Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

«Γωνιά» με προϊόντα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στο κατάστημα Θανόπουλος στη Νέα Κηφισιά

tags :
«Γωνιά» με προϊόντα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στο κατάστημα Θανόπουλος στη Νέα Κηφισιά
Μέχρι τις 6 Απριλίου συνεχίζεται η πρώτη ενέργεια της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στο Λιανεμπόριο για το 2021 με σκοπό την προβολή και προώθηση του Σήματος της Πρωτοβουλίας στο καταναλωτικό κοινό

Μέχρι τις 6 Απριλίου συνεχίζεται η πρώτη ενέργεια της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στο Λιανεμπόριο για το 2021 με σκοπό την προβολή και προώθηση του Σήματος της Πρωτοβουλίας στο καταναλωτικό κοινό σε συνεργασία με την Δ.Θανόπουλος Α.Ε, που αποτελεί μια 100% Ελληνική οικογενειακή εταιρεία και το μοναδικό ελληνικό σούπερ μάρκετ με ιστορία και εμπειρία 144 χρόνων.
Μετά την επιτυχία και τη θερμή αποδοχή της δράσης από το κοινό το προηγούμενο διάστημα, από τις 17 Μαρτίου η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ έχει νέα, δυναμική εμφάνιση στο κατάστημα Θανόπουλος στη Νέα Κηφισιά με κεντρικό μήνυμα της ενέργειας «Το ‘ψαξες;».
H «γέννηση» της κοινής αυτής δράσης προέκυψε με στόχο την περαιτέρω αναγνωρισιμότητα του Σήματος ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αλλά και την προτροπή προς τους καταναλωτές της αλυσίδας να το αναζητήσουν στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα Μέλη της Πρωτοβουλίας κατά τη διάρκεια των αγορών τους. Οι συμμετέχουσες εταιρίες είναι στο σύνολο τους 24 και διαθέτουν κωδικούς σε ειδική προσφορά.
Συγκεκριμένα συμμετέχουν οι εταιρίες, Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, ΧΗΤΟΣ – ΖΑΓΟΡΙ, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, ΑΓΑΝ, Brava, Ευβοϊκή Ζύμη, KΥΚΝΟΣ, Petrou Nuts, Βιολάντα, Endless-Ευρωχαρτική, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, Χρυσά αυγά, Draculi Coffee, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, ΧΙΩΝ, Κτήμα Σκούρα, Μύλοι Θράκης, Γεωδή και ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ.
Η συντονισμένη επικοινωνία της ενέργειας προβάλλεται με ειδική κατασκευή που δημιουργεί μια «γωνιά» ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στο εσωτερικό του καταστήματος Θανόπουλος.
Παράλληλα, πραγματοποιείται προώθηση της συνέργειας στο φυλλάδιο προσφορών και στα digital μέσα της Δ.Θανόπουλος Α.Ε, η οποία συνδυάζει αρμονικά την παράδοση με τις σύγχρονες τάσεις προσφέροντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία. Η προβολή θα ενισχυθεί σε επιλεγμένες ημέρες και από συνεργάτες-προωθήτριες, οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες της αλυσίδας και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης