Η Unilever επέλεξε την πλατφόρμα Entersoft Business Suite για την υποστήριξη της δραστηριότητας λιανικής της Betty Ice
Η Unilever, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους FMCG στον κόσμο, επενδύοντας συνεχώς σε νέες και καινοτόμες τεχνολογίες στο πλαίσιο της υγιούς ανάπτυξής της, μετά την εξαγορά της ρουμανικής βιομηχανίας παραγωγής και λιανικής πώλησης παγωτού Betty Ice, αποφάσισε τον εκσυγχρονισμό της πληροφοριακής υποδομής σε όλα τα σημεία πώλησης της Betty Ice, εποχιακά και μόνιμα.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μετά από διεξοδική έρευνα και αξιολόγηση των διαθέσιμων επιχειρηματικών λύσεων, επέλεξε την πλατφόρμα Entersoft Business Suite για την υποστήριξη της δραστηριότητας λιανικής της Betty Ice, από τη διαχείριση και βελτιστοποίηση του εσωτερικού ελέγχου και των διαδικασιών λήψης αποφάσεων ως την αγοραστική εμπειρία των πελατών.
Το σύστημα έχει ήδη υλοποιηθεί on-time & on-budget σε 100 σημεία πώλησης, με τη συνεργασία όλων των επαγγελματικών ομάδων Unilever, Betty Ice και Entersoft.
Χάρη στα επιτυχημένα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας και δεδομένου του εύρους των λύσεων της Entersoft που καλύπτουν όλο το φάσμα των λειτουργιών της αγοράς FMCG, οι δύο εταιρείες βρίσκονται στη διαδικασία επέκτασης της συνεργασίας τους, τόσο για την εφαρμογή της λύσης σε 100 επιπλέον σημεία πώλησης της Betty Ice το 2021, όσο και για άλλα μέλη του ομίλου Unilever.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μετά από διεξοδική έρευνα και αξιολόγηση των διαθέσιμων επιχειρηματικών λύσεων, επέλεξε την πλατφόρμα Entersoft Business Suite για την υποστήριξη της δραστηριότητας λιανικής της Betty Ice, από τη διαχείριση και βελτιστοποίηση του εσωτερικού ελέγχου και των διαδικασιών λήψης αποφάσεων ως την αγοραστική εμπειρία των πελατών.
Το σύστημα έχει ήδη υλοποιηθεί on-time & on-budget σε 100 σημεία πώλησης, με τη συνεργασία όλων των επαγγελματικών ομάδων Unilever, Betty Ice και Entersoft.
Χάρη στα επιτυχημένα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας και δεδομένου του εύρους των λύσεων της Entersoft που καλύπτουν όλο το φάσμα των λειτουργιών της αγοράς FMCG, οι δύο εταιρείες βρίσκονται στη διαδικασία επέκτασης της συνεργασίας τους, τόσο για την εφαρμογή της λύσης σε 100 επιπλέον σημεία πώλησης της Betty Ice το 2021, όσο και για άλλα μέλη του ομίλου Unilever.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών