Αξιοποιώντας το δίκτυο συνεργατών στο εξωτερικών και με βασικό μήνυμα «Be safe in Greece», το φυσικό μεταλλικό νερό ZARO’S ξεκινάει καμπάνια τουριστικής προβολής της χώρας μας σε αγορές όπου δραστηριοποιείται επιχειρηματικά
Σε μια συμβολική πρωτοβουλία για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό ενόψει της θερινής περιόδου, προχωράει το φυσικό μεταλλικό νερό ZARO’S, που εξάγει το νερό του Ψηλορείτη σε περισσότερες από 15 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Αξιοποιώντας το δίκτυο συνεργατών στο εξωτερικών και με βασικό μήνυμα «Be safe in Greece», η εταιρεία ξεκινάει καμπάνια τουριστικής προβολής της χώρας μας σε αγορές όπου δραστηριοποιείται επιχειρηματικά, όπως το Ισραήλ, Κίνα, ΗΠΑ, Αυστραλία, Ινδία, Καναδά, τη Γαλλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, Νότια Αφρική κά.
«Ανταποκριθήκαμε στο γενικό κάλεσμα της Περιφέρειας Κρήτης και όλων των ανθρώπων και των φορέων του τουρισμού για να στηρίξουμε κι εμείς με τις δικές μας δυνάμεις την εθνική προσπάθεια σε αυτές τις ιδιαίτερες και πρωτοφανείς συνθήκες της κρίσης της πανδημίας. Άλλωστε, είμαστε μια εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με τις τουριστικές επιχειρήσεις που αντιλαμβάνεται τις αγωνίες όλων για την εξέλιξη της φετινής σεζόν», αναφέρει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Χριστόφορος Παπαδημητράκης.
Επιπλέον, στην κατεύθυνση αυτή, η εταιρεία έχει ενεργοποιήσει ένα ευρύτερο δίκτυο επαφών στο εξωτερικό, που έχει αναπτυχθεί λόγω των αλλεπάλληλων διεθνών βραβεύσεων τα τελευταία χρόνια.
Τονίζεται ότι ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αγορά του Ισραήλ, που εξαιτίας των λίγων κρουσμάτων κορονωϊού, αποτελεί, σύμφωνα με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΣΕΤΕ και άλλους φορείς, ίσως την πιο ελκυστική αγορά για τον ελληνικό τουρισμόφέτος.
Η καμπάνια θα υλοποιηθεί τις επόμενες δύο εβδομάδες μέσα από τους λογαριασμούς των social media της εταιρείας και των ξένων συνεργατών της και θα περιλαμβάνει πρωτότυπες φωτογραφίες από δημοφιλή τοπόσημα της Κρήτης, όπως η λιμνοθάλασσα του Μπάλου, οι αμμόλοφοι του Αγίου Παύλου, η λίμνη του Ζαρού, το ενετικό φρούριο Κούλε στο λιμάνι του Ηρακλείου κά.
www.bankingnews.gr
Αξιοποιώντας το δίκτυο συνεργατών στο εξωτερικών και με βασικό μήνυμα «Be safe in Greece», η εταιρεία ξεκινάει καμπάνια τουριστικής προβολής της χώρας μας σε αγορές όπου δραστηριοποιείται επιχειρηματικά, όπως το Ισραήλ, Κίνα, ΗΠΑ, Αυστραλία, Ινδία, Καναδά, τη Γαλλία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, Νότια Αφρική κά.
«Ανταποκριθήκαμε στο γενικό κάλεσμα της Περιφέρειας Κρήτης και όλων των ανθρώπων και των φορέων του τουρισμού για να στηρίξουμε κι εμείς με τις δικές μας δυνάμεις την εθνική προσπάθεια σε αυτές τις ιδιαίτερες και πρωτοφανείς συνθήκες της κρίσης της πανδημίας. Άλλωστε, είμαστε μια εταιρεία άμεσα συνδεδεμένη με τις τουριστικές επιχειρήσεις που αντιλαμβάνεται τις αγωνίες όλων για την εξέλιξη της φετινής σεζόν», αναφέρει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Χριστόφορος Παπαδημητράκης.
Επιπλέον, στην κατεύθυνση αυτή, η εταιρεία έχει ενεργοποιήσει ένα ευρύτερο δίκτυο επαφών στο εξωτερικό, που έχει αναπτυχθεί λόγω των αλλεπάλληλων διεθνών βραβεύσεων τα τελευταία χρόνια.
Τονίζεται ότι ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αγορά του Ισραήλ, που εξαιτίας των λίγων κρουσμάτων κορονωϊού, αποτελεί, σύμφωνα με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΣΕΤΕ και άλλους φορείς, ίσως την πιο ελκυστική αγορά για τον ελληνικό τουρισμόφέτος.
Η καμπάνια θα υλοποιηθεί τις επόμενες δύο εβδομάδες μέσα από τους λογαριασμούς των social media της εταιρείας και των ξένων συνεργατών της και θα περιλαμβάνει πρωτότυπες φωτογραφίες από δημοφιλή τοπόσημα της Κρήτης, όπως η λιμνοθάλασσα του Μπάλου, οι αμμόλοφοι του Αγίου Παύλου, η λίμνη του Ζαρού, το ενετικό φρούριο Κούλε στο λιμάνι του Ηρακλείου κά.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών