Η συνεργασία της Threenitas με την καπνοβιομηχανία Παπαστράτος για τη δημιουργία και τη λειτουργία της B2B2C loyalty πλατφόρμας OPEN PAPASTRATOS, απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία: Content that Converts
Τρεις σημαντικές διακρίσεις έρχονται να προστεθούν στο ενεργητικό της Threenitas, εταιρείας με πολυετή εμπειρία στο σχεδιασμό και την υλοποίηση ολοκληρωμένων λύσεων για ψηφιακά μέσα και εξειδίκευση στην ανάπτυξη mobile εφαρμογών και συστημάτων loyalty, στο πλαίσιο των φετινών E-volution Awards.
Συγκεκριμένα, η συνεργασία της Threenitas με την καπνοβιομηχανία Παπαστράτος για τη δημιουργία και τη λειτουργία της B2B2C loyalty πλατφόρμας OPEN PAPASTRATOS, απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία: Content that Converts και δύο ασημένια βραβεία στις κατηγορίες Digital Transformation και Omnichannel Experience.
Το OPEN PAPASTRATOS είναι η μοναδική loyalty πλατφόρμα B2B2C που λειτουργεί στην Ελληνική αγορά και απευθύνεται στο χώρο της μικρής λιανικής.
Υποστηρίζει εγγενώς δραστηριότητες τύπου games, tasks & quizzes, επιβράβευση ενεργειών με χρήση point system, εξαργύρωση πόντων μέσω καταλόγου δώρων και διαθέτει μηχανισμούς user profiling.
Οι λειτουργίες αυτές είναι βασικά συστατικά για τα καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και πρακτικές που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν, προκειμένου να γίνουν οι λιανοπωλητές-συνεργάτες ακόμα πιο δυναμικοί και αποτελεσματικοί στην προώθηση των προϊόντων IQOS της καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος.
Με τις βραβεύσεις αυτές επιβεβαιώνεται ότι η πλατφόρμα OPEN PAPASTRATOS αποτελεί ένα άριστο πρόγραμμα επιβράβευσης πιστότητας και δημιουργίας δεσμών με τον πελάτη (engagement), που έδωσε αξία και προνομία στους πελάτες, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για ξεχωριστή́ αγοραστική́ εμπειρία (customer experience).
H πλατφόρμα αξιοποιεί κατάλληλα την τεχνολογία του CRM, μέσω της οποίας κατέστη δυνατή́ η διατήρηση και η ενεργοποίηση των πελατών, με segmentation ή 1:1 πρακτικές (personalization), με υλοποίηση προγραμμάτων επιστροφής αξίας και προσφοράς σχετικών ή καλύτερων προϊόντων στους πελάτες.
Τέλος αποτελεί βάση για την εκτέλεση προωθητικών καμπανιών και διαγωνισμών, με στόχο την κινητοποίηση των πελατών (call to action) και την προσέλκυση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού.
Αναφερόμενος στις νέες αυτές διακρίσεις, ο Παύλος Καλενδέρογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Threenitas, δήλωσε: «Είναι τιμή μας που η εταιρία Παπαστράτος, θυγατρική της Phillip Morris International, η μεγαλύτερη εταιρία στον κλάδο της, μας εμπιστεύεται την ανάπτυξη και εξέλιξη αυτού του προγράμματος και συμμετέχουμε μαζί σε αυτές τις βραβεύσεις.
Η πολυετής επιτυχημένη συνεργασία μας, οδήγησε το 2019 δύο ακόμη αγορές που έχει παρουσία η Phillip Morris International, αυτές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Κύπρου, να εμπιστευτούν τη Threenitas διευρύνοντας σημαντικά την παρουσία μας στο εξωτερικό».
Σχετικά με τη Threenitas:
Η Threenitas αποτελεί σήμερα μία από τις κορυφαίες εταιρείες στην ανάπτυξη και υποστήριξη καινοτόμων εφαρμογών στην Ελλάδα, έχοντας κερδίσει σημαντικά βραβεία για την υλοποίηση και την επιτυχημένη εφαρμογή τους.
Από το 2010 έχει μία αξιόλογη παρουσία εντός και εκτός Ελλάδος με πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αυστραλία, Γερμανία, Ολλανδία.
Με κύριο κριτήριο την ποιότητα και την καινοτομία, η εταιρεία επενδύει συνεχώς στη διεύρυνση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου στοχεύοντας στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για επιχειρήσεις, οργανισμούς και digital agencies σε τομείς όπως Web & Mobile Platforms & Apps, Enterprise Mobility, Location Based Marketing, Proximity Marketing, CRM & Loyalty Platforms, Internet of Things (IoT) και Virtual Reality.
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, η συνεργασία της Threenitas με την καπνοβιομηχανία Παπαστράτος για τη δημιουργία και τη λειτουργία της B2B2C loyalty πλατφόρμας OPEN PAPASTRATOS, απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία: Content that Converts και δύο ασημένια βραβεία στις κατηγορίες Digital Transformation και Omnichannel Experience.
Το OPEN PAPASTRATOS είναι η μοναδική loyalty πλατφόρμα B2B2C που λειτουργεί στην Ελληνική αγορά και απευθύνεται στο χώρο της μικρής λιανικής.
Υποστηρίζει εγγενώς δραστηριότητες τύπου games, tasks & quizzes, επιβράβευση ενεργειών με χρήση point system, εξαργύρωση πόντων μέσω καταλόγου δώρων και διαθέτει μηχανισμούς user profiling.
Οι λειτουργίες αυτές είναι βασικά συστατικά για τα καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και πρακτικές που σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν, προκειμένου να γίνουν οι λιανοπωλητές-συνεργάτες ακόμα πιο δυναμικοί και αποτελεσματικοί στην προώθηση των προϊόντων IQOS της καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος.
Με τις βραβεύσεις αυτές επιβεβαιώνεται ότι η πλατφόρμα OPEN PAPASTRATOS αποτελεί ένα άριστο πρόγραμμα επιβράβευσης πιστότητας και δημιουργίας δεσμών με τον πελάτη (engagement), που έδωσε αξία και προνομία στους πελάτες, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για ξεχωριστή́ αγοραστική́ εμπειρία (customer experience).
H πλατφόρμα αξιοποιεί κατάλληλα την τεχνολογία του CRM, μέσω της οποίας κατέστη δυνατή́ η διατήρηση και η ενεργοποίηση των πελατών, με segmentation ή 1:1 πρακτικές (personalization), με υλοποίηση προγραμμάτων επιστροφής αξίας και προσφοράς σχετικών ή καλύτερων προϊόντων στους πελάτες.
Τέλος αποτελεί βάση για την εκτέλεση προωθητικών καμπανιών και διαγωνισμών, με στόχο την κινητοποίηση των πελατών (call to action) και την προσέλκυση του ενδιαφέροντος του αγοραστικού κοινού.
Αναφερόμενος στις νέες αυτές διακρίσεις, ο Παύλος Καλενδέρογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Threenitas, δήλωσε: «Είναι τιμή μας που η εταιρία Παπαστράτος, θυγατρική της Phillip Morris International, η μεγαλύτερη εταιρία στον κλάδο της, μας εμπιστεύεται την ανάπτυξη και εξέλιξη αυτού του προγράμματος και συμμετέχουμε μαζί σε αυτές τις βραβεύσεις.
Η πολυετής επιτυχημένη συνεργασία μας, οδήγησε το 2019 δύο ακόμη αγορές που έχει παρουσία η Phillip Morris International, αυτές του Ηνωμένου Βασιλείου και της Κύπρου, να εμπιστευτούν τη Threenitas διευρύνοντας σημαντικά την παρουσία μας στο εξωτερικό».
Σχετικά με τη Threenitas:
Η Threenitas αποτελεί σήμερα μία από τις κορυφαίες εταιρείες στην ανάπτυξη και υποστήριξη καινοτόμων εφαρμογών στην Ελλάδα, έχοντας κερδίσει σημαντικά βραβεία για την υλοποίηση και την επιτυχημένη εφαρμογή τους.
Από το 2010 έχει μία αξιόλογη παρουσία εντός και εκτός Ελλάδος με πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Αυστραλία, Γερμανία, Ολλανδία.
Με κύριο κριτήριο την ποιότητα και την καινοτομία, η εταιρεία επενδύει συνεχώς στη διεύρυνση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου στοχεύοντας στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων για επιχειρήσεις, οργανισμούς και digital agencies σε τομείς όπως Web & Mobile Platforms & Apps, Enterprise Mobility, Location Based Marketing, Proximity Marketing, CRM & Loyalty Platforms, Internet of Things (IoT) και Virtual Reality.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών