Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

11888 giaola: Με νέες υπηρεσίες και ψηφιακές δυνατότητες, έρχεται ο προσωπικός βοηθός για κάθε ανάγκη

tags :
11888 giaola: Με νέες υπηρεσίες και ψηφιακές δυνατότητες, έρχεται ο προσωπικός βοηθός για κάθε ανάγκη
Δυνατότητα για ραντεβού και μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης μέσα από το site, την εφαρμογή & το βραβευμένο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών
Το 11888 εξελίσσεται και, αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά εργαλεία, γίνεται ο προσωπικός βοηθός για τις καθημερινές ανάγκες των χρηστών, από την αναζήτηση πληροφοριών καταλόγου μέχρι την οργάνωση των ραντεβού τους με επαγγελματίες κάθε είδους.
Εμπλουτισμένο με νέες υπηρεσίες και δυνατότητες, το 11888 giaola προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις μέσα από το νέο site, την εφαρμογή για Android και iOS, αλλά και το τηλεφωνικό κέντρο , με γρήγορη και εύκολη πρόσβαση όλο το 24ωρο.
Παράλληλα, το 11888 giaola αποτελεί ένα σύγχρονο κανάλι προβολής για τις ίδιες τις επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.
Στην υπηρεσία, έχουν ήδη ενταχθεί πάνω από 640 χιλιάδες επιχειρήσεις και πλήθος δημόσιων υπηρεσιών, ενώ οι συνεργασίες συνεχώς αυξάνονται.
«Στη νέα ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές δεν αρκούνται στην αναζήτηση μίας πληροφορίας, ενός αριθμού ή ενός επαγγελματία.
Επιζητούν ολοκληρωμένες υπηρεσίες και εξυπηρέτηση, με εύκολη και γρήγορη πρόσβαση από τον υπολογιστή ή το κινητό τους. Το 11888 εξελίσσεται και από αφετηρία εύρεσης μίας πληροφορίας, γίνεται ο προορισμός για μία ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στο νέο site, την εφαρμογή ή το βραβευμένο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών.
Για την υπηρεσία συνεργαστήκαμε με το ελληνικό start up “giaola” που εξειδικεύεται στα marketplaces, δήλωσε ο κ. Σπύρος Λούρος, Διευθυντής Digital & New Business Development, του Ομίλου ΟΤΕ.
Πρόσβαση σε νέες ψηφιακές υπηρεσίες
Το 11888 giaola βοηθά τους χρήστες να βρίσκουν τις κατάλληλες λύσεις σύμφωνα με τις ανάγκες τους και να οργανώνουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες, κάνοντας την ζωή τους πιο απλή.
Μέσα από το site, το app και το τηλεφωνικό κέντρο, οι καταναλωτές μπορούν να αναζητούν τις πληροφορίες που χρειάζονται για ιδιώτες, επιχειρήσεις, υπηρεσίες υγείας ή δημοσίου, να κλείνουν και να διαχειρίζονται τα ραντεβού τους με τους επαγγελματίες που χρειάζονται.
Οι επαγγελματικές κατηγορίες που υπάρχουν διαθέσιμες, αφορούν το σπίτι, το αυτοκίνητο, το παιδί, την ομορφιά , λογιστικές ή νομικές υπηρεσίες και πολλές άλλες, σε οποιαδήποτε περιοχή.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν αιτήματα για να λαμβάνουν προσφορές, να συγκρίνουν τιμές, να επωφελούνται από εκπτώσεις, ακόμη και να ζητούν εξειδικευμένες υπηρεσίες εφόσον το επιθυμούν.
Προηγμένα εργαλεία για την προβολή των επιχειρήσεων στo 11888 giaola
Με περισσότερους από ένα εκατομμύριο χρήστες τον μήνα, το 11888 giaola προσφέρει προηγμένες υπηρεσίες και εξειδικευμένα εργαλεία για την προβολή των επιχειρήσεων, μέσα από τα κανάλια του.
Οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις μπορούν να διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο τις υπηρεσίες τιμοκαταλόγου, τις προσφορές, το ημερολόγιο και τα ραντεβού τους, μέσα από το επαγγελματικό τους προφίλ, σε ένα εύχρηστο περιβάλλον.
Επιπλέον, μέσα από το site ή επικοινωνώντας στο 210 6331188, οι επαγγελματίες μπορούν να λάβουν υποστήριξη από τους έμπειρους συμβούλους του11888 giaola.
Για την παροχή των νέων ψηφιακών υπηρεσιών μέσα από το 11888 giaola, ο Όμιλος ΟΤΕ συνεργάστηκε με το ελληνικό start up giaola, το οποίο έχει μακροχρόνια εμπειρία στα marketplaces.
Σύντομα, στο 11888 giaola, θα προστεθούν επιπλέον υπηρεσίες αλλά και ακόμα μεγαλύτερος αριθμός συνεργαζομένων επιχειρήσεων.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης