Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Responsibility Alliance: Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών

Responsibility Alliance: Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών
Η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών στηρίζει και προωθεί την ενημέρωση και την εκπαίδευση των καταναλωτών, ιδίως των νεαρών ενηλίκων, για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ

Η ιδιαίτερα αγαπητή στη νέα γενιά, παρουσιάστρια και ερμηνεύτρια Ιλένια Ουίλιαμς, γίνεται η «φωνή» του Responsibility Alliance και μέσα από μία σειρά 6 αυτοτελών επεισοδίων, τα οποία προβάλλονται στο κανάλι της Συμμαχίας στο YouTube, έρχεται να ενημερώνει για θέματα ιδιαίτερα σημαντικά γύρω από την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Κάθε επεισόδιο και μία διαφορετική θεματική. Κάθε θεματική και μια ξεχωριστή ευκαιρία να απαντηθούν ερωτήματα που απασχολούν τη νέα γενιά, να καταρριφθούν μύθοι γύρω από το αλκοόλ και να δοθούν στους νέους ενήλικες σωστές συμβουλές υπεύθυνης κατανάλωσης.
Την πρωτοβουλία «Ilenia talks by Responsibility Alliance», υποστήριξαν με την συμμετοχή τους και πρόσωπα δημοφιλή και αγαπητά στο κοινό, οι οποίοι, ως προσκεκλημένοι της Ιλένια, μοιράστηκαν σκέψεις, εμπειρίες και συμβουλές για το αλκοόλ, ο καθένας ανάλογα με την ειδικότητα του και την επαγγελματική του εμπειρία.
Ο χρυσός Ολυμπιονίκης και νέος μπαμπάς, Λευτέρης Πετρούνιας, αναφέρεται στις αιτίες κατανάλωσης αλκοόλ από ανηλίκους και στο σημαντικό ρόλο των γονέων. Ο bartender και νικητής του Worldclass Greece 2019 Νίκος Σουρμπάτης, ως ειδικός του κλάδου της εστίασης, μιλάει για τους κανόνες της υπεύθυνης πώλησης και τη σωστή συμπεριφορά επαγγελματιών και καταναλωτών. Η γυμνάστρια Ελμίρα Μπεγκάτη, τονίζει τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει η κατανάλωση αλκοόλ στην άθληση και η δημοσιογράφος Ελένη Βουλγαράκη, εξηγεί γιατί αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί.
Η πρωτοβουλία «Ilenia talks by Responsibility Alliance», αποτελεί ένα όχημα του Responsibility Alliance για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών σε θέματα που αφορούν την κατανάλωση αλκοόλ. Αξιοποιώντας τα ιδιαίτερα δημοφιλή στα νεανικά κοινά Social Media, στόχο έχει να προσεγγίσει τους νέους, μιλώντας στη δική τους γλώσσα, ενισχύοντας έτσι το έργο και τις προσπάθειες της Συμμαχίας, στην αλλαγή νοοτροπίας σχετικά με το αλκοόλ, στην αντιμετώπιση των συνεπειών της αλόγιστης κατανάλωσης και στην δημιουργία υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων καταναλωτών.
Η ανάρτηση των επεισοδίων της καμπάνια στο YouTube, ξεκίνησε σήμερα Πέμπτη 8 Ιουλίου 2021, με το πρώτο επεισόδιο Αλκοόλ και Υπεύθυνη Πώληση και θα συνεχιστεί με νέα επεισόδια κάθε Πέμπτη για όλο τον Ιούλιο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης