Τα αποτελέσματα των Loyalty Awards 2020 τιμούν τo πρόγραμμα προνομίων Leroy Merlin club με Gold award για την εξατομικευμένη καμπάνια μελών Καιρός για Σπίτι και Bronze award ως Best in Loyalty
Η LEROY MERLIN ήταν ανάμεσα στους νικητές των φετινών Loyalty Awards, με δυο σημαντικές διακρίσεις να προστίθενται στο ενεργητικό της.
Τα αποτελέσματα των Loyalty Awards 2020 τιμούν τo πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club με Gold award στην κατηγορία "Best Direct Marketing Campaign,” για την εξατομικευμένη καμπάνια μελών «Καιρός για Σπίτι» και Bronze award στην κατηγορία “Best in Loyalty," για το πρόγραμμα προνομιών LEROY MERLIN club.
Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, καθιστώντας τις συγκεκριμένες διακρίσεις ιδιαίτερα σημαντικές.
Αναπτύσσοντας σχέσεις διαχρονικές και δυναμικές με τους πελάτες και δημιουργώντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για τον καθένα ξεχωριστά, η LEROY MERLIN διακρίθηκε για το μόλις ενός έτους LEROY MERLIN CLUB, το οποίο αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα προνομίων και επιβράβευσης που στόχο έχει τη δημιουργία και την ενίσχυση δεσμών με τους πελάτες της LEROY MERLIN αλλά και την ενθάρρυνση της διάδρασης μαζί τους, δίνοντας αξία και προνόμια προς κάθε έναν από αυτούς.
Επιπλέον, η εταιρεία ξεχώρισε και για τη δημιουργικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας «Καιρός για Σπίτι» η οποία «έτρεξε» το φθινόπωρο μόνο για τα μέλη του club, μέσω προσωποποιημένης επικοινωνίας, με εξατομικευμένους αγοραστικούς στόχους βάση των δικών τους αναγκών και αντίστοιχες επιβραβεύσεις, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία και ικανοποίηση των πελατών μας.
Τόσο η καμπάνια «Καιρός για Σπίτι» όσο και το πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τη συμβολή της Skymakers, η οποία έχει ως αντικείμενο τη βελτιστοποίηση της αξίας του πελατολογίου μεγάλων Οργανισμών, με εξειδίκευση στο retail και στο banking.
Αναφερόμενη στις νέες αυτές διακρίσεις η Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader της LEROY MERLIN δήλωσε σχετικά: «Για όλους εμάς στη LEROY MERLIN που εργαστήκαμε με πάθος για τη δημιουργία του LEROY MERLIN club αλλά και για να χτίσουμε δυναμικά μέσα στον χρόνο ουσιαστικό διάλογο με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, η χαρά, σήμερα, είναι διπλή.
Και αυτό γιατί οι πελάτες μας, ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες, μας αγκάλιασαν με ενθουσιασμό και τώρα, έρχεται ως επιστέγασμα η αναγνώριση από τους επαγγελματίες του κλάδου μας, που φυσικά σημαίνει πολλά για εμάς».
H Τζένη Ταντίδου, Deputy CEO της Skymakers, δήλωσε: «Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη LEROY MERLIN που μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στον σχεδιασμό του LEROY MERLIN club.
Συνδυάσαμε με δημιουργικό τρόπο τα δεδομένα, την ανθρώπινη αντίληψη και την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας να μιλήσουμε με άμεσο τρόπο στον τελικό καταναλωτή.
Τόσο τα επιχειρηματικά αποτελέσματα όσο και τα θετικά σχόλια των πελατών της LEROY MERLIN δικαίωσαν την κοινή μας προσπάθεια».
Οι διακρίσεις αυτές, αποτελούν για τη LEROY MERLIN μια αναγνώριση της συνεχούς της προσπάθειας για την παροχή καινοτόμων και ευρηματικών υπηρεσιών τελευταίας τεχνολογίας στους πελάτες της, ώστε να απολαμβάνουν το υψηλότερο και ποιοτικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης.
www.bankingnews.gr
Τα αποτελέσματα των Loyalty Awards 2020 τιμούν τo πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club με Gold award στην κατηγορία "Best Direct Marketing Campaign,” για την εξατομικευμένη καμπάνια μελών «Καιρός για Σπίτι» και Bronze award στην κατηγορία “Best in Loyalty," για το πρόγραμμα προνομιών LEROY MERLIN club.
Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, καθιστώντας τις συγκεκριμένες διακρίσεις ιδιαίτερα σημαντικές.
Αναπτύσσοντας σχέσεις διαχρονικές και δυναμικές με τους πελάτες και δημιουργώντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για τον καθένα ξεχωριστά, η LEROY MERLIN διακρίθηκε για το μόλις ενός έτους LEROY MERLIN CLUB, το οποίο αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα προνομίων και επιβράβευσης που στόχο έχει τη δημιουργία και την ενίσχυση δεσμών με τους πελάτες της LEROY MERLIN αλλά και την ενθάρρυνση της διάδρασης μαζί τους, δίνοντας αξία και προνόμια προς κάθε έναν από αυτούς.
Επιπλέον, η εταιρεία ξεχώρισε και για τη δημιουργικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας «Καιρός για Σπίτι» η οποία «έτρεξε» το φθινόπωρο μόνο για τα μέλη του club, μέσω προσωποποιημένης επικοινωνίας, με εξατομικευμένους αγοραστικούς στόχους βάση των δικών τους αναγκών και αντίστοιχες επιβραβεύσεις, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία και ικανοποίηση των πελατών μας.
Τόσο η καμπάνια «Καιρός για Σπίτι» όσο και το πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τη συμβολή της Skymakers, η οποία έχει ως αντικείμενο τη βελτιστοποίηση της αξίας του πελατολογίου μεγάλων Οργανισμών, με εξειδίκευση στο retail και στο banking.
Αναφερόμενη στις νέες αυτές διακρίσεις η Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader της LEROY MERLIN δήλωσε σχετικά: «Για όλους εμάς στη LEROY MERLIN που εργαστήκαμε με πάθος για τη δημιουργία του LEROY MERLIN club αλλά και για να χτίσουμε δυναμικά μέσα στον χρόνο ουσιαστικό διάλογο με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, η χαρά, σήμερα, είναι διπλή.
Και αυτό γιατί οι πελάτες μας, ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες, μας αγκάλιασαν με ενθουσιασμό και τώρα, έρχεται ως επιστέγασμα η αναγνώριση από τους επαγγελματίες του κλάδου μας, που φυσικά σημαίνει πολλά για εμάς».
H Τζένη Ταντίδου, Deputy CEO της Skymakers, δήλωσε: «Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη LEROY MERLIN που μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στον σχεδιασμό του LEROY MERLIN club.
Συνδυάσαμε με δημιουργικό τρόπο τα δεδομένα, την ανθρώπινη αντίληψη και την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας να μιλήσουμε με άμεσο τρόπο στον τελικό καταναλωτή.
Τόσο τα επιχειρηματικά αποτελέσματα όσο και τα θετικά σχόλια των πελατών της LEROY MERLIN δικαίωσαν την κοινή μας προσπάθεια».
Οι διακρίσεις αυτές, αποτελούν για τη LEROY MERLIN μια αναγνώριση της συνεχούς της προσπάθειας για την παροχή καινοτόμων και ευρηματικών υπηρεσιών τελευταίας τεχνολογίας στους πελάτες της, ώστε να απολαμβάνουν το υψηλότερο και ποιοτικότερο επίπεδο εξυπηρέτησης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών