Με χιλιάδες συμμετοχές, δεκάδες ομιλητές και μια εβδομάδα αφιερωμένη στην επόμενη ημέρα των Ξενοδοχείων, ολοκληρώθηκε το πρώτο online event του 100% Hotel Show
Mε χιλιάδες συμμετοχές, δεκάδες ομιλητές και μια εβδομάδα αφιερωμένη στην επόμενη ημέρα των Ξενοδοχείων, ολοκληρώθηκε το πρώτο online event του 100% Hotel Show, δείχνοντας έναν νέο δρόμο στον χώρο διοργάνωσης εκθέσεων.
Θέλοντας να δηλώσει την έμπρακτη στήριξή του στην Ξενοδοχειακή αγορά, το 100% Hotel Show διοργάνωσε το πρώτο του online event, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές για το υψηλής ποιότητας περιεχόμενό του, αλλά και για τον νέο τρόπο παρουσίασης Ξενοδοχειακών Λύσεων, που φαίνεται να γεφυρώνει το χάσμα που έχει δημιουργηθεί από την αναβολή των εκθέσεων λόγω του COVID-19.
Στην πρώτη online εκδοχή της έκθεσης, η διοργανώτρια εταιρεία του 100% Hotel Show, Demand Fairs & Media, προσκάλεσε μια σειρά από επιλεγμένους ομιλητές, και με την υποστήριξη των βασικών της συνεργατών, όπως του Destsetters και του Βασίλη Παπαδάτου, αλλά και με την digital υποστήριξη της Hotelier Academy, παρουσίασε μια πρώτη μορφή της διαδικτυακής εκδοχής της έκθεσης, που αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους δυναμικότερα ανερχόμενους θεσμούς το επόμενο διάστημα.
Με την πρωινή ζώνη της πρώτης 100% Hospitality Online Week να καλύπτει ζητήματα Ξενοδοχειακής Καινοτομίας, αποτελώντας πυλώνα όλης της διοργάνωσης, το 100% Hotel Show εισήγαγε έναν νέο τρόπο παρουσίασης εταιρειών και προϊόντων, δίνοντας τη δυνατότητα άμεσης επαφής της ξενοδοχειακής αγοράς με επαγγελματίες του κλάδου.
Με τον άρτιο συντονισμό των προϊοντικών παρουσιάσεων από τη Σουζάνα Θεοδωρίδου από την Grekaddict, οι εταιρείες παρουσίασαν τις λύσεις τους, ενώ οι περισσότερες από αυτές ανέπτυξαν και άμεσες επαφές με το ξενοδοχειακό κοινό, με σημαντικές προοπτικές συνεργασίας.
Τη σκυτάλη από την πρωινή ζώνη πήρε η ειδική ενότητα με τοποθετήσεις από κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου, όπως ο καθηγητής Δημήτρης Μπούχαλης, ο managing director του Canaves Oia Μάρκος Χαϊδεμένος, αλλά και πολλοί άλλοι αξιόλογοι συνεργάτες, οι οποίοι ανέλυσαν τις σκέψεις τους για την επόμενη ημέρα της ξενοδοχειακής αγοράς.
Με τον συντονισμό έμπειρων δημοσιογράφων, όπως είναι η Βίκυ Καραντζαβέλου από το Travel Daily News, οι καλεσμένοι έθεσαν τους προβληματισμούς και τις ιδέες τους για τη νέα εποχή των ξενοδοχείων μετά την έλευση του COVID-19 στις ζωές μας, και συνομίλησαν ζωντανά με το κοινό του 100% Hotel Show.
Από μια ολοκληρωμένη όμως Virtual Εκθεσιακή Εμπειρία, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και το κομμάτι της τεχνογνωσίας, το οποίο καλύφθηκε με τον καλύτερο τρόπο από την επιλεγμένη ομάδα ομιλητών του 100% Hotel Workshop Tour αλλά και από νέες προσθήκες, όπως αυτή του Αρχιτέκτονα Αλέξανδρου Κιτρινιάρη, που έδωσε μια διαφορετική διάσταση στον όρο Sustainable Hotel Design.
Φτάνοντας στην ολοκλήρωση της πρώτης 100% Hospitality Online Week, το κοινό θα μπορεί να παρακολουθήσει δωρεάν όλα τα Sessions μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του 100% Hotel Show, μέχρι και τις 31 Μαΐου.
Η ομάδα της Demand Fairs & Media και του 100% Hotel Show σχεδιάζει τα επόμενα βήματα της online αυτής δράσης, καθιερώνοντας πλέον τη σταθερή online επικοινωνία με το κοινό τού 100% Hotel Show αλλά και των άλλων διοργανώσεων του ομίλου.
www.bankingnews.gr
Θέλοντας να δηλώσει την έμπρακτη στήριξή του στην Ξενοδοχειακή αγορά, το 100% Hotel Show διοργάνωσε το πρώτο του online event, αποσπώντας διθυραμβικές κριτικές για το υψηλής ποιότητας περιεχόμενό του, αλλά και για τον νέο τρόπο παρουσίασης Ξενοδοχειακών Λύσεων, που φαίνεται να γεφυρώνει το χάσμα που έχει δημιουργηθεί από την αναβολή των εκθέσεων λόγω του COVID-19.
Στην πρώτη online εκδοχή της έκθεσης, η διοργανώτρια εταιρεία του 100% Hotel Show, Demand Fairs & Media, προσκάλεσε μια σειρά από επιλεγμένους ομιλητές, και με την υποστήριξη των βασικών της συνεργατών, όπως του Destsetters και του Βασίλη Παπαδάτου, αλλά και με την digital υποστήριξη της Hotelier Academy, παρουσίασε μια πρώτη μορφή της διαδικτυακής εκδοχής της έκθεσης, που αναμένεται να αποτελέσει έναν από τους δυναμικότερα ανερχόμενους θεσμούς το επόμενο διάστημα.
Με την πρωινή ζώνη της πρώτης 100% Hospitality Online Week να καλύπτει ζητήματα Ξενοδοχειακής Καινοτομίας, αποτελώντας πυλώνα όλης της διοργάνωσης, το 100% Hotel Show εισήγαγε έναν νέο τρόπο παρουσίασης εταιρειών και προϊόντων, δίνοντας τη δυνατότητα άμεσης επαφής της ξενοδοχειακής αγοράς με επαγγελματίες του κλάδου.
Με τον άρτιο συντονισμό των προϊοντικών παρουσιάσεων από τη Σουζάνα Θεοδωρίδου από την Grekaddict, οι εταιρείες παρουσίασαν τις λύσεις τους, ενώ οι περισσότερες από αυτές ανέπτυξαν και άμεσες επαφές με το ξενοδοχειακό κοινό, με σημαντικές προοπτικές συνεργασίας.
Τη σκυτάλη από την πρωινή ζώνη πήρε η ειδική ενότητα με τοποθετήσεις από κορυφαίους επαγγελματίες του χώρου, όπως ο καθηγητής Δημήτρης Μπούχαλης, ο managing director του Canaves Oia Μάρκος Χαϊδεμένος, αλλά και πολλοί άλλοι αξιόλογοι συνεργάτες, οι οποίοι ανέλυσαν τις σκέψεις τους για την επόμενη ημέρα της ξενοδοχειακής αγοράς.
Με τον συντονισμό έμπειρων δημοσιογράφων, όπως είναι η Βίκυ Καραντζαβέλου από το Travel Daily News, οι καλεσμένοι έθεσαν τους προβληματισμούς και τις ιδέες τους για τη νέα εποχή των ξενοδοχείων μετά την έλευση του COVID-19 στις ζωές μας, και συνομίλησαν ζωντανά με το κοινό του 100% Hotel Show.
Από μια ολοκληρωμένη όμως Virtual Εκθεσιακή Εμπειρία, δεν θα μπορούσε να απουσιάζει και το κομμάτι της τεχνογνωσίας, το οποίο καλύφθηκε με τον καλύτερο τρόπο από την επιλεγμένη ομάδα ομιλητών του 100% Hotel Workshop Tour αλλά και από νέες προσθήκες, όπως αυτή του Αρχιτέκτονα Αλέξανδρου Κιτρινιάρη, που έδωσε μια διαφορετική διάσταση στον όρο Sustainable Hotel Design.
Φτάνοντας στην ολοκλήρωση της πρώτης 100% Hospitality Online Week, το κοινό θα μπορεί να παρακολουθήσει δωρεάν όλα τα Sessions μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του 100% Hotel Show, μέχρι και τις 31 Μαΐου.
Η ομάδα της Demand Fairs & Media και του 100% Hotel Show σχεδιάζει τα επόμενα βήματα της online αυτής δράσης, καθιερώνοντας πλέον τη σταθερή online επικοινωνία με το κοινό τού 100% Hotel Show αλλά και των άλλων διοργανώσεων του ομίλου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών