Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

OMODA & JAECOO: Εκρηκτική αύξηση 54% στις πωλήσεις YoY, το α' εξάμηνο 2024

OMODA & JAECOO: Εκρηκτική αύξηση 54% στις πωλήσεις YoY, το α' εξάμηνο 2024
Νέο Ρεκόρ για την Ταχύτερα Αναπτυσσόμενη Παγκόσμια Μάρκα Αυτοκινήτων
Η ικανότητα των OMODA & JAECOO να δημιουργούν ταχέως εκτεταμένα κανάλια παραγωγής, πωλήσεων και εξυπηρέτησης σε παγκόσμιο επίπεδο δεν οφείλεται μόνο στα εξαιρετικά προϊόντα και την καινοτομία τους, αλλά και στη βαθιά γνώση της δυναμικής της αγοράς και στη βαθιά κατανόηση των αναγκών των πελατών τους.
Ο όγκος των εξαγωγών των OMODA & JAECOO έφτασε τις 22120 μονάδες τον Ιούνιο, επιτυγχάνοντας αύξηση υψηλών ταχυτήτων για έξι συνεχόμενους μήνες. Μεταξύ αυτών, το JAECOO J7 και το OMODA E5 εδραίωσαν τις θέσεις τους στην αγορά με ισχυρή αποδοχή και σταθερά αυξανόμενο όγκο πωλήσεων, αντίστοιχα.Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο σωρευτικός όγκος εξαγωγικών πωλήσεων της μάρκας ξεπέρασε τις 100.000 μονάδες, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 54%.
Με γνώμονα την παγκόσμια στρατηγική της, η εταιρεία OMODA & JAECOO ενίσχυσε περαιτέρω την παγκόσμια επιρροή της μέσω μιας σειράς δραστηριοτήτων επέκτασης στην αγορά κατά τον Ιούνιο. Στην Ευρώπη, η πρώτη παρτίδα παραδόσεων μοντέλων της μάρκας στην Ουγγαρία και η συνέντευξη Τύπου στη Βαρσοβία της Πολωνίας, όχι μόνο αύξησαν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας, αλλά και εμβάθυναν τις σχέσεις με τους τοπικούς καταναλωτές. Το επιτυχημένο ντεμπούτο του OMODA E5 στο London Tech Week στο Ηνωμένο Βασίλειο ανέδειξε την τεχνολογική υπεροχή και την καινοτομία των OMODA & JAECOO στον τομέα της νέας ενέργειας. Στη Νοτιοανατολική Ασία, η μάρκα ενίσχυσε τους δεσμούς της με τους καταναλωτές μέσω της χορηγίας του δίαθλου POWERMAN Malaysia 2024 και της διοργάνωσης της "OMODA Fashion Night" στη Μανίλα των Φιλιππίνων, θέτοντας στέρεα θεμέλια για τη στρατηγική παγκοσμιοποίησης της μάρκας.
Καθώς η "Στρατηγική 2030" των OMODA & JAECOO εμβαθύνει περαιτέρω, η Ισπανία, ως ο πρώτος τόπος εγκατάστασης της μάρκας στην ΕΕ, έχει λάβει ισχυρή υποστήριξη από την κυβέρνηση. Τα 42 καταστήματα της μάρκας στην Ισπανία καλύπτουν μεγάλες πόλεις, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των καταναλωτών κατά την αγορά και μετά απο αυτή πολύ εύκολη. Η συνεργασία και η δημιουργία εκθεσιακών χώρων της μάρκας στην Πολωνία και την Ιταλία, καθώς και η διάταξη της αλυσίδας εφοδιασμού σε όλη την Ευρώπη, αντικατοπτρίζουν τη βαθιά κατανόηση της αγοράς και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών των OMODA & JAECOO.
Τον Ιούλιο, οι OMODA & JAECOO σχεδιάζουν να ξεκινήσουν μια μεγάλης περιοδείας με τα οχήματα στην Ευρώπη.
Κοιτάζοντας προς το μέλλον, οι OMODA & JAECOO θα συνεχίσουν να οδηγούν την αυτοκινητοβιομηχανία προς μια πιο πράσινη, πιο έξυπνη και πιο εξατομικευμένη κατεύθυνση με τη μοναδική γοητεία της και τις με τις μελλοντικές στρατηγικές της.
Η OMODA & JAECOO δημοσιεύει την τελευταία έκθεση σχετικά με τον όγκο πωλήσεων: Ο συνολικός όγκος εξαγωγικών πωλήσεων της μάρκας φτάνει τις 22120 μονάδες τον Ιούνιο, διατηρώντας ταχύτατη ανάπτυξη για 6 συνεχόμενους μήνες
Το high-end off-road μοντέλο JAECOO J7 παρουσίασε ισχυρή αύξηση των πωλήσεων, με τον όγκο πωλήσεων του Ιουνίου να φτάνει τις 6.462 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας το 29,4% του συνολικού όγκου πωλήσεων, αποδεικνύοντας την ισχυρή αποδοχή της αγοράς. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο των μαρκών, το OMODA E5, σημείωσε σταθερή πρόοδο στις επιδόσεις του όγκου πωλήσεων κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, σημειώνοντας αύξηση κατά 9,1% από μήνα σε μήνα, θέτοντας γερά θεμέλια για τη νέα ενεργειακή στρατηγική των μαρκών. Μέχρι σήμερα, οι επιδόσεις του όγκου πωλήσεων των μαρκών κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 ήταν ιδιαίτερα ισχυρές, με σωρευτικό όγκο εξαγωγικών πωλήσεων 108.972 μονάδων, μια ετήσια αύξηση 54% σε σύγκριση με το 2023, επιβεβαιώνοντας τη θέση τους ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες αυτοκινήτων παγκοσμίως.
Ως αναδυόμενα brands, τα OMODA & JAECOO έχουν πετύχει διπλάσια αύξηση στον όγκο πωλήσεων των οχημάτων νέας ενέργειας και των οχημάτων καυσίμων μέσα σε λίγο περισσότερο από ένα χρόνο, μπαίνοντας σε ταχεία τροχιά ανάπτυξης υψηλής ποιότητας. Όλα αυτά οφείλονται στην ικανότητά τους να παρέχουν υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένες σε διαφορετικές χώρες, αγορές και χρήστες.
Κοιτάζοντας Πίσω στην Ανάπτυξη της Αγοράς κατά τον Ιούνιο: Η Παγκόσμια Επιρροή των OMODA & JAECOO Αναπτύσσεται Δυναμικά.

Χάρη στην ταχεία και ολοκληρωμένη στρατηγική ανάπτυξης των μαρκών στην ευρωπαϊκή αγορά, οι OMODA & JAECOO πραγματοποίησαν στις αρχές Ιουνίου μια offline τελετή για την πρώτη παρτίδα παραδόσεων μοντέλων στην Ουγγαρία. Τα μοντέλα αυτά θα φτάσουν στο λιμάνι του Koper, φέρνοντας νέες επιλογές οδήγησης στην ουγγρική αγορά. Στη συνέχεια, στις 12 Ιουνίου, οι OMODA & JAECOO πραγματοποίησαν την πρώτη συνέντευξη Τύπου των μαρκών στη Βαρσοβία της Πολωνίας, ενισχύοντας περαιτέρω τη φήμη των μαρκών στην Πολωνία και σε ολόκληρη την Ευρώπη και ενισχύοντας την αλληλεπίδραση και τη σύνδεση των OMODA & JAECOO με τους τοπικούς καταναλωτές και συνεργάτες.
Από τις 10 έως τις 14 Ιουνίου, οι OMODA & JAECOO έκαναν το ντεμπούτο τους στο Ηνωμένο Βασίλειο στο London Tech Week. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο των μαρκών, το OMODA E5, απέσπασε ομόφωνα επαίνους από το κοινό για την κορυφαία στην κατηγορία του έξυπνη διαμόρφωση και την ηλεκτρική του ικανότητα, κερδίζοντας την αναγνώριση της τεχνολογικής δύναμης και της καινοτομίας στον τομέα της νέας ενέργειας. Επιπλέον, οι OMODA & JAECOO πραγματοποίησαν διαδοχικές εμφανίσεις σε μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου στην Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και άλλες περιοχές, αντιμετωπίζοντας άμεσα τον ανταγωνισμό της παραδοσιακής ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας και επιδεικνύοντας ακλόνητη εμπιστοσύνη στις δικές τους τεχνολογικές δυνατότητες. Αυτές οι εκθέσεις αυτοκινήτου όχι μόνο παρείχαν στα brands OMODA & JAECOO μια πλατφόρμα για να παρουσιάσουν τα καινοτόμα μοντέλα τους, αλλά συγκέντρωσαν επίσης σημαντική προσοχή από επαγγελματίες του κλάδου και δυνητικούς πελάτες.
Τον Ιούνιο, οι OMODA & JAECOO ήταν εξίσου ενεργοί στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας, αποδεικνύοντας τη συνεχή επιρροή και διείσδυσή τους στην αγορά. Στο 19ο Δίαθλο POWERMAN Malaysia 2024, η σειρά JAECOO, πρωτοστάτησε με το high-end off-road SUV JAECOO J7, εμψυχώνοντας και υποστηρίζοντας περισσότερους από 4.000 αθλητές από περισσότερες από 30 χώρες, οδηγώντας τη νέα τάση αστικού off-road στη Μαλαισία. Στις 28 Ιουνίου, οι OMODA & JAECOO διοργάνωσαν μια "OMODA Fashion Night" στη Μανίλα των Φιλιππίνων. Στη συνέντευξη Τύπου του brand με θέμα "Explore O-Universe", παρευρέθηκαν πάνω από 40 lifestyle KOLs των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και εκπρόσωποι από περισσότερα από 20 γνωστά hi-end lifestyle μέσα ενημέρωσης για να παρακολουθήσουν την πρώτη εμφάνιση του υπερφουτουριστικού τεχνολογικού οικοσυστήματος O-Universe στις Φιλιππίνες. Αυτές οι εκδηλώσεις όχι μόνο εμβάθυναν τη σύνδεση των μαρκών με τους χρήστες στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας, αλλά και έθεσαν στέρεα θεμέλια για την περαιτέρω ανάπτυξη της στρατηγικής παγκοσμιοποίησης των OMODA & JAECOO.
3_1_1.png

Εμβάθυνση της Στρατηγικής 2030: Οι OMODA & JAECOO Δημιουργούν Παγκόσμια Δίκτυα Παραγωγής, Πωλήσεων και Υπηρεσιών

Καθώς οι OMODA & JAECOO συνεχίζουν να αναπτύσσουν την παγκόσμια αγορά, έχουν δημιουργήσει ένα ισχυρό σύστημα παραγωγής και ένα δίκτυο υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο. Αυτό βασίζεται στη "Στρατηγική 2030" των μαρκών, την οποία θα χρησιμοποιήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά για να επιτύχουν την κάλυψη των μαρκών σε περισσότερες από 60 αγορές και να δημιουργήσουν πάνω από 3.000 τυποποιημένα κανάλια δικτύου.
Η Ισπανία, ως η πρώτη χώρα που έχουν παρουσία οι OMODA & JAECOO στην ΕΕ, έχει λάβει σταθερά θετικές απαντήσεις και υποστήριξη από την κυβέρνηση. Τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, οι μάρκες ανακοίνωσαν το επίσημο λανσάρισμά τους στην Ισπανία. Στη συνέχεια, τον Απρίλιο, ο πρόεδρος της Ισπανίας, Sánchez, παρακολούθησε τη θεμελίωση του επερχόμενου εργοστασίου αυτοκινήτων των OMODA & JAECOO που θα είναι κορυφαίο παγκοσμίως. Αυτές οι πρωτοβουλίες όχι μόνο ενίσχυσαν τα ερείσματα των OMODA & JAECOO στην Ισπανία, αλλά έθεσαν επίσης στέρεα θεμέλια για την παγκόσμια επέκτασή τους. Οι OMODA έχουν δημιουργήσει 42 καταστήματα στην Ισπανία, καλύπτοντας κεντρικές περιοχές μεγάλων πόλεων, όπως η Βαρκελώνη, παρέχοντας στους τοπικούς καταναλωτές άνετες αγορές οχημάτων και after sales services.
Εκτός από την Ισπανία, η παρουσία των OMODA & JAECOO σε άλλες ευρωπαϊκές περιοχές είναι εξίσου εντυπωσιακή. Επί του παρόντος, οι OMODA & JAECOO έχουν καταλήξει σε στρατηγική συνεργασία με 15 κορυφαίους εμπόρους αυτοκινήτων στην Πολωνία, δημιουργώντας 22 πολυμορφικούς εκθεσιακούς χώρους, με σχέδια επέκτασης σε 30 μέχρι το τέλος του έτους, καλύπτοντας σημαντικές πόλεις όπως η Βαρσοβία, η Κρακοβία, το Κατοβίτσε και το Bydgoszcz. Στην Ιταλία, οι OMODA & JAECOO συνεργάστηκαν επίσης με 30 τοπικούς συνεργάτες εμπόρους αυτοκινήτων για τη δημιουργία πολυμορφικών εκθεσιακών χώρων, καλύπτοντας σημαντικές πόλεις όπως η Ρώμη, το Μιλάνο και το Τορίνο. Επιπλέον, οι OMODA & JAECOO διαθέτουν μια ολοκληρωμένη διάταξη της αλυσίδας εφοδιασμού σε όλη την ευρωπαϊκή περιοχή, διασφαλίζοντας ότι το 98% των απαιτήσεων ανταλλακτικών μπορεί να ικανοποιηθεί γρήγορα, και μέσω εκλεπτυσμένης και ψηφιοποιημένης διαχείρισης, παρέχοντας στους πελάτες γρήγορες και αποτελεσματικές υπηρεσίες. Ταυτόχρονα, οι μάρκες σχεδιάζουν να εισαγάγουν μοντέλα πολλαπλής ισχύος, συμπεριλαμβανομένων βενζινοκίνητων, αμιγώς ηλεκτρικών και υβριδικών, για να επιτύχουν πλήρη γκάμα ισχύος και να ικανοποιούν τις διαφορετικές ανάγκες των τοπικών χρηστών.
Φυσικά, οι OMODA & JAECOO θα χρησιμοποιήσουν επίσης την Ευρώπη ως βάση για να εκπέμψουν σε περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες και παγκόσμιες αγορές. Στις 18 Ιουνίου, οι μάρκες πραγματοποίησαν μια τελετή παράδοσης του πρώτου τοπικά παραγόμενου εξειδικευμένου εκτός δρόμου JAECOO J7 στο εργοστάσιό τους στο Selangor της Μαλαισίας. Αυτή την ιστορική στιγμή παρακολούθησαν αρκετοί παγκόσμιοι ηγέτες, όπως ο Tengku Zafrul, Υπουργός Επενδύσεων, Εμπορίου και Βιομηχανίας της Μαλαισίας, και ο Jin Zhuanglong, Υπουργός Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών της Κίνας, καθώς και εκπρόσωποι μεγάλων αντιπροσώπων και επιχειρηματικών εταίρων της Μαλαισίας. Στις Φιλιππίνες, οι OMODA & JAECOO έχουν συνεργαστεί με 5 κορυφαίους αντιπροσώπους, συμπεριλαμβανομένης της AutoHub, και σύντομα θα καλύψουν εκθεσιακούς χώρους σε βασικές περιοχές όπως NCR Taguig, West Visayas Iloilo, Central Luzon Pampanga και Pampanga Clark, επεκτείνοντας και εμβαθύνοντας περαιτέρω την παρουσία τους στην αγορά της Νοτιοανατολικής Ασίας.
Η ικανότητα των OMODA & JAECOO να δημιουργούν ταχέως εκτεταμένα κανάλια παραγωγής, πωλήσεων και εξυπηρέτησης σε παγκόσμιο επίπεδο δεν οφείλεται μόνο στα εξαιρετικά προϊόντα και την καινοτομία τους, αλλά και στη βαθιά γνώση της δυναμικής της αγοράς και στη βαθιά κατανόηση των αναγκών των πελατών τους.
Σήμερα, οι OMODA & JAECOO έχουν επιτύχει σημαντική αύξηση του όγκου πωλήσεων και έχουν κερδίσει την εύνοια των παγκόσμιων καταναλωτών με τα νέα ενεργειακά και τα high-end off-road μοντέλα τους. Σε αυτή τη βάση, τον Ιούλιο, οι OMODA & JAECOO θα ξεκινήσουν μια εκδήλωση περιοδείας στόλου στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια της θερινής αθλητικής διοργάνωσης του 2024, η οποία θα καλύψει τέσσερις χώρες και θα διανύσει 5.000 χιλιόμετρα. Τα μοντέλα τριών αστέρων, OMODA C5, OMODA E5 και JAECOO J7, θα ξεκινήσουν επίσης την πρώτη μεγάλης απόστασης οδική δοκιμή της μάρκας στην Ευρώπη, η οποία θα είναι η μεγαλύτερη σε κλίμακα εκδήλωση περιοδείας στόλου κινεζικής μάρκας αυτοκινήτων στην ευρωπαϊκή ιστορία.
Στο μέλλον, οι OMODA & JAECOO θα συνεχίσουν να γράφουν νέα κεφάλαια στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία με τη μοναδική γοητεία τους και τις μελλοντικές στρατηγικές τους, οδηγώντας τη βιομηχανία προς ένα πιο πράσινο, πιο έξυπνο και πιο εξατομικευμένο μέλλον.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης