Η Lidl Ελλάς διακρίθηκε στα Packaging Innovation Awards 2019 λαμβάνοντας 1 χρυσό και 1 χάλκινο βραβείο
Βραβεύσεων συνέχεια για τη Lidl Ελλάς, που διακρίθηκε στα Packaging Innovation Awards 2019 λαμβάνοντας 1 χρυσό και 1 χάλκινο βραβείο.
Ο θεσμός, με στόχο την επιβράβευση της καινοτομίας στον σχεδιασμό, των υλικών, της τεχνολογίας και των διαδικασιών σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων, απένειμε στη Lidl Ελλάς:
- Gold βραβείο για τoν σχεδιασμό συσκευασίας του επετειακού ροζέ οίνου Eden Drop που δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Το εικαστικό είναι εμπνευσμένο από την πεδιάδα της Εδέμ, όπου η φύση παρείχε σε μεγάλη ποικιλία, αγαθά γεμάτα φρεσκάδα, προκειμένου να τρέφονται οι πρωτόπλαστοι.
- Bronze βραβείο για τον σχεδιασμό συσκευασίας του λικέρ ΑΜΕΤΡΟ, που επιμελήθηκε η Mousegraphics. Διευρύνοντας στα καταστήματα της εταιρίας την γκάμα των αλκοολούχων ποτών, η Lidl Ελλάς πρόσθεσε τέσσερις νέους κωδικούς λικέρ Α ΜΕ ΤΡΟ Ν: μαστίχα, μέντα, ρόδι και μανταρίνι. Η ετικέτα δημιουργήθηκε με σκοπό να συνδυαστεί η παράδοση με το μοντέρνο και να προσελκύσει τόσο το μεγαλύτερης όσο και το νεότερης ηλικίας καταναλωτικό κοινό.
Αναλυτικά οι κατηγορίες βράβευσης:
Packaging of New Products launched in the Greek Market // Gold Βραβείο
Drinks // Bronze βραβείο
Στη φωτογραφία απεικονίζονται από αριστερά προς τα δεξιά οι:
Δήμητρα Γκλαβά, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging, Ξένια Κασδοβασίλη, Executive, Team Lead Branding & Packaging και Αλεξάνδρα Δελόγλου, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging
www.bankingnews.gr
Ο θεσμός, με στόχο την επιβράβευση της καινοτομίας στον σχεδιασμό, των υλικών, της τεχνολογίας και των διαδικασιών σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων, απένειμε στη Lidl Ελλάς:
- Gold βραβείο για τoν σχεδιασμό συσκευασίας του επετειακού ροζέ οίνου Eden Drop που δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Lidl Ελλάς για τα 20 χρόνια δραστηριοποίησής της στην Ελλάδα και επιμελήθηκε η Caparo Design Crew. Το εικαστικό είναι εμπνευσμένο από την πεδιάδα της Εδέμ, όπου η φύση παρείχε σε μεγάλη ποικιλία, αγαθά γεμάτα φρεσκάδα, προκειμένου να τρέφονται οι πρωτόπλαστοι.
- Bronze βραβείο για τον σχεδιασμό συσκευασίας του λικέρ ΑΜΕΤΡΟ, που επιμελήθηκε η Mousegraphics. Διευρύνοντας στα καταστήματα της εταιρίας την γκάμα των αλκοολούχων ποτών, η Lidl Ελλάς πρόσθεσε τέσσερις νέους κωδικούς λικέρ Α ΜΕ ΤΡΟ Ν: μαστίχα, μέντα, ρόδι και μανταρίνι. Η ετικέτα δημιουργήθηκε με σκοπό να συνδυαστεί η παράδοση με το μοντέρνο και να προσελκύσει τόσο το μεγαλύτερης όσο και το νεότερης ηλικίας καταναλωτικό κοινό.
Αναλυτικά οι κατηγορίες βράβευσης:
Packaging of New Products launched in the Greek Market // Gold Βραβείο
Drinks // Bronze βραβείο
Στη φωτογραφία απεικονίζονται από αριστερά προς τα δεξιά οι:
Δήμητρα Γκλαβά, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging, Ξένια Κασδοβασίλη, Executive, Team Lead Branding & Packaging και Αλεξάνδρα Δελόγλου, Junior Manager, Coordinator Branding & Packaging
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών