Η Λουξ παρουσιάζει την εορταστική καμπάνια της
Η Λουξ παρουσιάζει την εορταστική καμπάνια της θέλοντας να μοιραστεί με το κοινό το πιο δυνατό και αισιόδοξο μήνυμα εστιάζοντας στις καλές στιγμές του 2020.
Η ιδιαίτερη χρονιά του 2020 έκανε πολλούς να αλλάξουν συνήθειες και θεώρηση των πραγμάτων, αν και οι όμορφες στιγμές δεν απουσίασαν από την καθημερινότητα. Η Λουξ, προτρέποντας το κοινό να μείνει στις καλές στιγμές του 2020, παρουσιάζει μερικές από αυτές, όπως την ανάκαμψη της φύσης, την ευημερία και την ελευθερία των ζώων, την καθαρότητα των θαλασσών καθώς και τη στενότερη επαφή των ανθρώπων, ακόμα κι αν έπρεπε να κρατούν αποστάσεις.
Η παρουσίαση της εορταστικής καμπάνιας της Λουξ συνδυάζεται και με διαγωνισμό στα social media στον οποίο προσκαλεί τους καταναλωτές να μοιραστούν τις δικές τους ξεχωριστές στιγμές για αυτή τη χρονιά διεκδικώντας tablets και τα αγαπημένα αναψυκτικά λουξ. Από τις 365 ημέρες του 2020, η Λουξ προτρέπει το κοινό να κρατήσει όσα όμορφα συνέβησαν στη ζωή του αντλώντας δύναμη για να υποδεχτεί μια νέα, φωτεινή χρονιά γεμάτη υγεία και αισιοδοξία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια θα παρουσιαστεί στην τηλεόραση, στο ίντερνετ και στον Τύπο ενώ η φωνή του σποτ ανήκει στην Κατερίνα Γερονικολού, η οποία μαζί με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη θα προβάλλουν το διαγωνισμό της εταιρίας στα δικά τους social media.
www.bankingnews.gr
Η ιδιαίτερη χρονιά του 2020 έκανε πολλούς να αλλάξουν συνήθειες και θεώρηση των πραγμάτων, αν και οι όμορφες στιγμές δεν απουσίασαν από την καθημερινότητα. Η Λουξ, προτρέποντας το κοινό να μείνει στις καλές στιγμές του 2020, παρουσιάζει μερικές από αυτές, όπως την ανάκαμψη της φύσης, την ευημερία και την ελευθερία των ζώων, την καθαρότητα των θαλασσών καθώς και τη στενότερη επαφή των ανθρώπων, ακόμα κι αν έπρεπε να κρατούν αποστάσεις.
Η παρουσίαση της εορταστικής καμπάνιας της Λουξ συνδυάζεται και με διαγωνισμό στα social media στον οποίο προσκαλεί τους καταναλωτές να μοιραστούν τις δικές τους ξεχωριστές στιγμές για αυτή τη χρονιά διεκδικώντας tablets και τα αγαπημένα αναψυκτικά λουξ. Από τις 365 ημέρες του 2020, η Λουξ προτρέπει το κοινό να κρατήσει όσα όμορφα συνέβησαν στη ζωή του αντλώντας δύναμη για να υποδεχτεί μια νέα, φωτεινή χρονιά γεμάτη υγεία και αισιοδοξία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια θα παρουσιαστεί στην τηλεόραση, στο ίντερνετ και στον Τύπο ενώ η φωνή του σποτ ανήκει στην Κατερίνα Γερονικολού, η οποία μαζί με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη θα προβάλλουν το διαγωνισμό της εταιρίας στα δικά τους social media.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών