Η PepsiCo Greece ανακοίνωσε τη δέσμευσή της, να διαθέσει τα προϊόντα της, Pepsi & Ivi, σε συσκευασίες μπουκαλιών μόνο από ανακυκλωμένο πλαστικό
Η PepsiCo Greece ανακοίνωσε τη δέσμευσή της, να διαθέσει τα προϊόντα της, Pepsi & Ivi, σε συσκευασίες μπουκαλιών μόνο από ανακυκλωμένο πλαστικό (rPet) μέχρι το τέλος του 2021 ενώ ταυτόχρονα διαθέτει ήδη στην Ελληνική αγορά τα προϊόντα Lipton Ice Tea σε φιάλες από 100% rPet (ανακυκλωμένο πλαστικό).
Με αυτήν την πρωτοβουλία μέχρι το τέλος του 2021 η PepsiCo θα διαθέτει στη χώρα μας περισσότερο από το 90% των προϊόντων της σε μπουκάλια από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, κάνοντάς ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση μίας πιο «πράσινης» αγοράς στη χώρα μας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες Ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες η PepsiCo θα διαθέτει το 90% των συνολικών προϊόντων της (Pepsi, Ivi, Lipton Ice Tea) σε μπουκάλια αποκλειστικά από rPet, έως το τέλος του 2021. Αξίζει ακόμα να σημειωθεί πως το 100% των προϊόντων της PepsiCo στην Ελλάδα διατίθεται ήδη σε φιάλες ανακυκλώσιμου πλαστικού.
Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει την προ διετίας δέσμευση της PepsiCo για χρήση συσκευασιών rPET σε ποσοστό 50% στην Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2030.
Ταυτόχρονα, στηρίζει τη συμμετοχή της PepsiCo στην εθελούσια εκστρατεία ανακύκλωσης πλαστικών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθώς και τη δέσμευση της για χρησιμοποίηση 10 εκατομμυρίων τόνων ανακυκλωμένου πλαστικού στην παραγωγή νέων προϊόντων στην αγορά της ΕΕ έως το 2025.
Η ανακύκλωση αποτελεί σημαντικό μέρος της αντιμετώπισης των πλαστικών αποβλήτων και η PepsiCo παραμένει πιστή στη δέσμευση της να συνεργαστεί με πολλούς ενδιαφερόμενους φορείς, για να επιταχύνει τη δημιουργία ενός πλανήτη, όπου το πλαστικό δεν γίνεται ποτέ απόβλητο.
Η στρατηγική προσέγγιση της PepsiCo εδράζεται σε τρεις πυλώνες: τη μείωση της ποσότητας των συσκευασιών που χρησιμοποιεί μέσω της καινοτομίας, τη διασφάλιση πως η συσκευασία της ανακυκλώνεται και επαναχρησιμοποιείται και την αναζήτηση τρόπων για να επαναπροσδιορίσει τη συσκευασία της. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η εξερεύνηση νέων υλικών, όπως το πρώτο πλήρως ανακυκλώσιμο χάρτινο μπουκάλι στον κόσμο μέσω της κοινοπραξίας Pulpex και την επένδυση σε επαναχρησιμοποιήσιμα μοντέλα όπως το SodaStream, το οποίο στοχεύει στην εξάλειψη 67 δισεκατομμυρίων πλαστικών μπουκαλιών μίας χρήσης.
«Η PepsiCo συμπράττει στην Παγκόσμια προσπάθεια για έναν πλανήτη ζωντανό, γνωρίζει τον τρόπο και το υλοποιεί.
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης θέλουμε να αποτελέσουμε ένα θετικό παράδειγμα προς μίμηση για όλους και στη χώρα μας, κάνοντας την ανακύκλωση μέρος των καθημερινών μας δραστηριοτήτων.
Για εμάς στην PepsiCo το “Winning with Purpose” αποτελεί τον πυρήνα της φιλοσοφίας μας, βασικός πυλώνας της οποίας είναι η προστασία του πλανήτη και κατ’ επέκταση του τοπικού περιβάλλοντος∙ δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία συνδράμουμε ουσιαστικά στην αειφόρο βιωσιμότητα του πλανήτη», δήλωσε η Εμπορική διευθύντρια της PepsiCo Greece, κυρία Δέσποινα Τσαγκάρη.
Τέλος, η PepsiCo Greece υποστηρίζει τις δράσεις της Ελληνικής Εταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (Ε.Ε.Α.Α.)ως μέλος της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στην επίτευξη των εθνικών στόχων ανακύκλωσης.
www.bankingnrews.gr
Με αυτήν την πρωτοβουλία μέχρι το τέλος του 2021 η PepsiCo θα διαθέτει στη χώρα μας περισσότερο από το 90% των προϊόντων της σε μπουκάλια από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό, κάνοντάς ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση μίας πιο «πράσινης» αγοράς στη χώρα μας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η Ελλάδα βρίσκεται ανάμεσα στις πρώτες Ευρωπαϊκές αγορές στις οποίες η PepsiCo θα διαθέτει το 90% των συνολικών προϊόντων της (Pepsi, Ivi, Lipton Ice Tea) σε μπουκάλια αποκλειστικά από rPet, έως το τέλος του 2021. Αξίζει ακόμα να σημειωθεί πως το 100% των προϊόντων της PepsiCo στην Ελλάδα διατίθεται ήδη σε φιάλες ανακυκλώσιμου πλαστικού.
Η σημερινή ανακοίνωση επιβεβαιώνει την προ διετίας δέσμευση της PepsiCo για χρήση συσκευασιών rPET σε ποσοστό 50% στην Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2030.
Ταυτόχρονα, στηρίζει τη συμμετοχή της PepsiCo στην εθελούσια εκστρατεία ανακύκλωσης πλαστικών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καθώς και τη δέσμευση της για χρησιμοποίηση 10 εκατομμυρίων τόνων ανακυκλωμένου πλαστικού στην παραγωγή νέων προϊόντων στην αγορά της ΕΕ έως το 2025.
Η ανακύκλωση αποτελεί σημαντικό μέρος της αντιμετώπισης των πλαστικών αποβλήτων και η PepsiCo παραμένει πιστή στη δέσμευση της να συνεργαστεί με πολλούς ενδιαφερόμενους φορείς, για να επιταχύνει τη δημιουργία ενός πλανήτη, όπου το πλαστικό δεν γίνεται ποτέ απόβλητο.
Η στρατηγική προσέγγιση της PepsiCo εδράζεται σε τρεις πυλώνες: τη μείωση της ποσότητας των συσκευασιών που χρησιμοποιεί μέσω της καινοτομίας, τη διασφάλιση πως η συσκευασία της ανακυκλώνεται και επαναχρησιμοποιείται και την αναζήτηση τρόπων για να επαναπροσδιορίσει τη συσκευασία της. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η εξερεύνηση νέων υλικών, όπως το πρώτο πλήρως ανακυκλώσιμο χάρτινο μπουκάλι στον κόσμο μέσω της κοινοπραξίας Pulpex και την επένδυση σε επαναχρησιμοποιήσιμα μοντέλα όπως το SodaStream, το οποίο στοχεύει στην εξάλειψη 67 δισεκατομμυρίων πλαστικών μπουκαλιών μίας χρήσης.
«Η PepsiCo συμπράττει στην Παγκόσμια προσπάθεια για έναν πλανήτη ζωντανό, γνωρίζει τον τρόπο και το υλοποιεί.
Με υψηλό αίσθημα ευθύνης θέλουμε να αποτελέσουμε ένα θετικό παράδειγμα προς μίμηση για όλους και στη χώρα μας, κάνοντας την ανακύκλωση μέρος των καθημερινών μας δραστηριοτήτων.
Για εμάς στην PepsiCo το “Winning with Purpose” αποτελεί τον πυρήνα της φιλοσοφίας μας, βασικός πυλώνας της οποίας είναι η προστασία του πλανήτη και κατ’ επέκταση του τοπικού περιβάλλοντος∙ δημιουργώντας μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία συνδράμουμε ουσιαστικά στην αειφόρο βιωσιμότητα του πλανήτη», δήλωσε η Εμπορική διευθύντρια της PepsiCo Greece, κυρία Δέσποινα Τσαγκάρη.
Τέλος, η PepsiCo Greece υποστηρίζει τις δράσεις της Ελληνικής Εταιρίας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (Ε.Ε.Α.Α.)ως μέλος της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα και στην επίτευξη των εθνικών στόχων ανακύκλωσης.
www.bankingnrews.gr
Σχόλια αναγνωστών