Για το 2020, ένα Gold, δύο Silver & ένα Bronze βραβείο!
Τα Ermis Awards αποτελούν τον πιο σημαντικό θεσμό βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα, αναγνωρίζοντας τις καλύτερες δημιουργικές ιδέες στον χώρο της διαφήμισης για τον χρόνο που πέρασε. Φέτος, το ΙΑΣΩ Παίδων με την Ogilvy απέσπασαν συνολικά τέσσερα.
Οι διακρίσεις επιβραβεύουν την εταιρική επικοινωνία και ανανεωμένη εικόνα του ΙΑΣΩ Παίδων, τη δημιουργική αποτύπωση της κάθε ιδέας καθώς και το σωστό μήνυμα και ύφος για το κοινό. Συγκεκριμένα, απέσπασε:
• Gold βραβείο στην κατηγορία Illustration με την καταχώριση για τα παιδικά Check Up, το θέμα Winter. Η κατηγορία επιβραβεύει την εικαστική αποτύπωση της ιδέας, την αισθητική & την τεχνοτροπία της εικονογράφησης.
• Δύο διακρίσεις στην κατηγορία Καταχώρηση για την Εταιρική Επικοινωνία: Silver βραβείο για τα παιδικά Check Up, το θέμα Autumn-Back2School και Bronze βραβείο για την Corporate Καταχώριση του ΙΑΣΩ Παίδων «Γλειφιτζούρι» με το μήνυμα «Κορυφαία Ιατρική Φροντίδα, φτιαγμένη για παιδιά».
• Silver βραβείο στην κατηγορία Καταχώριση-Σειρά Έργων, Παιδικά Check Up (τριλογία) όπου σε αυτή την κατηγορία διακρίνονται σειρές έργων με συνοχή και κοινό concept. Η κατηγορία Καταχώριση-Print Ad επιβραβεύει print διαφημίσεις στις οποίες υπάρχει μία δυνατή φρέσκια ιδέα, σωστά εκτελεσμένη, άμεσα και εύκολα κατανοητή και με το σωστό tone of voice για το κοινό.
Το ΙΑΣΩ Παίδων, καλλιεργώντας ακόμη περισσότερο την εικόνα μιας παιδιατρικής κλινικής child-oriented που βρίσκεται κοντά στο κοινό της, φέρνει ταυτόχρονα την επόμενη ημέρα δημιουργικά για τη συνολική εικόνα του ομίλου. Συνεχίζει να μεγαλώνει, κάνοντας βήματα μπροστά με πολύ ενδιαφέρουσες επικοινωνίες τόσο ως προς το εικαστικό όσο και ως προς τα κύρια επικοινωνιακά μηνύματα.
Οι διακρίσεις επιβραβεύουν την εταιρική επικοινωνία και ανανεωμένη εικόνα του ΙΑΣΩ Παίδων, τη δημιουργική αποτύπωση της κάθε ιδέας καθώς και το σωστό μήνυμα και ύφος για το κοινό. Συγκεκριμένα, απέσπασε:
• Gold βραβείο στην κατηγορία Illustration με την καταχώριση για τα παιδικά Check Up, το θέμα Winter. Η κατηγορία επιβραβεύει την εικαστική αποτύπωση της ιδέας, την αισθητική & την τεχνοτροπία της εικονογράφησης.
• Δύο διακρίσεις στην κατηγορία Καταχώρηση για την Εταιρική Επικοινωνία: Silver βραβείο για τα παιδικά Check Up, το θέμα Autumn-Back2School και Bronze βραβείο για την Corporate Καταχώριση του ΙΑΣΩ Παίδων «Γλειφιτζούρι» με το μήνυμα «Κορυφαία Ιατρική Φροντίδα, φτιαγμένη για παιδιά».
• Silver βραβείο στην κατηγορία Καταχώριση-Σειρά Έργων, Παιδικά Check Up (τριλογία) όπου σε αυτή την κατηγορία διακρίνονται σειρές έργων με συνοχή και κοινό concept. Η κατηγορία Καταχώριση-Print Ad επιβραβεύει print διαφημίσεις στις οποίες υπάρχει μία δυνατή φρέσκια ιδέα, σωστά εκτελεσμένη, άμεσα και εύκολα κατανοητή και με το σωστό tone of voice για το κοινό.
Το ΙΑΣΩ Παίδων, καλλιεργώντας ακόμη περισσότερο την εικόνα μιας παιδιατρικής κλινικής child-oriented που βρίσκεται κοντά στο κοινό της, φέρνει ταυτόχρονα την επόμενη ημέρα δημιουργικά για τη συνολική εικόνα του ομίλου. Συνεχίζει να μεγαλώνει, κάνοντας βήματα μπροστά με πολύ ενδιαφέρουσες επικοινωνίες τόσο ως προς το εικαστικό όσο και ως προς τα κύρια επικοινωνιακά μηνύματα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών