Χάρη στα νέα είδη οικιακής χρήσης, η παραγωγή των οποίων απαιτεί σημαντικά λιγότερους πόρους σε σχέση με τα παραδοσιακά νέα πλαστικά προϊόντα, η Lidl και η PreZero δίνουν νέα πνοή στο πλαστικό.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής REset Plastic, η Lidl αποσκοπεί στη μείωση χρήσης πλαστικού και στην αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένου πλαστικού προκειμένου να βρεθεί ένα βήμα πιο κοντά στην υλοποίηση του οράματός της «Λιγότερο πλαστικό - Κλειστοί Κύκλοι πρώτων υλών».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η Lidl, σε συνεργασία με την PreZero, τον περιβαλλοντικό βραχίονα του Ομίλου Schwarz, θέτουν στόχους προς αυτήν την κατεύθυνση κάνοντας την αρχή με είδη οικιακής χρήσης.
Έτσι, από τον Μάρτιο 2021, η Lidl εντάσσει προϊόντα στην γκάμα της, τα οποία αποτελούνται τουλάχιστον στο 95%, από ανακυκλωμένο πλαστικό.
Χάρη στα νέα είδη οικιακής χρήσης, η παραγωγή των οποίων απαιτεί σημαντικά λιγότερους πόρους σε σχέση με τα παραδοσιακά νέα πλαστικά προϊόντα, η Lidl και η PreZero δίνουν νέα πνοή στο πλαστικό.
Τα νέα και φιλικά πλέον προς το περιβάλλον προϊόντα, όπως πτυσσόμενα τελάρα, καλάθια/λεκάνες ρούχων, κουτιά αποθήκευσης και κάδοι απορριμμάτων, συμπληρώνουν την γκάμα ειδών οικιακής χρήσης της Lidl και είναι διαθέσιμα σε διάφορα απαλά χρώματα.
Τι είναι αυτό που κάνει τα είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό να ξεχωρίζουν;
Μεγάλο μέρος της αξίας που δημιουργείται οφείλεται στις διάφορες επιχειρήσεις του Ομίλου Schwarz.
Η εταιρεία PreZero, ο περιβαλλοντικός βραχίονας του Ομίλου, είναι υπεύθυνη για την αποκομιδή και ανακύκλωση.
Τα ανακυκλωμένα προϊόντα πωλούνται στη Lidl, εξασφαλίζοντας έτσι μία επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων του Ομίλου στο πλαίσιο της στρατηγικής REsetPlastic.
Το πλαστικό χρησιμοποιείται για την παραγωγή πολλών προϊόντων, αλλά και ως υλικό συσκευασίας.
Η υψηλή κατανάλωση πόρων για την παραγωγή πλαστικών προϊόντων, τα χαμηλά ποσοστά ανακύκλωσης, καθώς και η περιβαλλοντική επιβάρυνση από τα πλαστικά απορρίμματα, καθιστούν το πλαστικό έναν πόρο με έντονο αντίκτυπο στο περιβάλλον, με αποτέλεσμα η χρήση του να εγείρει σοβαρές ανησυχίες.
Για τον λόγο αυτόν, η Lidl έχει θέσει ως στόχο τη χρήση περισσότερου ανακυκλωμένου πλαστικού και επομένως, την αποτελεσματική επαναχρησιμοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών.
Έτσι, με τη σειρά των νέων προϊόντων οικιακής χρήσης, η Lidl επικεντρώνεται στο ανακυκλωμένο πλαστικό: Tα πλαστικά απορρίμματα των νοικοκυριών συλλέγονται από την PreZero, καθαρίζονται και μεταποιούνται σε ανακυκλωμένους πλαστικούς κόκκους.
Στη συνέχεια, από αυτούς τους κόκκους, παράγονται νέα, υψηλής ποιότητας, φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα.
Χάρη στα είδη οικιακής χρήσης από ανακυκλωμένο πλαστικό, οι πελάτες διαθέτουν μια πιο βιώσιμη εναλλακτική επιλογή και μπορούν να αξιοποιήσουν την αγοραστική τους δύναμη για να συμβάλουν ενεργά στη διατήρηση σημαντικών πόρων.
Με αυτόν τον τρόπο, 1.500 τόνοι ανακυκλώσιμου υλικού έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή νέων ειδών οικιακής χρήσης, αποφεύγοντας τη χρήση νέου πλαστικού.
Η όλη διαδικασία ανακύκλωσης και παραγωγής πραγματοποιείται εξολοκλήρου στην Ευρώπη.
Χάρη στο δίκτυο επιχειρήσεών της, η Lidl μπορεί να καλύψει ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής και δημιουργίας αξίας διασφαλίζοντας την εφαρμογή αυστηρών προτύπων ανακύκλωσης. Τα νέα προϊόντα εντάσσονται στη στρατηγική REsetPlastic, η οποία ξεκίνησε από τον Όμιλο Schwarz.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών