Συνεχίζονται οι παροχές για κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας όσων επλήγησαν
Προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης των τηλεπικοινωνιακών υποδομών του Ομίλου ΟΤΕ στις περιοχές που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Ανατολική και Δυτική Αττική.
Η πλήρης λειτουργία του δικτύου κινητής COSMOTE έχει επιτευχθεί ήδη από την Τρίτη 24/7, λίγες μόλις ώρες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενώ και τα δίκτυα σταθερής αποκαθίστανται σταδιακά.
Ενδεικτικά, στην περιοχή Ραφήνας-Πικερμίου έχει ήδη αποκατασταθεί/αντικατασταθεί το 56% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης.
Το αντίστοιχο ποσοστό στην περιοχή του N. Βουτζά ξεπερνά το 30%.
Επιπλέον, έχει αποκατασταθεί το ακραίο εναέριο δίκτυο στην περιοχή Νταού Πεντέλης.
Επίσης, έχει επιδιορθωθεί το 65% των δηλωμένων από τους πελάτες ΟΤΕ βλαβών στο N. Βουτζά και το 44% σε Ραφήνα-Πικέρμι.
Από την πρώτη στιγμή μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου ΟΤΕ εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα σταθερής, ενώ ενισχύονται συνεχώς τα συνεργεία και από περιοχές εκτός Αττικής.
Το έργο του ΟΤΕ δυσχεραίνεται από τη μεγάλη πολυπλοκότητα της αποκατάστασης (κολώνες, καλώδια, ΚΑΦΑΟ, boxes, συνδέσεις), αλλά και από το μεγάλο εύρος των ζημιών: εκτιμάται ότι έχουν καταστραφεί συνολικά πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 110.000 μέτρα καλωδίων.
Τέλος, σημειώνεται ότι κάποιες από τις καμπίνες (ΚΑΦΑΟ) που δεν έχουν καεί, δεν είναι λειτουργικές, καθώς δεν ηλεκτροδοτούνται λόγω ζημιών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.
Κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας
Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών κινητής τις δύσκολες αυτές στιγμές, η COSMOTE προσέφερε δωρεάν στους πληγέντες συνδρομητές κινητής - συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής:
• 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για 7 ημέρες.
• 1GB για χρήση internet, για 5 ημέρες.
Για συνδρομητές στις περιοχές Ραφήνας, Νέας Μάκρης και Μαραθώνα, τα δωρεάν πακέτα ενεργοποιούνται εκ νέου διαδοχικά μέχρι 31/8 και οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS.
Σε ό,τι αφορά τους πελάτες σταθερής, από την πρώτη στιγμή και μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει μεριμνήσει για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας των πελατών αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία, με τις ακόλουθες ενέργειες:
Προτεραιότητα στην Εξυπηρέτηση: Οι πελάτες σταθερής από πυρόπληκτες περιοχές που καλούν το 13888 εξυπηρετούνται με προτεραιότητα.
Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη:
• Δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων στο κινητό ή άλλο σταθερό τηλέφωνο του πελάτη, για να μην χάνει κλήσεις
• Δωρεάν 10GB για 1 μήνα στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)
• 500 λεπτά ομιλίας προς όλους για 7 ημέρες στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)
• Εφόσον οι ανάγκες για internet δεν καλυφθούν μέσω κινητού COSMOTE, υπάρχει δυνατότητα παροχής δωρεάν USB stick με κάρτα SIM και ενσωματωμένα GB.
Τα παραπάνω θα παρέχονται δωρεάν μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου σταθερής.
Επίσης, στο ίδιο πλαίσιο:
• Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές που έχουν πληγεί, διαθέτουν δωρεάν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, κάρτες SIM καρτοκινητής με ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας αξίας €10 και δωρεάν αντικατάσταση καρτών SIM. Επίσης, συνεργάτες των καταστημάτων επισκέφθηκαν σημεία συγκέντρωσης και περισυλλογής τροφίμων και λοιπών ειδών πρώτης ανάγκης, και παρείχαν και εκεί μπαταρίες, powerbanks, φακούς και κινητά τηλέφωνα.
• Για να διευκολύνει την επικοινωνία, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει διαθέσει τα καρτοτηλέφωνα της περιοχής για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά έως 31/8.
Αναστολή έκδοσης λογαριασμών / φραγών
• Για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες δε θα χρεωθούν για χρονικό διάστημα που δεν παρέχονται υπηρεσίες λόγω βλαβών του δικτύου σταθερής, ο Όμιλος ΟΤΕ ανέστειλε την έκδοση λογαριασμών που σχετίζονται με αυτές, μέχρι και τις 16/9/2018.
• Για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, εφαρμόζεται αναστολή κάθε διαδικασίας για -οριστική ή προσωρινή- φραγή μέχρι και τις 24/9/18. Παράλληλα, ο Όμιλος ΟΤΕ επανασυνδέει άμεσα και ατελώς κάθε πελάτη, ακόμα και αν δεν έχει πληρώσει.
Επιπλέον διευκολύνσεις
• Δυνατότητα κατάργησης των υπηρεσιών σταθερής χωρίς πληρωμή προηγούμενης ή τρέχουσας οφειλής για όσους προσκομίζουν πιστοποιητικό ακαταλληλότητας του κτιρίου τους.
• Δυνατότητα μεταφοράς τηλεφωνικής γραμμής σε άλλη διεύθυνση, χωρίς χρέωση τέλους μεταφοράς.
• Σε περιπτώσεις βλάβης σε εξοπλισμό σταθερού Internet ή COSMOTE TV παρέχεται, μετά από σχετικό αίτημα πελάτη, δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού ή/και δωρεάν επίσκεψη εξουσιοδοτημένου τεχνικού εγκαταστάσεων COSMOTE TV για αποκατάσταση του προβλήματος.
www.bankingnews.gr
Η πλήρης λειτουργία του δικτύου κινητής COSMOTE έχει επιτευχθεί ήδη από την Τρίτη 24/7, λίγες μόλις ώρες μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές, ενώ και τα δίκτυα σταθερής αποκαθίστανται σταδιακά.
Ενδεικτικά, στην περιοχή Ραφήνας-Πικερμίου έχει ήδη αποκατασταθεί/αντικατασταθεί το 56% των καμένων στύλων και καλωδίων δικτύου πρόσβασης.
Το αντίστοιχο ποσοστό στην περιοχή του N. Βουτζά ξεπερνά το 30%.
Επιπλέον, έχει αποκατασταθεί το ακραίο εναέριο δίκτυο στην περιοχή Νταού Πεντέλης.
Επίσης, έχει επιδιορθωθεί το 65% των δηλωμένων από τους πελάτες ΟΤΕ βλαβών στο N. Βουτζά και το 44% σε Ραφήνα-Πικέρμι.
Από την πρώτη στιγμή μεγάλος αριθμός συνεργείων και τεχνικών του Ομίλου ΟΤΕ εργάζονται εντατικά για την όσο το δυνατόν συντομότερη αποκατάσταση των ζημιών στα δίκτυα σταθερής, ενώ ενισχύονται συνεχώς τα συνεργεία και από περιοχές εκτός Αττικής.
Το έργο του ΟΤΕ δυσχεραίνεται από τη μεγάλη πολυπλοκότητα της αποκατάστασης (κολώνες, καλώδια, ΚΑΦΑΟ, boxes, συνδέσεις), αλλά και από το μεγάλο εύρος των ζημιών: εκτιμάται ότι έχουν καταστραφεί συνολικά πάνω από 1.700 κολώνες του ΟΤΕ και πάνω από 110.000 μέτρα καλωδίων.
Τέλος, σημειώνεται ότι κάποιες από τις καμπίνες (ΚΑΦΑΟ) που δεν έχουν καεί, δεν είναι λειτουργικές, καθώς δεν ηλεκτροδοτούνται λόγω ζημιών στο δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ.
Κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας
Για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών κινητής τις δύσκολες αυτές στιγμές, η COSMOTE προσέφερε δωρεάν στους πληγέντες συνδρομητές κινητής - συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής:
• 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα, για 7 ημέρες.
• 1GB για χρήση internet, για 5 ημέρες.
Για συνδρομητές στις περιοχές Ραφήνας, Νέας Μάκρης και Μαραθώνα, τα δωρεάν πακέτα ενεργοποιούνται εκ νέου διαδοχικά μέχρι 31/8 και οι δικαιούχοι ενημερώνονται μέσω SMS.
Σε ό,τι αφορά τους πελάτες σταθερής, από την πρώτη στιγμή και μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει μεριμνήσει για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας των πελατών αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η κινητή τηλεφωνία, με τις ακόλουθες ενέργειες:
Προτεραιότητα στην Εξυπηρέτηση: Οι πελάτες σταθερής από πυρόπληκτες περιοχές που καλούν το 13888 εξυπηρετούνται με προτεραιότητα.
Σε περίπτωση δήλωσης βλάβης/τεχνικού θέματος για σύνδεση σταθερής τηλεφωνίας & internet στο 13888, παρέχονται στον πελάτη:
• Δωρεάν εκτροπή των εισερχόμενων κλήσεων στο κινητό ή άλλο σταθερό τηλέφωνο του πελάτη, για να μην χάνει κλήσεις
• Δωρεάν 10GB για 1 μήνα στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)
• 500 λεπτά ομιλίας προς όλους για 7 ημέρες στο COSMOTE κινητό του (εφόσον διαθέτει)
• Εφόσον οι ανάγκες για internet δεν καλυφθούν μέσω κινητού COSMOTE, υπάρχει δυνατότητα παροχής δωρεάν USB stick με κάρτα SIM και ενσωματωμένα GB.
Τα παραπάνω θα παρέχονται δωρεάν μέχρι την πλήρη αποκατάσταση του δικτύου σταθερής.
Επίσης, στο ίδιο πλαίσιο:
• Τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ στις περιοχές που έχουν πληγεί, διαθέτουν δωρεάν συσκευές κινητής τηλεφωνίας, κάρτες SIM καρτοκινητής με ενσωματωμένο χρόνο ομιλίας αξίας €10 και δωρεάν αντικατάσταση καρτών SIM. Επίσης, συνεργάτες των καταστημάτων επισκέφθηκαν σημεία συγκέντρωσης και περισυλλογής τροφίμων και λοιπών ειδών πρώτης ανάγκης, και παρείχαν και εκεί μπαταρίες, powerbanks, φακούς και κινητά τηλέφωνα.
• Για να διευκολύνει την επικοινωνία, ο Όμιλος ΟΤΕ έχει διαθέσει τα καρτοτηλέφωνα της περιοχής για δωρεάν κλήσεις προς αστικά, υπεραστικά και κινητά έως 31/8.
Αναστολή έκδοσης λογαριασμών / φραγών
• Για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες δε θα χρεωθούν για χρονικό διάστημα που δεν παρέχονται υπηρεσίες λόγω βλαβών του δικτύου σταθερής, ο Όμιλος ΟΤΕ ανέστειλε την έκδοση λογαριασμών που σχετίζονται με αυτές, μέχρι και τις 16/9/2018.
• Για όλες τις συνδέσεις COSMOTE σταθερής, κινητής και τηλεόρασης στις πληγείσες περιοχές, εφαρμόζεται αναστολή κάθε διαδικασίας για -οριστική ή προσωρινή- φραγή μέχρι και τις 24/9/18. Παράλληλα, ο Όμιλος ΟΤΕ επανασυνδέει άμεσα και ατελώς κάθε πελάτη, ακόμα και αν δεν έχει πληρώσει.
Επιπλέον διευκολύνσεις
• Δυνατότητα κατάργησης των υπηρεσιών σταθερής χωρίς πληρωμή προηγούμενης ή τρέχουσας οφειλής για όσους προσκομίζουν πιστοποιητικό ακαταλληλότητας του κτιρίου τους.
• Δυνατότητα μεταφοράς τηλεφωνικής γραμμής σε άλλη διεύθυνση, χωρίς χρέωση τέλους μεταφοράς.
• Σε περιπτώσεις βλάβης σε εξοπλισμό σταθερού Internet ή COSMOTE TV παρέχεται, μετά από σχετικό αίτημα πελάτη, δωρεάν αντικατάσταση εξοπλισμού ή/και δωρεάν επίσκεψη εξουσιοδοτημένου τεχνικού εγκαταστάσεων COSMOTE TV για αποκατάσταση του προβλήματος.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών