γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου ομαδικών ασφαλίσεων ζωής και υγείας πέτυχε το 2012 η Interamerican, που συνεχίζει ανοδικά και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Σύμφωνα με την εταιρία, μολονότι οι ομαδικές ασφαλίσεις δοκιμάζονται από την κρίση που πλήττει τις επιχειρήσεις, με συνέπεια τους περιορισμούς στις παροχές προς τους εργαζομένους τους, η Interamerican πέτυχε κατά το 2012 να αναπτύξει τον κλάδο ομαδικών ζωής και υγείας συνεχίζοντας ανοδικά και κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013.
Ήδη, η εταιρία έχει αυξήσει τους ασφαλισμένους με ομαδικά συμβόλαια σε 90 χιλιάδες, έχοντας προσθέσει από πέρυσι έως σήμερα 80 επιχειρήσεις στο πελατολόγιό της, που συνολικά ανέρχονται σε 700.
Σημειώνεται ότι κατά το 2012 οι ομαδικές ασφαλίσεις της Interamerican έγραψαν μεικτά ασφάλιστρα προγραμμάτων ζωής και υγείας αυξημένα κατά 2% έναντι του 2011, παρά τη μείωση που σημείωσε η αγορά στον κλάδο, ενώ κατέβαλαν σε αποζημιώσεις περισσότερα από 46 εκατ. ευρώ.
Η έρευνα ικανοποίησης πελατών που διενεργεί η εταιρία καταδεικνύει ότι η προτίμηση των επιχειρήσεων που την εμπιστεύονται για την ομαδική ασφάλιση του προσωπικού τους οφείλεται, κυρίως, στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών.
Ιδιαίτερα στα προγράμματα υγείας και προστασίας, όπως αναφέρει ο Γ. Πλωμαρίτης, διευθυντής πωλήσεων ομαδικών ασφαλίσεων, «οι ιδιόκτητες υποδομές -Αθηναϊκή Mediclinic, πολυϊατρείο Medifirst και στόλος άμεσης ιατρικής βοήθειας- με το πανελλαδικό δίκτυο υγείας συνεργαζομένων ιατρών, διαγνωστικών κέντρων και νοσηλευτηρίων, αποτελούν καθοριστικά δεδομένα για την εμπιστοσύνη των συμβαλλομένων και την ικανοποίηση των ασφαλισμένων».
www.bankingnews.gr
Ήδη, η εταιρία έχει αυξήσει τους ασφαλισμένους με ομαδικά συμβόλαια σε 90 χιλιάδες, έχοντας προσθέσει από πέρυσι έως σήμερα 80 επιχειρήσεις στο πελατολόγιό της, που συνολικά ανέρχονται σε 700.
Σημειώνεται ότι κατά το 2012 οι ομαδικές ασφαλίσεις της Interamerican έγραψαν μεικτά ασφάλιστρα προγραμμάτων ζωής και υγείας αυξημένα κατά 2% έναντι του 2011, παρά τη μείωση που σημείωσε η αγορά στον κλάδο, ενώ κατέβαλαν σε αποζημιώσεις περισσότερα από 46 εκατ. ευρώ.
Η έρευνα ικανοποίησης πελατών που διενεργεί η εταιρία καταδεικνύει ότι η προτίμηση των επιχειρήσεων που την εμπιστεύονται για την ομαδική ασφάλιση του προσωπικού τους οφείλεται, κυρίως, στην υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών.
Ιδιαίτερα στα προγράμματα υγείας και προστασίας, όπως αναφέρει ο Γ. Πλωμαρίτης, διευθυντής πωλήσεων ομαδικών ασφαλίσεων, «οι ιδιόκτητες υποδομές -Αθηναϊκή Mediclinic, πολυϊατρείο Medifirst και στόλος άμεσης ιατρικής βοήθειας- με το πανελλαδικό δίκτυο υγείας συνεργαζομένων ιατρών, διαγνωστικών κέντρων και νοσηλευτηρίων, αποτελούν καθοριστικά δεδομένα για την εμπιστοσύνη των συμβαλλομένων και την ικανοποίηση των ασφαλισμένων».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών