Μια νέα εποχή για τη Δίρφυς σηματοδοτεί το rebranding της οικογένειας των προϊόντων της που προέκυψε ως μία στρατηγική απόφαση με στόχο την ανανέωση της ταυτότητάς της και τη διαφοροποίηση της εικόνας της αισθητά σε σχέση με ανταγωνιστικά brands στην ελληνική αγορά.
Ειδικότερα, τo λογότυπο δίρφυς επανασχεδιάστηκε με μία γραμματοσειρά που δεν έχει γωνίες και αντανακλά την κυκλική διαδρομή του νερού στη φύση.
Το πλατανόφυλλο, στοιχείο στενά συνδεδεμένο με το brand και μία αναφορά στα μεγάλα πλατάνια που συντροφεύουν τις υδάτινες διαδρομές στο οικοσύστημα της οροσειράς της Δίρφυς, πήρε νέα μορφή.
Μία ελεύθερη, μπλε γραμμή σχηματίζει το νέο εικαστικό: ένα πλατανόφυλλο και μία σταγόνα που συνδέονται, υπογραμμίζοντας τη ζωογόνο δύναμη του νερού.
Επίσης, το λευκό χρώμα κυριαρχεί πλέον στην εικόνα του brand και του δίνει μία διακριτή εικόνα στο ράφι, αποφεύγοντας τις κλισέ χρωματικές επιλογές που χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.
Η νέα εποχή της Δίρφυς αντανακλά ένα brand που τολμάει να ανανεώσει την εικόνα του και, κατά συνέπεια, τη σχέση του με τους καταναλωτές.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι το rebranding φέρει την υπογραφή της εταιρίας 2yolk Branding & Design.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών