Η Curious Ahead, digital agency του Ομίλου V+O, απέσπασε 3 βραβεία στο φετινό θεσμό Social Media Awards 2020
Η Curious Ahead, digital agency του Ομίλου V+O, απέσπασε 3 βραβεία στο φετινό θεσμό Social Media Awards 2020, για projects που διαχειρίστηκε στο ελληνικό ψηφιακό οικοσύστημα με στόχο ν’ ανταποκριθεί στρατηγικά στις ανάγκες των πελατών της.
Ειδικότερα, η Curious Ahead απέσπασε τρείς Bronze διακρίσεις για το στρατηγικό σχεδιασμό σε online περιβάλλον, την υλοποίηση και την αποτελεσματικότητα απαιτητικών projects για 3 σημαντικές εταιρείες.
Πιο συγκεκριμένα:
Bronze Βραβείο στην κατηγορία “Best of LinkedIn” για την InMail Campaign που αφορούσε στο λανσάρισμα του νέου Outlander PHEV την οποία δημιούργησε η Curious Ahead για την Mitsubishi Motors.
Το συγκεκριμένο activation είχε ως στόχο την ενίσχυση του awareness γύρω το μοντέλο Outlander PHEV και την αύξηση των test drives. Το αποτέλεσμα της καμπάνιας μέσω LinkedIn ήταν εξαιρετικό, με το CTR να ξεπερνά το benchmark (απόδοση του συγκεκριμένου ad format στην Ελλάδα) κατά 67% και να πραγματοποιούνται 28 test drives.
Bronze Βραβείοστην κατηγορία “Best Covid-19 Response” για το concept, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του online activation «Virtual Retreat during Quarantine», το οποίο επιμελήθηκε για λογαριασμό του Euphoria Retreat. Η ανάγκη και η ιδέα προέκυψαν λόγω της πρωτόγνωρης συνθήκης της πανδημίας, στοχεύοντας να μεταφερθεί στις οθόνες των χρηστών η μοναδική εμπειρία του Euphoria Retreat. Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της ενέργειας συνοψίζονται στα ακόλουθα:
-23% Αύξηση του engagement στα SoMe
-200- 250 attendees σε κάθε live webinar
-1Κ νέοι followers across channels
-Total Reach: 327,080
-Total Impressions: 615,776
-1K νέοι email subscribers
-12,572 website visitors
Bronze Βραβείο στην κατηγορία “Best of Facebook Family of Apps”, για την καμπάνια «Έι Avis» που αφορά στο πρόγραμμα Leasing της Avis, το οποίο σχεδίασε και δημιούργησε η Curious Ahead σε συνεργασία με την Unlimited Creativity.
Για το συγκεκριμένο project, δημιουργήθηκαν 2 μικρής διάρκειας videos σε Facebook & Instagram, με σκοπό την ενίσχυση του corporate brand AVIS και, παράλληλα, την ανάδειξη της υπηρεσία Avis Leasing ως μια έξυπνη επιλογή για απόκτηση αυτοκινήτου.
Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ξεπέρασαν κατά πολύ τα KPIs που είχαν τεθεί, ενώ τα σχετικά videos μετρούν πάνω από 180 shares, αποδεικνύοντας έτσι τη διεισδυτικότητα τους αλλά και το υψηλό engagement με τους χρήστες.
Με αφορμή τις διακρίσεις που απέσπασε η Curious Ahead στα φετινά Social Media Awards, η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, κα Τάνια Γιακουμάκη, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι στην Curious Ahead που μέσα σε μια δύσκολη χρονιά, λόγω της πανδημίας, λάβαμε 3 σημαντικές διακρίσεις για λογαρισμό 3 σημαντικών εταιρειών. Με τις συνθήκες της πανδημίας να οδηγούν, γρηγορότερα, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και στον κλάδο επικοινωνίας, στην Curious Ahead θα συνεχίσουμε να δίνουμε το δυναμικό παρών και τον καλύτερο μας εαυτό, σε επίπεδο στρατηγικής και δημιουργικότητας, ως ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών που μας εμπιστεύονται.».
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, η Curious Ahead απέσπασε τρείς Bronze διακρίσεις για το στρατηγικό σχεδιασμό σε online περιβάλλον, την υλοποίηση και την αποτελεσματικότητα απαιτητικών projects για 3 σημαντικές εταιρείες.
Πιο συγκεκριμένα:
Bronze Βραβείο στην κατηγορία “Best of LinkedIn” για την InMail Campaign που αφορούσε στο λανσάρισμα του νέου Outlander PHEV την οποία δημιούργησε η Curious Ahead για την Mitsubishi Motors.
Το συγκεκριμένο activation είχε ως στόχο την ενίσχυση του awareness γύρω το μοντέλο Outlander PHEV και την αύξηση των test drives. Το αποτέλεσμα της καμπάνιας μέσω LinkedIn ήταν εξαιρετικό, με το CTR να ξεπερνά το benchmark (απόδοση του συγκεκριμένου ad format στην Ελλάδα) κατά 67% και να πραγματοποιούνται 28 test drives.
Bronze Βραβείοστην κατηγορία “Best Covid-19 Response” για το concept, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του online activation «Virtual Retreat during Quarantine», το οποίο επιμελήθηκε για λογαριασμό του Euphoria Retreat. Η ανάγκη και η ιδέα προέκυψαν λόγω της πρωτόγνωρης συνθήκης της πανδημίας, στοχεύοντας να μεταφερθεί στις οθόνες των χρηστών η μοναδική εμπειρία του Euphoria Retreat. Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της ενέργειας συνοψίζονται στα ακόλουθα:
-23% Αύξηση του engagement στα SoMe
-200- 250 attendees σε κάθε live webinar
-1Κ νέοι followers across channels
-Total Reach: 327,080
-Total Impressions: 615,776
-1K νέοι email subscribers
-12,572 website visitors
Bronze Βραβείο στην κατηγορία “Best of Facebook Family of Apps”, για την καμπάνια «Έι Avis» που αφορά στο πρόγραμμα Leasing της Avis, το οποίο σχεδίασε και δημιούργησε η Curious Ahead σε συνεργασία με την Unlimited Creativity.
Για το συγκεκριμένο project, δημιουργήθηκαν 2 μικρής διάρκειας videos σε Facebook & Instagram, με σκοπό την ενίσχυση του corporate brand AVIS και, παράλληλα, την ανάδειξη της υπηρεσία Avis Leasing ως μια έξυπνη επιλογή για απόκτηση αυτοκινήτου.
Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ξεπέρασαν κατά πολύ τα KPIs που είχαν τεθεί, ενώ τα σχετικά videos μετρούν πάνω από 180 shares, αποδεικνύοντας έτσι τη διεισδυτικότητα τους αλλά και το υψηλό engagement με τους χρήστες.
Με αφορμή τις διακρίσεις που απέσπασε η Curious Ahead στα φετινά Social Media Awards, η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας, κα Τάνια Γιακουμάκη, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι στην Curious Ahead που μέσα σε μια δύσκολη χρονιά, λόγω της πανδημίας, λάβαμε 3 σημαντικές διακρίσεις για λογαρισμό 3 σημαντικών εταιρειών. Με τις συνθήκες της πανδημίας να οδηγούν, γρηγορότερα, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και στον κλάδο επικοινωνίας, στην Curious Ahead θα συνεχίσουμε να δίνουμε το δυναμικό παρών και τον καλύτερο μας εαυτό, σε επίπεδο στρατηγικής και δημιουργικότητας, ως ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών που μας εμπιστεύονται.».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών