Η Coca-Cola ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Topo Chico Hard Seltzer στην ελληνική αγορά, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από το Νοέμβριο σε επιλεγμένα καταστήματα
Η Coca-Cola στην Ελλάδα ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Topo Chico Hard Seltzer στην ελληνική αγορά, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από το Νοέμβριο σε επιλεγμένα καταστήματα.
Το Topo Chico Hard Seltzer είναι ένα ποτό με ανθρακούχο νερό, μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ και φυσικά αρώματα, το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην Λατινική Αμερική.
Το νέο αυτό ποτό είναι εμπνευσμένο από το μεταλλικό νερό Topo Chico, το οποίο διαθέτει 125 χρόνια ιστορία και αποτελεί δημοφιλή επιλογή για πολλούς επαγγελματίες μπάρμαν και mixologists στις ΗΠΑ και στην Λατινική Αμερική
Στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer θα διατίθεται σε συσκευασία κουτιού 330 ml και σε τρεις γεύσεις: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango και Cherry Acai, χωρίς γλουτένη, με μόλις 96 θερμίδες ανά συσκευασία, δύο γραμμάρια ζάχαρης και 4.7% αλκοόλ (ABV).
Η Λίλιαν Νεκταρίου, Franchise Country Director Greece, Cyprus, Malta σχολίασε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για το νέο λανσάρισμα και τις δυνατότητες που παρουσιάζει αυτό το brand.
To Topo Chico Hard Seltzer φέρνει και στην ελληνική αγορά μια νέα δυναμική κατηγορία, αποσκοπώντας να συμβάλλει στην περεταίρω ανάπτυξη των Ready To Drink (RTD) beverages στην Ελλάδα.
Η κατηγορία των hard seltzer έχει αναπτυχθεί κυρίως στις ΗΠΑ, όπου έχει γνωρίσει μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια.
Με την δύναμη του συστήματος της Coca-Cola στην Ελλάδα, πιστεύουμε ότι το Topo Chico Hard Seltzer θα έχει μεγάλη επιτυχία στην ελληνική αγορά και θα προσφέρει στους καταναλωτές μία εντελώς νέα και ξεχωριστή γευστική εμπειρία.»
Το Topo Chico Hard Seltzer σηματοδοτεί το πρώτο brand της Coca-Cola στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα.
Η εταιρεία εντός του 2020 ξεκινάει τη διάθεση του νέου αυτού προϊόντος σε επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, η Coca-Cola αναπτύσσει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων και brands που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών, ως μία Total Beverage εταιρεία.
Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια μια ευρεία γκάμα νέων προϊόντων σε διάφορες κατηγορίες όπως παγωμένο τσάι, ενεργειακά ποτά, φυτικά ροφήματα, ενώ το πιο πρόσφατο ήταν το λανσάρισμα του Costa Coffee στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο του 2020.
www.bankingnews.gr
Το Topo Chico Hard Seltzer είναι ένα ποτό με ανθρακούχο νερό, μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ και φυσικά αρώματα, το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην Λατινική Αμερική.
Το νέο αυτό ποτό είναι εμπνευσμένο από το μεταλλικό νερό Topo Chico, το οποίο διαθέτει 125 χρόνια ιστορία και αποτελεί δημοφιλή επιλογή για πολλούς επαγγελματίες μπάρμαν και mixologists στις ΗΠΑ και στην Λατινική Αμερική
Στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer θα διατίθεται σε συσκευασία κουτιού 330 ml και σε τρεις γεύσεις: Tangy Lemon Lime, Tropical Mango και Cherry Acai, χωρίς γλουτένη, με μόλις 96 θερμίδες ανά συσκευασία, δύο γραμμάρια ζάχαρης και 4.7% αλκοόλ (ABV).
Η Λίλιαν Νεκταρίου, Franchise Country Director Greece, Cyprus, Malta σχολίασε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για το νέο λανσάρισμα και τις δυνατότητες που παρουσιάζει αυτό το brand.
To Topo Chico Hard Seltzer φέρνει και στην ελληνική αγορά μια νέα δυναμική κατηγορία, αποσκοπώντας να συμβάλλει στην περεταίρω ανάπτυξη των Ready To Drink (RTD) beverages στην Ελλάδα.
Η κατηγορία των hard seltzer έχει αναπτυχθεί κυρίως στις ΗΠΑ, όπου έχει γνωρίσει μεγάλη άνοδο τα τελευταία χρόνια.
Με την δύναμη του συστήματος της Coca-Cola στην Ελλάδα, πιστεύουμε ότι το Topo Chico Hard Seltzer θα έχει μεγάλη επιτυχία στην ελληνική αγορά και θα προσφέρει στους καταναλωτές μία εντελώς νέα και ξεχωριστή γευστική εμπειρία.»
Το Topo Chico Hard Seltzer σηματοδοτεί το πρώτο brand της Coca-Cola στην κατηγορία των αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα.
Η εταιρεία εντός του 2020 ξεκινάει τη διάθεση του νέου αυτού προϊόντος σε επιλεγμένες χώρες της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, η Coca-Cola αναπτύσσει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων και brands που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών, ως μία Total Beverage εταιρεία.
Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει λανσάρει τα τελευταία χρόνια μια ευρεία γκάμα νέων προϊόντων σε διάφορες κατηγορίες όπως παγωμένο τσάι, ενεργειακά ποτά, φυτικά ροφήματα, ενώ το πιο πρόσφατο ήταν το λανσάρισμα του Costa Coffee στην ελληνική αγορά τον Ιούλιο του 2020.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών