Τα Prince Oliver εγκαινιάζου τη νέα εποχή του brand
Τα Prince Oliver παρουσιάζουν τη νέα τους επικοινωνιακή ταυτότητα, «Break the Rules», ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της νέας καλοκαιρινής συλλογής 2020, εγκαινιάζοντας τη νέα εποχή του brand, αλλά και μια καινούρια φιλοσοφία στη σχέση του κάθε ανθρώπου με τη Μόδα.
Η νέα ταυτότητα είναι ένας φόρος τιμής στην ατομικότητα και στην ελευθερία της προσωπικής έκφρασης, ενώ ταυτόχρονα εξερευνά τις πολλαπλές πτυχές του εαυτού μας, καλώντας μας να σπάσουμε τους συμβατικούς κανόνες -με σταθερά προαπαιτούμενα, όμως, την ουσιαστική γνώση και τον σεβασμό. Άλλωστε, η σύγχρονη αισθητική προσέγγιση στη Μόδα είναι περισσότερο ελεύθερη και πιο ανοικτή από ποτέ. Για αυτό και δεν μπορείς να ζεις με τους κανόνες των άλλων, αλλά οφείλεις να ξεφύγεις από την τυποποίηση.
Το «άψογο» στυλ δίνει πλέον τη θέση του στο προσωποποιημένο -ακόμη και στο επιμελώς ατημέλητο- και κανείς δεν δικαιούται να μιλάει ως αυθεντία, αλλά ούτε και να θέτει κανόνες.
Κινούμενη σε αυτό το πνεύμα, η καινούρια κολεξιόν γιορτάζει την πεποίθηση της μελετημένης και προσεγμένης ανατροπής που απογειώνει το συνολικό look χωρίς να γίνεται επιθετική, πετυχαίνοντας τελικώς να συνδυάσει τον fashion-forward ρυθμό του brand με το εκλεπτυσμένο ιταλικό DNA του οίκου.
Η συλλογή περιλαμβάνει ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, εσώρουχα, μαγιό, πετσέτες θαλάσσης, προσθέτοντας ένα φρέσκο twist σε κλασικά casual σχέδια, αλλά και premium προσεγγίσεις στην tailored συλλογή.
Polos σε ανεπανάληπτη χρωματική παλέτα και τέλειο fit για κάθε σιλουέτα, t-shirts με διακριτικά logos και prints, chinos και λινά πουκάμισα σε παστέλ αποχρώσεις, επίσημα βραδινά φορέματα, γυναικείες και ανδρικές τσάντες από οικολογικό δέρμα, μινιμαλιστικά και glamorous σανδάλια, tropical μαγιό, wool touch κοστούμια με χειροποίητα τελειώματα, εντυπωσιακοί χρονογράφοι ιαπωνικής κατασκευής είναι ορισμένες από τις νέες αφίξεις της συλλογής.
Κεντρικά πρόσωπα της Συλλογής Prince Oliver Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 είναι τρεις καταξιωμένοι εκπρόσωποι του ελληνικού μόντελινγκ, με διεθνή καριέρα. Ο Ηλίας Αβαντήρας, ο Αριστοτέλης Μπολοβίνος και η Μαριλένα Μπαϊραμπά πρωταγωνιστούν στην καμπάνια, δίνοντας το προσωπικό τους στίγμα και το απόλυτα δικό τους καλλιτεχνικό αποτύπωμα.
Η διαφημιστική καμπάνια της νέας επικοινωνιακής ταυτότητας και της θερινής συλλογής υποστηρίζεται από digital, social, print και outdoor ενέργειες.
Στο πλαίσιο της νέας «Break the Rules» φιλοσοφίας του brand, τα Prince Oliver υποστηρίζουν την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου, την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, την Ομάδα και τους Αθλητές, αλλά και αθλητικές διοργανώσεις όπως τα TRIMORE Sport Events. Τέλος, στέκονται δίπλα στον καταναλωτή και την αμήχανη -λόγω της πανδημίας- αυτή περίοδο, προσφέροντας για λίγες μέρες όλα τα προϊόντα της νέας συλλογής με έκπτωση 50%, αλλά και με μεγάλα bazaar σε last pieces προηγούμενων συλλογών.
www.bankingnews.gr
Η νέα ταυτότητα είναι ένας φόρος τιμής στην ατομικότητα και στην ελευθερία της προσωπικής έκφρασης, ενώ ταυτόχρονα εξερευνά τις πολλαπλές πτυχές του εαυτού μας, καλώντας μας να σπάσουμε τους συμβατικούς κανόνες -με σταθερά προαπαιτούμενα, όμως, την ουσιαστική γνώση και τον σεβασμό. Άλλωστε, η σύγχρονη αισθητική προσέγγιση στη Μόδα είναι περισσότερο ελεύθερη και πιο ανοικτή από ποτέ. Για αυτό και δεν μπορείς να ζεις με τους κανόνες των άλλων, αλλά οφείλεις να ξεφύγεις από την τυποποίηση.
Το «άψογο» στυλ δίνει πλέον τη θέση του στο προσωποποιημένο -ακόμη και στο επιμελώς ατημέλητο- και κανείς δεν δικαιούται να μιλάει ως αυθεντία, αλλά ούτε και να θέτει κανόνες.
Κινούμενη σε αυτό το πνεύμα, η καινούρια κολεξιόν γιορτάζει την πεποίθηση της μελετημένης και προσεγμένης ανατροπής που απογειώνει το συνολικό look χωρίς να γίνεται επιθετική, πετυχαίνοντας τελικώς να συνδυάσει τον fashion-forward ρυθμό του brand με το εκλεπτυσμένο ιταλικό DNA του οίκου.
Η συλλογή περιλαμβάνει ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, εσώρουχα, μαγιό, πετσέτες θαλάσσης, προσθέτοντας ένα φρέσκο twist σε κλασικά casual σχέδια, αλλά και premium προσεγγίσεις στην tailored συλλογή.
Polos σε ανεπανάληπτη χρωματική παλέτα και τέλειο fit για κάθε σιλουέτα, t-shirts με διακριτικά logos και prints, chinos και λινά πουκάμισα σε παστέλ αποχρώσεις, επίσημα βραδινά φορέματα, γυναικείες και ανδρικές τσάντες από οικολογικό δέρμα, μινιμαλιστικά και glamorous σανδάλια, tropical μαγιό, wool touch κοστούμια με χειροποίητα τελειώματα, εντυπωσιακοί χρονογράφοι ιαπωνικής κατασκευής είναι ορισμένες από τις νέες αφίξεις της συλλογής.
Κεντρικά πρόσωπα της Συλλογής Prince Oliver Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 είναι τρεις καταξιωμένοι εκπρόσωποι του ελληνικού μόντελινγκ, με διεθνή καριέρα. Ο Ηλίας Αβαντήρας, ο Αριστοτέλης Μπολοβίνος και η Μαριλένα Μπαϊραμπά πρωταγωνιστούν στην καμπάνια, δίνοντας το προσωπικό τους στίγμα και το απόλυτα δικό τους καλλιτεχνικό αποτύπωμα.
Η διαφημιστική καμπάνια της νέας επικοινωνιακής ταυτότητας και της θερινής συλλογής υποστηρίζεται από digital, social, print και outdoor ενέργειες.
Στο πλαίσιο της νέας «Break the Rules» φιλοσοφίας του brand, τα Prince Oliver υποστηρίζουν την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου, την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή, την Ομάδα και τους Αθλητές, αλλά και αθλητικές διοργανώσεις όπως τα TRIMORE Sport Events. Τέλος, στέκονται δίπλα στον καταναλωτή και την αμήχανη -λόγω της πανδημίας- αυτή περίοδο, προσφέροντας για λίγες μέρες όλα τα προϊόντα της νέας συλλογής με έκπτωση 50%, αλλά και με μεγάλα bazaar σε last pieces προηγούμενων συλλογών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών