Οn air η νέα digital επικοινωνία «Ηχολέξεις» της Knauf Greece από τη Choose για το Sound Matters
Το δημιουργικό εύρημα στο οποίο βασίστηκε η ομάδα της Choose αξιοποίησε την αντίληψη ότι για την KNAUF ο ήχος είναι έκφραση.
Mε πρωταγωνιστικό στοιχείο τις ηχολέξεις, δηλαδή τις λέξεις που προκύπτουν από καθημερινούς ήχους που παράγουν τα κτίρια και οι άνθρωποι που τα κατοικούν, η νέα επικοινωνία αναδεικνύει με minimal ύφος τη σύγχρονη αντίληψη της Knauf για τη σημασία του ήχου στο ακουστικό περιβάλλον των κτιρίων και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.
Στο δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο της KNAUF «Sound Matters», αρχιτέκτονες και σύμβουλοι ακουστικής αγγίζουν ακόμη περισσότερα ζητούμενα ακουστικού σχεδιασμού της νέας εποχής.
Δείτε το video εδώ : https://youtu.be/ZaoKcjOnBFQ
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών