Η συνεργασία ανάμεσα στην CONCEPT Communication Strategies και το ΘΕΟΝΗ εγκαινιάζει μία νέα εποχή μέσα από key-services όπως η Συμβουλευτική, η διαμόρφωση ενεργειών ΕΚΕ, η διαχείριση Media Relations, το Event Management, η διαχείριση των Social Media και η υλοποίηση πλάνου Influencers Marketing
Η CONCEPT Communication Strategies συνεχίζει την επιτυχημένη της συνεργασία με την εταιρεία ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ με έδρα το χωριό Βατσουνιά Μουζακίου, του νομού Καρδίτσας, αναλαμβάνοντας πλέον το συνολικό πλάνο διαχείρισης της Στρατηγικής Επικοινωνίας για το πολυβραβευμένο ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό.
Η συνεργασία ανάμεσα στην CONCEPT Communication Strategies και το ΘΕΟΝΗ εγκαινιάζει μία νέα εποχή μέσα από key-services όπως η Συμβουλευτική, η διαμόρφωση ενεργειών ΕΚΕ, η διαχείριση Media Relations, το Event Management, η διαχείριση των Social Media και η υλοποίηση πλάνου Influencers Marketing.
Στόχος της CONCEPT Communication Strategies είναι να εμπνεύσει το καταναλωτικό κοινό, ώστε να ανακαλύψει την πολύπλευρη ταυτότητα του ΘΕΟΝΗ σε συνδυασμό με τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά που το έχουν αναδείξει στο πιο βραβευμένο Ελληνικό Νερό στον κόσμο.
Η Γιώτα Χουλιαρά, Managing Director της CONCEPT Communication Strategies δήλωσε ότι: «Η εμπιστοσύνη που συνεχίζει να επιδεικνύει η ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ στην εταιρία μας αποτελεί επισφράγιση των προσπαθειών μας να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με σεβασμό στον πελάτη και το καταναλωτικό κοινό.
Σκοπός μας είναι να εξελίξουμε τη μεταξύ μας συνεργασία στον μέγιστο βαθμό, συνδυάζοντας τη βαθιά γνώση της βιομηχανίας με την απαραίτητη δημιουργικότητα που θα «ξετυλίξει» την ιστορία του ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό, αναδεικνύοντας στο έπακρο τη μοναδικότητά του».
www.bankingnews.gr
Η συνεργασία ανάμεσα στην CONCEPT Communication Strategies και το ΘΕΟΝΗ εγκαινιάζει μία νέα εποχή μέσα από key-services όπως η Συμβουλευτική, η διαμόρφωση ενεργειών ΕΚΕ, η διαχείριση Media Relations, το Event Management, η διαχείριση των Social Media και η υλοποίηση πλάνου Influencers Marketing.
Στόχος της CONCEPT Communication Strategies είναι να εμπνεύσει το καταναλωτικό κοινό, ώστε να ανακαλύψει την πολύπλευρη ταυτότητα του ΘΕΟΝΗ σε συνδυασμό με τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά που το έχουν αναδείξει στο πιο βραβευμένο Ελληνικό Νερό στον κόσμο.
Η Γιώτα Χουλιαρά, Managing Director της CONCEPT Communication Strategies δήλωσε ότι: «Η εμπιστοσύνη που συνεχίζει να επιδεικνύει η ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ στην εταιρία μας αποτελεί επισφράγιση των προσπαθειών μας να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με σεβασμό στον πελάτη και το καταναλωτικό κοινό.
Σκοπός μας είναι να εξελίξουμε τη μεταξύ μας συνεργασία στον μέγιστο βαθμό, συνδυάζοντας τη βαθιά γνώση της βιομηχανίας με την απαραίτητη δημιουργικότητα που θα «ξετυλίξει» την ιστορία του ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό, αναδεικνύοντας στο έπακρο τη μοναδικότητά του».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών