Ο πήχης της τεχνολογίας ανεβαίνει διαρκώς ψηλότερα τα τελευταία χρόνια και η επιχειρηματικότητα είναι υποχρεωμένη να κάνει όλο και μεγαλύτερα άλματα. Ιδιαίτερα το 2020, με τις πρωτοφανείς συνθήκες που δημιουργήθηκαν στη διάρκειά του, αυτός ο πήχης τοποθετήθηκε πολύ ψηλότερα απ’ όσο αναμενόταν. Αυτή κι αν ήταν πρόκληση! Όταν όμως κάνεις πρωταθλητισμό, όταν οι στόχοι σου είναι υψηλοί, πρέπει να είσαι έτοιμος για όλες τις προκλήσεις.
Αυτή την ετοιμότητα ομολογουμένως την επέδειξε η εταιρεία Μασούτης, η οποία, με την επιλογή της να επενδύει σταθερά και επίμονα σε καινοτόμες λύσεις και έργα πληροφορικής, όχι μόνο ανταποκρίθηκε στις προκλήσεις, αλλά έλαβε και μια ηχηρή επιβεβαίωση κερδίζοντας την κορυφαία διάκριση της διοργάνωσης Impact BITE Awards 2020 καθώς αναδείχτηκε «Η πιο ψηφιακή εταιρεία της χρονιάς» (Digitalized Company of the Year).
Συγκεκριμένα διακρίθηκε με 3 χρυσά και 2 αργυρά βραβεία στις κατηγορίες Big Data, Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρησιακών Διαδικασιών, στην κατηγορία Σύνδεση Επιχειρηματικής & ICT Στρατηγικής και σε αυτήν του Business Intelligence & Analytics και Continuous Βusiness Ιmprovement.
Ωστόσο η διατήρηση των υψηλών στάνταρντ δεν επιτυγχάνεται με τύχη, αλλά με διορατικότητα, σωστή οργάνωση και σκληρή δουλειά.
Επειδή η διορατικότητα ήταν, προφανώς, δεδομένη, η Μασούτης κινήθηκε με σχέδιο και ταχύτητα στο οργανωτικό πεδίο και ίδρυσε, υπό τη διεύθυνση του Σάββα Τορτοπίδη, Διεύθυνση Ψηφιακού Μετασχηματισμού στην οποία υπάγονται και αξιοποιούνται οι Διευθύνσεις Πληροφορικής και Μάρκετινγκ με στόχο η υψηλή τεχνογνωσία και η αποτελεσματική στρατηγική να αποτελέσουν ένα κράμα υψηλής αντοχής.
Μια σειρά από έργα στις υποδομές του Τμήματος Πληροφορικής, στις αποθήκες και τα καταστήματα, στο περιβάλλον εργασίας και στις διεπαφές με προμηθευτές κατέδειξαν την πρόθεση της εταιρείας να ανέβει ένα ακόμη επίπεδο σε ό,τι αφορά το λειτουργικό της μοντέλο και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Η δε μετατόπιση του μάρκετινγκ από τα παραδοσιακά στα ψηφιακά μέσα, η οποία επιτρέπει την ορθή και λεπτομερή αξιολόγηση του πραγματικού αποτελέσματος των προωθητικών ενεργειών, και η ταυτόχρονη επικέντρωση στον καταναλωτή μέσω καταναλωτικών ερευνών δημιουργούν το περιβάλλον και τις προϋποθέσεις για μια ουσιώδη αναβάθμιση των υπηρεσιών της Μασούτης. Η γνώση των προτιμήσεων του καταναλωτή είναι η βάση για την πληρέστερη ικανοποίηση των αναγκών του.
Αυτή την πολύ δύσκολη χρονιά, λοιπόν, το εντυπωσιακό αποτέλεσμα του τεχνολογικού και οργανωτικού άλματος της Μασούτης είναι, όπως και η ίδια επιθυμούσε, απολύτως μετρήσιμο:
- Ο μέχρι πρότινος μηδενικός τζίρος του ηλεκτρονικού της καταστήματος (e-shop) ανήλθε στο 2% επί του συνόλου.
- Η εταιρεία ανταποκρίθηκε στην αυξημένη ζήτηση καλύπτοντας 45 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.
- Οι συνεργασίες με το BOX της Cosmote και το you.gr του ομίλου Quest πηγαίνουν πολύ καλά και ανοίγουν τον δρόμο για νέες.
Το απολύτως επιτυχημένο αποτέλεσμα του σκληρού για όλους 2020 δίνει στη Μασούτης, στον Σάββα Τορτοπίδη και στους συνεργάτες σε ολόκληρο το εύρος της επιχείρησης το δικαίωμα να πιστεύουν ότι το 2021, το οποίο ανέτειλε με ισχυρή δόση αισιοδοξίας, θα επιτύχουν ακόμη υψηλότερους στόχους στα πεδία της τεχνολογικής αναβάθμισης και της πληρέστερης εξυπηρέτησης του καταναλωτή.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών