Στην ψηφιακή εποχή, η έκταση και η σημασία της εξυπηρέτησης πελατών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιώσιμη ανάπτυξη μιας επιχείρησης
Με αξιοσημείωτη επιτυχία και την προσέλευση 300 υψηλόβαθμων στελεχών, διεξήχθη στις 22 Νοεμβρίου 2017 Forum με θέμα «Designing Your Customer Journeys», από το CEO Clubs.
Οι παρευρισκόμενοι άδραξαν την ευκαιρία με τη συμμετοχή τους, να βρουν λύσεις για να εμπλουτίσουν την εμπειρία των καταναλωτών και των πελατών τους.
Στην ψηφιακή εποχή, η έκταση και η σημασία της εξυπηρέτησης πελατών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιώσιμη ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
Στο πλαίσιο αυτό μίλησε η Αθηνά Κανιούρα, Managing Director της Accenture Analytics με θέμα «How you extract data to design customer journeys».
Πιο συγκεκριμένα, η κα. Κανιούρα μίλησε για τις προ- απαιτούμενες δυνατότητες και υποδομές που πρέπει να διαθέτει ένας οργανισμός στην έκταση και οργάνωση των δεδομένων που συλλέγει, ώστε να μπορεί να σχεδιάσει και να προσφέρει ένα επιτυχημένο Customer Experience Journey στους πελάτες του.
Επιπλέον, εξήγησε τις προκλήσεις που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες μέσα από παραδείγματα επιχειρηματικής πρακτικής.
Μεγάλο ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση του Ashley Benigno, Group Director, Milan, Fjord - Design & Innovation from Accenture Interactive, με θέμα «How you design for customer experience: Customer Journeys & the Human-Centered Approach».
Τόνισε ότι τo customer experience έχει ξεπεράσει τη χρηστικότητα του προϊόντος, ενώ στόχος τώρα για οποιοδήποτε οργανισμό είναι να παρέχει πολλές μοναδικές εμπειρίες στον πελάτη.
Προχώρησε δίνοντας λύσεις και προτάσεις για το σχεδιασμό του customer experience με στόχο να παρέχει στον πελάτη μια συναισθηματική σύνδεση με το brand.
Μετά τις ομιλίες, ακολούθησε συζήτηση σε πάνελ, στο οποίο συμμετείχαν οι:
• Χριστίνα Αλεβίζου, Managing Director Customer Experience Operations South East Europe, FedEx
• Αφροδίτη Αρβανίτη, General Manager, NJV Athens Plaza
• Cyricl Claquin, Managing Director, Pernod Ricard Hellas
• Κωνσταντίνος Μαχαίρας, President IELKA, πρ. EVP & CEO of Southeastern Europe and Asia, Delhaize Group
• Γιάννης Παπαχρήστου, Country General Manager Greece & Cyprus, Coca Cola 3E
Το πάνελ συμπέρανε ότι η εξυπηρέτηση πελατών στην ψηφιακή εποχή χαρακτηρίζεται από ρευστότητα και την ανάγκη για άμεση ικανοποίηση καθώς και προσωποποιημένη προσέγγιση από τις επιχειρήσεις.
Η συλλογή πληροφοριών δεν αρκεί να γίνεται με μαζικό τρόπο, αλλά καλεί για πιο εκλεπτυσμένη διαχείριση και αποθήκευση δεδομένων με επίκεντρο τον καταναλωτή στη λήψη αποφάσεων διοικητικού επιπέδου.
Το πάνελ συντόνισε ο Δρ. Γιώργης Κριτσωτάκης, Senior Manager, Accenture Consulting.
Η ιδρύτρια του CEO Clubs Greece, Γεωργία Καρτσάνη, χαρακτηριστικά δήλωσε:
«Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στη διοργάνωση αυτού του μοναδικού Forum, του οποίου η θεματολογία είναι πολύ ψηλά σήμερα στην agenda των CEOs και στη στρατηγική ανάπτυξης μιας επιχείρησης παγκοσμίως, και κυρίως τα υπερήφανα μέλη του CEO Clubs που μαζί με τις διοικητικές τους ομάδες τίμησαν και έστεψαν με επιτυχία ακόμη μία διοργάνωση του Club.»
Περισσότερες πληροφορίες στο site του CEO Clubs: www.ceoclubsgreece.org
Σχετικά με το CEO Clubs:
Το CEO Clubs Greece είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2009 και αποτελεί παράρτημα του CEO Clubs Int’l που λειτουργεί εδώ και 38 χρόνια ως ένα από τα μεγαλύτερα business clubs παγκοσμίως, με πάνω από 15,000 μέλη.
Το Club είναι ένας μαθησιακός οργανισμός, με σκοπό να προσφέρει στους ηγέτες της αγοράς ένα μοναδικό περιβάλλον γνώσης και συνεργασίας ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα και την κερδοφορία των εταιριών τους.
Μέσα από τα Forums και τα Circles τα οποία διοργανώνει, καθώς και τις επιχειρηματικές αποστολές σε ΗΠΑ, Κίνα, Ινδία και Μέση Ανατολή, καλλιεργεί την γνώση, την ουσιαστική δικτύωση και προάγει την εξωστρέφεια με αποτέλεσμα να αποτελεί τον κύριο πόλο έλξης των ηγετών που διαρκώς επιδιώκουν την βελτίωση και την αριστεία μέσω της ανταλλαγής γνώσης και εμπειρίας
Το CEO Clubs Greece αποτελεί τη βάση για την ανάπτυξη του CEO Clubs Int’l στην ΝΑ Ευρώπη.
www.bankingnews.gr
Οι παρευρισκόμενοι άδραξαν την ευκαιρία με τη συμμετοχή τους, να βρουν λύσεις για να εμπλουτίσουν την εμπειρία των καταναλωτών και των πελατών τους.
Στην ψηφιακή εποχή, η έκταση και η σημασία της εξυπηρέτησης πελατών είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιώσιμη ανάπτυξη μιας επιχείρησης.
Στο πλαίσιο αυτό μίλησε η Αθηνά Κανιούρα, Managing Director της Accenture Analytics με θέμα «How you extract data to design customer journeys».
Πιο συγκεκριμένα, η κα. Κανιούρα μίλησε για τις προ- απαιτούμενες δυνατότητες και υποδομές που πρέπει να διαθέτει ένας οργανισμός στην έκταση και οργάνωση των δεδομένων που συλλέγει, ώστε να μπορεί να σχεδιάσει και να προσφέρει ένα επιτυχημένο Customer Experience Journey στους πελάτες του.
Επιπλέον, εξήγησε τις προκλήσεις που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες μέσα από παραδείγματα επιχειρηματικής πρακτικής.
Μεγάλο ενδιαφέρον είχε η παρουσίαση του Ashley Benigno, Group Director, Milan, Fjord - Design & Innovation from Accenture Interactive, με θέμα «How you design for customer experience: Customer Journeys & the Human-Centered Approach».
Τόνισε ότι τo customer experience έχει ξεπεράσει τη χρηστικότητα του προϊόντος, ενώ στόχος τώρα για οποιοδήποτε οργανισμό είναι να παρέχει πολλές μοναδικές εμπειρίες στον πελάτη.
Προχώρησε δίνοντας λύσεις και προτάσεις για το σχεδιασμό του customer experience με στόχο να παρέχει στον πελάτη μια συναισθηματική σύνδεση με το brand.
Μετά τις ομιλίες, ακολούθησε συζήτηση σε πάνελ, στο οποίο συμμετείχαν οι:
• Χριστίνα Αλεβίζου, Managing Director Customer Experience Operations South East Europe, FedEx
• Αφροδίτη Αρβανίτη, General Manager, NJV Athens Plaza
• Cyricl Claquin, Managing Director, Pernod Ricard Hellas
• Κωνσταντίνος Μαχαίρας, President IELKA, πρ. EVP & CEO of Southeastern Europe and Asia, Delhaize Group
• Γιάννης Παπαχρήστου, Country General Manager Greece & Cyprus, Coca Cola 3E
Το πάνελ συμπέρανε ότι η εξυπηρέτηση πελατών στην ψηφιακή εποχή χαρακτηρίζεται από ρευστότητα και την ανάγκη για άμεση ικανοποίηση καθώς και προσωποποιημένη προσέγγιση από τις επιχειρήσεις.
Η συλλογή πληροφοριών δεν αρκεί να γίνεται με μαζικό τρόπο, αλλά καλεί για πιο εκλεπτυσμένη διαχείριση και αποθήκευση δεδομένων με επίκεντρο τον καταναλωτή στη λήψη αποφάσεων διοικητικού επιπέδου.
Το πάνελ συντόνισε ο Δρ. Γιώργης Κριτσωτάκης, Senior Manager, Accenture Consulting.
Η ιδρύτρια του CEO Clubs Greece, Γεωργία Καρτσάνη, χαρακτηριστικά δήλωσε:
«Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στη διοργάνωση αυτού του μοναδικού Forum, του οποίου η θεματολογία είναι πολύ ψηλά σήμερα στην agenda των CEOs και στη στρατηγική ανάπτυξης μιας επιχείρησης παγκοσμίως, και κυρίως τα υπερήφανα μέλη του CEO Clubs που μαζί με τις διοικητικές τους ομάδες τίμησαν και έστεψαν με επιτυχία ακόμη μία διοργάνωση του Club.»
Περισσότερες πληροφορίες στο site του CEO Clubs: www.ceoclubsgreece.org
Σχετικά με το CEO Clubs:
Το CEO Clubs Greece είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 2009 και αποτελεί παράρτημα του CEO Clubs Int’l που λειτουργεί εδώ και 38 χρόνια ως ένα από τα μεγαλύτερα business clubs παγκοσμίως, με πάνω από 15,000 μέλη.
Το Club είναι ένας μαθησιακός οργανισμός, με σκοπό να προσφέρει στους ηγέτες της αγοράς ένα μοναδικό περιβάλλον γνώσης και συνεργασίας ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα και την κερδοφορία των εταιριών τους.
Μέσα από τα Forums και τα Circles τα οποία διοργανώνει, καθώς και τις επιχειρηματικές αποστολές σε ΗΠΑ, Κίνα, Ινδία και Μέση Ανατολή, καλλιεργεί την γνώση, την ουσιαστική δικτύωση και προάγει την εξωστρέφεια με αποτέλεσμα να αποτελεί τον κύριο πόλο έλξης των ηγετών που διαρκώς επιδιώκουν την βελτίωση και την αριστεία μέσω της ανταλλαγής γνώσης και εμπειρίας
Το CEO Clubs Greece αποτελεί τη βάση για την ανάπτυξη του CEO Clubs Int’l στην ΝΑ Ευρώπη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών