Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Plushost: Πως συμπεριφέρονται τα δύο Φύλα στο On line shopping

tags :
Plushost: Πως συμπεριφέρονται τα δύο Φύλα στο On line shopping
Νέο webinar από την Plushost.gr - Οι Άνδρες αγοράζουν, οι Γυναίκες ψωνίζουν… ("Men buy, Women shop")
Στο χάσμα που χωρίζει τα δύο Φύλα, τους Άνδρες και τις Γυναίκες, στο πεδίο των αγοραστικών προθέσεων και καταναλωτικών συμπεριφορών, θα επικεντρωθεί το επόμενο webinar της Plushost με τίτλο "Οι Άνδρες αγοράζουν, οι Γυναίκες ψωνίζουν… ("Men buy, Women shop")" το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 16 Ιουνίου (ώρα 5 μ.μ.).
Στο panel των ομιλητών θα συμμετέχουν ο Θανάσης Καμέας, Founder/CEO - Plushost.gr, η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια FOCUS BARI, E-Satisfaction, coach & mentor και συγγραφέας και ο Φώτης Ρήγας, Commercial Director -Plushost.gr.
Τη συζήτηση θα συντονίσει η Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο τμήμα Επικοινωνίας & ΜΜΕ του ΕΚΠΑ. Για εγγραφές πατήστε ΕΔΩ. Υποστηρικτές και Χορηγοί Επικοινωνίας είναι το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Socital, Kelkoogroup, FocusBari, Direction Business Network, e-businessworld, Boussias Communications και η ContactPigeon.
Βασική αφορμή για την πραγματοποίηση του webinar αποτέλεσαν τα ευρήματα πρόσφατων ερευνών τόσο της Plushost όσο και της FocusBari που καταδεικνύουν ότι οι Άνδρες και οι Γυναίκες, επιδεικνύουν διαφοροποιημένη αγοραστική συμπεριφορά, καίτοι έχουν παρόμοιες καταναλωτικές ανάγκες.
Αποφεύγοντας στερεότυπα και προσεγγίζοντας επιστημονικά ερευνητικά δεδομένα, ο CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας θα μοιραστεί την εμπειρία του για το χρόνο παραμονής Ανδρών και Γυναικών στα e shops, τις διαδρομές και την πλοήγησή τους, τα προϊόντα που αναζητούν και τους τρόπους πληρωμής.
Η Ξένια Κούρτογλου, founder της Focus Bari, θα αναλύσει τα συμπεράσματα έρευνας για τις καταναλωτικές συνήθειες μετά την πανδημία κάνοντας focus σε νέα ερευνητικά δεδομένα:
Οι άνδρες αγοράζουν πιο στοχοπροσηλωμένα με σαφή προτίμηση στις κινητές συσκευές σε αντίθεση με τις Γυναίκες που κυκλοφορούν περισσότερο χρόνο στα e shops συγκρίνοντας με μεγαλύτερη επιμονή τις τιμές και λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τη γνώμη του κοινού και των influencers από τα Social Media, έχοντας ως ισχυρό κίνητρο αγοράς την έκπτωση και τις Προσφορές.
Τέλος, ο Φώτης Ρήγας, θα πλαισιώσει τους πανελίστες υπό την οπτική γωνία του εμπορικού διευθυντή της Plushost.gr.

Περισσότερες πληροφορίες

Για την εταιρεία Plushost.gr
Η Plushost.gr αποτελεί μια από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο χώρο του e-commerce στην Ελλάδα. Ιδρυτής και ceo είναι ο Θανάσης Καμέας. Η εξέλιξη και η ωρίμανση της εταιρείας ακολούθησε την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα, καθώς ήδη μετράει 16 χρόνια λειτουργίας. Η Plushost.gr προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες και εργαλεία και έχει οδηγήσει στην επιτυχία περισσότερες από 700 επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, πανελλαδικά. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στα Τρίκαλα, την ελληνική πόλη της Τεχνολογίας, ενώ στο δυναμικό της ανήκουν 32 εξειδικευμένα στελέχη. Είναι πιστοποιημένη συνεργάτης της Google, της CS.CART, μέλος του Greca και της ΕΠΑΜ. Στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων οι εξής εταιρείες: Pandora, pancar, Buldoza, SportGallery, FootballPro, Georg Jensen, e-oro.gr, House of Jewels, Centralpharmacy, Parapharmacie.gr, coffees.gr, e-wish, e-dructer και spm network.

Για την εταιρεία FocusBari
Η Focus Bari, αμιγώς Ελληνική ιδιωτική εταιρεία, ιδρύθηκε το 1988 από ομάδα εξειδικευμένων, έμπειρων και καταξιωμένων επιστημόνων και στελεχών της Έρευνας Αγοράς. Χάρη στο όραμα, τη φιλοσοφία, τις αξίες, τα καινοτόμα εργαλεία, τις υποδομές και την ικανότητα των στελεχών της να μετατρέπουν τις πληροφορίες σε καθοδήγηση, η Focus Bari εντάχθηκε από τα πρώτα τρία χρόνια λειτουργίας της ανάμεσα στις πρώτες εταιρείες ερευνών στην Ελλάδα, με ηγετική θέση στον χώρο των Ερευνών ΜΜΕ, των ερευνών marketing και της συμβουλευτικής υποστήριξης των επιχειρήσεων με βάση consumer data & insights.
Από το 1988, η Focus Bari υλοποιεί τις Έρευνες Μέσων που αποτελούν το «νόμισμα» της αγοράς (Industry Currency Surveys) για το Ραδιόφωνο και τον Τύπο στην Ελλάδα. Από το 1993 καταγράφει την σχέση των Ελλήνων με την κινητή τηλεφωνία ενώ το 1995 ξεκίνησε την Web.iD, την πρώτη συνεχή, Πανελλαδική offline έρευνα για το Internet και την τεχνολογία, τα social media και το Ε-Commerce, και το πώς αυτά διαμορφώνουν τη νέα καθημερινότητα των Ελλήνων.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης