H Mastercard συνεχίζει και ενισχύει το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών και δράσεων, υποστηρίζοντας με προσφορές, λύσεις και υπηρεσίες τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις της χώρας
Ήδη από τις αρχές του χρόνου, η εταιρεία υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενίσχυσης των μικρών επιχειρήσεων της χώρας προσφέροντας μεταξύ άλλων:
- κίνητρα στους καταναλωτές για αγορές από τις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, καθώς και
- πρόσβαση σε προσφορές, λύσεις και υπηρεσίες που βοηθούν τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν καλύτερα στη νέα πραγματικότητα και να αναπτυχθούν μέσα από τον μετασχηματισμό και την εξέλιξη της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, μέσω της πλατφόρμας Digital Doors.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, όλοι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να συμβάλλουν στην ενίσχυση των αγαπημένων τους τοπικών καταστημάτων, καθώς οι κάτοχοι καρτών Mastercard με κάθε ανέπαφη συναλλαγή (με κάρτα ή mobile συσκευή) που θα πραγματοποιούν για αγορές από τοπικά καταστήματα της επιλογής τους από τις 31 Οκτωβρίου έως και τις 10 Δεκεμβρίου, θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν μία από τις 500 προπληρωμένες κάρτες, αξίας 50€.
Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα της Mastercard, Digital Doors, αποκτούν πρόσβαση σε ακόμα περισσότερες προσφορές, λύσεις και υπηρεσίες, τόσο για να βελτιώσουν περαιτέρω την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησής τους, όσο και για να εκσυγχρονίσουν και να αναπτύξουν τη διαδικτυακή τους παρουσία.
Συγκεκριμένα, η Mastercard διεύρυνε περαιτέρω το πλέγμα συνεργασιών της με εταιρείες, προσφέροντας στους ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα παροχής Internet 100 Mbps και εξοπλισμό πρόσβασης στο διαδίκτυο σε προνομιακή τιμή για δύο χρόνια από τη Vodafone, έκπτωση στην ενοικίαση επαγγελματικού αυτοκινήτου ή van μέσω της Avis, έκπτωση σε χρεώσεις ρεύματος και φυσικού αερίου μέσω της Watt & Wolt, αλλά και τη δυνατότητα κατασκευής e-shop από τη Shopie, με εξαιρετικά ευνοϊκούς όρους.
Παράλληλα, οι υφιστάμενοι συνεργάτες, όπως η Moosend, η MSPS, η Retargeting και η Susurrus, προσφέρουν σε ειδικές τιμές, υπηρεσίες που αφορούν τη διαφήμιση σε online περιβάλλον, καμπάνιες email marketing και influencers marketing, αλλά και πακέτα συμβουλευτικών υπηρεσιών για μία επιτυχημένη παρουσία στα Social Media.
Επιπρόσθετα, μέσα από την πλατφόρμα, οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που δημιουργήθηκε από τη Mastercard και το Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) της ΓΣΕΒΕΕ, με στόχο την ενίσχυση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων και των δεξιοτήτων που αφορούν την εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Τέλος, το προσεχές χρονικό διάστημα, η Mastercard θα εντάξει και θα προσφέρει δωρεάν, μέσω της πλατφόρμας Digital Doors, την υπηρεσία Cyber Quant, ένα ολοκληρωμένο εργαλείο αξιολόγησης του επιπέδου προστασίας μίας επιχείρησης σε θέματα κυβερνοασφάλειας.
Μέσα από το Cyber Quant, οι ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να αξιολογήσουν σε τι βαθμό η επιχείρησή τους είναι προστατευμένη απέναντι στις τρέχουσες κυβερνοαπειλές και να λάβουν άμεσα στοχευμένες προτάσεις για διορθωτικές κινήσεις που θα τους βοηθήσουν να προστατευθούν.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τρεις μικρές επιχειρήσεις που οι ίδιοι οι καταναλωτές ανέδειξαν, μέσω της σχετικής ενέργειας που πραγματοποίησε νωρίτερα φέτος στο Instagram η Mastercard, απολαμβάνουν ήδη τα οφέλη που τους παρέχει η εταιρεία.
Στις τρεις αυτές επιχειρήσεις η Mastercard προσφέρει μία σειρά από λύσεις και υπηρεσίες, όπως μεταξύ άλλων, τη δημιουργία e-shop, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών marketing, καθώς και την ανανέωση της εταιρικής τους ταυτότητας, με στόχο την κάλυψη των αναγκών και την αναβάθμιση της λειτουργίας τους.
Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Πιστοί στη δέσμευσή μας να στεκόμαστε δίπλα στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις της χώρας, ενισχύουμε περαιτέρω το ολοκληρωμένο πρόγραμμα για τη στήριξή τους, που εφαρμόζουμε από τις αρχές του χρόνου.
Για τον λόγο αυτό, επενδύσαμε περισσότερο σε συνεργασίες που μπορούν να προσφέρουν ακόμα περισσότερα στους ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, μέσω της πλατφόρμας Digital Doors. Παράλληλα συνεχίζουμε να παρέχουμε κίνητρα στους καταναλωτές, να προτιμήσουν και να ενισχύσουν τα τοπικά καταστήματα, έτσι ώστε να μπορούν να αναπτύσσονται και να συνεχίσουν να προσφέρουν στην οικονομία και στην κοινωνία μας».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών