Η Volton Ενεργειακή έχει προχωρήσει στην εφαρμογή προγράμματος εξ’ αποστάσεως εργασίας (τηλε-εργασία) για την πλειοψηφία των ανθρώπων της
Η Volton Ελληνική Ενεργειακή ΑΕ εφαρμόζοντας πιστά όλες τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας και του ΕΟΔΥ για την αντιμετώπιση της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19, έχει προχωρήσει από την πρώτη στιγμή σε σχολαστική απολύμανση των γραφείων της, χρήση αντισηπτικών διαλυμάτων, 14ήμερη παραμονή εκτός γραφείου όσων έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό, αναστολή όλων των επαγγελματικών ταξιδιών, περιορισμό πολυπληθών συναντήσεων και επισταμένη ενημέρωση των εργαζομένων της για τους τρόπους μετάδοσης και πρόληψης από την πανδημία του νέου κορωνοϊού.
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους της και τους καταναλωτές και με κύριο στόχο να συμβάλλει στην προσπάθεια επιβράδυνσης της εξάπλωσης της πανδημίας COVID_19 στη χώρα μας, έχει προχωρήσει στην εφαρμογή προγράμματος εξ’ αποστάσεως εργασίας (τηλε-εργασία) για την πλειοψηφία των ανθρώπων της, ώστε να επιτευχθεί η απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας και η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Παράλληλα, θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την προάσπιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών της, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για τη δυνατότητα εξόφλησης των λογαριασμών μέσω της εφαρμογής myaccount στο www.volton.gr ή μέσω web banking.
Τέλος, οι πελάτες της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για οτιδήποτε χρειαστούν, είτε τηλεφωνικά στο 11300, είτε μέσω email στο cs@volton.gr.
www.bankingnews.gr
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους εργαζομένους της και τους καταναλωτές και με κύριο στόχο να συμβάλλει στην προσπάθεια επιβράδυνσης της εξάπλωσης της πανδημίας COVID_19 στη χώρα μας, έχει προχωρήσει στην εφαρμογή προγράμματος εξ’ αποστάσεως εργασίας (τηλε-εργασία) για την πλειοψηφία των ανθρώπων της, ώστε να επιτευχθεί η απρόσκοπτη λειτουργία της εταιρείας και η απομακρυσμένη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Παράλληλα, θέτοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την προάσπιση της υγείας των εργαζομένων και των πελατών της, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό για τη δυνατότητα εξόφλησης των λογαριασμών μέσω της εφαρμογής myaccount στο www.volton.gr ή μέσω web banking.
Τέλος, οι πελάτες της εταιρείας έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για οτιδήποτε χρειαστούν, είτε τηλεφωνικά στο 11300, είτε μέσω email στο cs@volton.gr.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών