιναν πρόσφατα λίγο μετά την είσοδο της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της Groupama ‘myzen’ και της ‘pricefox’ ενώ το πόρτα στο ηλεκτρονικό εμπόριο ασφαλειών την άνοιξε η ‘Insurancemarket’ της οποίας το 100% των μετοχών εξαγόρασε πέρυσι η Interamerican.
Επιχειρηματικές ευκαιρίες και κίνδυνοι για τους πελάτες των ασφαλιστικών
Οι έξι μεγάλες εξαγορές των τελευταίων δύο ετών στην ασφαλιστική αγορά και η συνεργασία που ανακοινώθηκε χτες μεταξύ ERGO και Mapfre Assistencia αλλάζουν τους κανόνες στην αγορά και στην αγορά οδικής βοήθειας που μέχρι πρόσφατα η Interamerican σχεδόν λόγω των συστημάτων της μονοπωλούσε.
Η Mapfre Assistencia που πριν αρκετό διάστημα έδειχνε να ήθελε να φύγει από την Ελλάδα πουλώντας τις επιχειρήσεις της στην Hellas Direct -ένα deal που απέτυχε για την Hellas Direct αμέσως μετά την αποτυχία της εξαγοράς της Interpartner, παρέμεινε στην Ελλάδα και σύναψε, μετά από τότε την πρώτη επίσημη συνεργασία της με την ERGO, η οποία έχει απορροφήσει την ΑΤΕ Ασφαλιστική και πίσω της έχει τον όμιλο της Munich Re
Η MAPFRE ASISTENCIA παραμένει μέτοχος στην Eurosos Assistance, η οποία θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται αυτόνομα ενώ κύριος στόχος της συνεργασίας των δύο εταιρειών αποτελεί η απλοποίηση και αναβάθμιση των υφιστάμενων λειτουργιών με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογικών ψηφιακών δυνατοτήτων.
Πολλαπλασιάζονται, ωστόσο τα ερωτήματα μετά και από την χτεσινή εκδήλωση της ΕΑΕΕ για τους cyber κινδύνους, για το πώς οι ασφαλιστικές θα αντιμετωπίσουν πρώτα οι ίδιες τον κίνδυνο που ομόφωνα δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν και μετά θα μπορέσουν να καλύψουν τους πελάτες τους από την έκθεση που τίθενται στην νέες ψηφιακές τεχνολογίες.
Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών