Η Κρι Κρι έχει καταφέρει και κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο
Η Κρι Κρι, επισφραγίζοντας την άκρως επιτυχημένη εξαγωγική της δραστηριότητα, συμμετείχε στη διεθνή έκθεση PLMA – “World of Private Label”, που πραγματοποιήθηκε το διήμερο 20-21 Μαΐου 2019 στο Άμστερνταμ.
Mε συγκριτικά πλεονεκτήματα την τεχνογνωσία στην παραγωγή παγωτού και γιαουρτιού, το έμπειρο και καταξιωμένο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης νέων προϊόντων και τις σύγχρονες παραγωγικές της μονάδες, η Κρι Κρι αποδεικνύει έμπρακτα ότι είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στο έπακρο στις τάσεις και τις ανάγκες που προτάσσουν οι διεθνείς αγορές.
Η εταιρεία παράγει ήδη προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες S/M με σημαντικές συνεργασίες σε Αγγλία, Ιταλία και Βέλγιο.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι επισκέπτες του περιπτέρου (κυρίως αγοραστές S/M) είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα της εταιρείας, ενώ τα στελέχη της Κρι Κρι πραγματοποίησαν σημαντικές επαφές με στόχο την ενίσχυση των ήδη μακροχρόνιων και πετυχημένων συνεργασιών της εταιρείας με μεγάλα S/M, ανοίγοντας τον δρόμο για νέες συνεργασίες.
Η Κρι Κρι έχει καταφέρει και κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο.
Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7% για το έτος 2018.
Στόχος της Κρι Κρι είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στις ευρωπαϊκές χώρες καθώς και η είσοδός της σε νέες αγορές, όπως έγινε πρόσφατα στην Κίνα.
www.bankingnews.gr
Mε συγκριτικά πλεονεκτήματα την τεχνογνωσία στην παραγωγή παγωτού και γιαουρτιού, το έμπειρο και καταξιωμένο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης νέων προϊόντων και τις σύγχρονες παραγωγικές της μονάδες, η Κρι Κρι αποδεικνύει έμπρακτα ότι είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στο έπακρο στις τάσεις και τις ανάγκες που προτάσσουν οι διεθνείς αγορές.
Η εταιρεία παράγει ήδη προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλες ευρωπαϊκές αλυσίδες S/M με σημαντικές συνεργασίες σε Αγγλία, Ιταλία και Βέλγιο.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι επισκέπτες του περιπτέρου (κυρίως αγοραστές S/M) είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα της εταιρείας, ενώ τα στελέχη της Κρι Κρι πραγματοποίησαν σημαντικές επαφές με στόχο την ενίσχυση των ήδη μακροχρόνιων και πετυχημένων συνεργασιών της εταιρείας με μεγάλα S/M, ανοίγοντας τον δρόμο για νέες συνεργασίες.
Η Κρι Κρι έχει καταφέρει και κερδίζει συνεχώς περισσότερους καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο.
Οι εξαγωγές της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο 36,3% των συνολικών πωλήσεων προϊόντων, παρουσιάζοντας αύξηση +41,7% για το έτος 2018.
Στόχος της Κρι Κρι είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στις ευρωπαϊκές χώρες καθώς και η είσοδός της σε νέες αγορές, όπως έγινε πρόσφατα στην Κίνα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών