γράφει : Νίκος Κονδυλόπουλος
Οι μεγάλες εταιρείες, δεν είναι μόνο όσες παράγουν τζίρο και κέρδη, είναι και αυτές που εκτός από υγιείς ισολογισμούς επιστρέφουν στην οικονομία και στην κοινωνία μέρος αυτών των κερδών και στέκονται αρωγοί, πρωτοστατώντας, στην προσπάθεια όλων να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που προκύπτουν.
Σε αυτό το πεδίο κρίνεται τελικά ποια εταιρεία είναι πραγματικά μεγάλη.
Και αυτό ήρθε να μας το υπενθυμίσει η πανδημία που μας έφερε ενώπιος ενώπιον με μια νέα οικονομική κρίση και συνεχίζει να μετρά τις αντοχές και τα αντανακλαστικά όχι μόνο της κοινωνίας αλλά και των επιχειρήσεων.
Και η Lidl Ελλάς σε αυτό το άκρως μεταβαλλόμενο περιβάλλον επέδειξε αντανακλαστικά.
Έδρασε άμεσα υλοποιώντας με ταχύτητα σειρά δράσεων προκειμένου να ανταπεξέλθει στα νέα δεδομένα, τόσο προς όφελος του ίδιου του οργανισμού της στο day2day business όσο και προς όφελος των καταναλωτών και της κοινωνίας.
Και τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους.
Από την πρώτη στιγμή η Lidl Ελλάς δημιούργησε ειδική ομάδα Διαχείρισης Κρίσης, ενεργοποίησε διαδικασίες που είχαν σχεδιαστεί για τη μέγιστη ασφάλεια εργαζομένων και καταναλωτών, ακολουθώντας ταυτόχρονα όλα τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, και προχώρησε σε άμεση ψηφιοποίηση των διαδικασιών της.
Έτσι, δηλαδή με την άρτια οργάνωση και το εκπαιδευμένο προσωπικό της κατάφερε να ανταπεξέλθει στις αυξημένες απαιτήσεις και ανάγκες των καταναλωτών.
Σε αυτό βοήθησε και το υψηλό επίπεδο επαγγελματικής απόδοσης.
Σε όλους αυτούς τους εργαζόμενους της που άοκνα στηρίζουν την αλυσίδα η Lidl Ελλάς έδωσε επιπρόσθετες παροχές συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ, ανεξαρτήτως βαθμίδας, ως ελάχιστη ανταμοιβή για την επιβράβευση της προσπάθειάς τους.
Επιπλέον η Lidl Ελλάς προχώρησε και κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε νέες προσλήψεις, συμβάλλοντας στην καταπολέμηση της ανεργίας.
Στη μάχη κατά του Covid-19 η εταιρεία διέθεσε 100.000€ για την κάλυψη επειγόντων αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας.
Παράλληλα στήριξε Δήμους με αυξημένα ή περιοριστικά μέτρα, αλλά και πληθώρα ΜΚΟ προσφέροντας τρόφιμα μακράς διάρκειας και είδη πρώτης ανάγκης.
Δώρισε 50.000 μάσκες στην Περιφέρεια Αττικής, 120.000 μάσκες στο Υπουργείο Παιδείας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις και σύγχρονο εξοπλισμό πληροφορικής στον Δήμο Λειψών και στο Σχολείο 18 Άνω για άμεση αξιοποίηση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών. Και οι δράσεις συνεχίζονται.
Η Lidl Ελλάς στήριξε τους πληγέντες στην Εύβοια συμβάλλοντας στην κάλυψη βασικών αναγκών 200 οικογενειών αλλά και τους πληγέντες από την κακοκαιρία "Ιανός" με προϊόντα αξίας 50.000€.
Βέβαια δεν είναι η πρώτη και είμαστε σίγουροι ούτε η τελευταία φορά που η Lidl Ελλάς στέκεται αρωγός στην οικονομία και στην κοινωνία. Η στάση που έχει επιδείξει από την πρώτη ημέρα που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά συνάδει με το dna της και την επιχειρηματική της κουλτούρα για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο για όλους μας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών