Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

«Καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη» η Coffee Island

tags :
«Καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη» η Coffee Island
«Καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη» η Coffee Island
Η Coffee Island αναδείχθηκε ως η καλύτερη αλυσίδα καφέ στη Νότια Ευρώπη, στα Allegra European Coffee Awards, τον κορυφαίο Ευρωπαϊκό θεσμό στον Κλάδο της καφεστίασης.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι είναι η δεύτερη συνεχής χρονιά και η τρίτη συνολικά φορά από το 2016, που η Coffee Island κερδίζει αυτόν τον τίτλο (Best Coffee Chain-Southern Europe 2016, 2018, 2019), συναγωνιζόμενη κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες καφέ παγκοσμίως.
Τα φετινά βραβεία διεξήχθησαν στο Ντουμπάι, όπου μόλις άνοιξε τις πόρτες του το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Η βράβευση αυτή έρχεται να επισφραγίσει μία επετειακή και συνάμα συμβολική χρονιά για την Coffee Island, καθώς η εταιρεία συμπληρώνει φέτος τα 20 χρόνια από την ίδρυσή της.
Με βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, αλλά και στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, η εταιρία επανασυστήνεται με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα που θα αποτελέσει ένα ακόμη ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τα επόμενα βήματά της στις εγχώριες και διεθνείς αγορές.
Όπως αναφέρει η εταιρία σε σχετική ανακοίνωση, η νέα ταυτότητα διατηρεί αναλλοίωτες τις αξίες που πηγάζουν από τον «κύκλο ζωής του καφέ», τον οποίο συμβολίζει το λουλούδι της Coffee Island, που από το 2015 έχει συνδεθεί άρρηκτα με την εταιρία.
Γύρω από το λουλούδι, το brand name της Coffee Island, αγκαλιάζει τις αξίες του, με την ίδια ακριβώς αγάπη και αφοσίωση που οι άνθρωποί της αγκαλιάζουν καθημερινά τους επισκέπτες των καταστημάτων της.
Την ανανεωμένη εταιρική εικόνα συμπληρώνουν φόρμες, στοιχεία και χρώματα από τις χώρες παραγωγής του specialty καφέ, που «φέρνει στο ποτήρι» του καταναλωτή, η Coffee Island. 
Oι εφαρμογές του λογοτύπου συνοδεύονται από μία σύγχρονη, λιτή γραμματοσειρά, καθώς επίσης και από εμπνευσμένα μηνύματα που μεταδίδουν το πάθος για τον ποιοτικό καφέ και την πελατοκεντρική εξυπηρέτηση.
Την ανανέωση του λογότυπου της εταιρείας, ακολουθεί η ανακαίνιση του συνόλου των καταστημάτων της, η διάνθισή τους με καινούργια εικαστικά στοιχεία, καθώς και η διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της εταιρείας, με στόχο την προσφορά μιας ολιστικής -αλλά πάντα ποιοτικής- εμπειρίας, σε κάθε καταναλωτή.
Πιο συγκεκριμένα, στο δίκτυο των καταστημάτων Coffee Island, εντάσσεται το food project, με στόχο την παροχή μίας ευρείας γκάμας φρέσκων προϊόντων στο καταναλωτικό κοινό, το οποίο μπορεί να απολαύσει πλέον από ένα πλήρες πρωινό έως ένα ελαφρύ γεύμα. Την ίδια στιγμή, ενισχύεται σημαντικά ο προϊοντικός κορμός του καφεκοπτείου, στον οποίο η Coffee Island έχει μακρά παράδοση, με νέα χαρμάνια, αλλά και καινούργια προϊόντα καφέ για το σπίτι.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος δήλωσε σχετικά:Η επιτυχία της Coffee Island κρύβεται στους ανθρώπους της.
Για την Coffee Island όλοι οι συνεργάτες είναι μοναδικοί, γιατί ο καθένας συμβάλλει καθημερινά από το πόστο του, στη διατήρηση αυτής της μακράς πορείας της, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό χαρμάνι επιτυχίας και καινοτομίας!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον καθένα ξεχωριστά και φυσικά τους χιλιάδες επισκέπτες που μας επιλέγουν καθημερινά.
Για την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας: «Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητά της Coffee Island αποτελεί ορόσημο για εμάς.
Έρχεται να επισφραγίσει μία επιτυχημένη πορεία 20 ετών και να μας δώσει ώθηση και δύναμη για το μέλλον».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης