Το υψηλό κόστος παραγωγής, το ανατιμημένο αυστραλιανό δολάριο και οι χαμηλές οικονομίες κλίμακας συνέβαλαν στην απόφασή της
Τέλος στην παραγωγή αυτοκινήτων στην Αυτραλία, από το 2017, αποφάσισε να βάλει η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, η οποία σημειωτέον έχει παρουσία στη χώρα από το 1963.
Στην απόφαση αυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας, της τρίτης κατά σειρά μετά τις Ford Motor και General Motors που ανακοίνωσαν πέρυσι ότι σκοπεύουν να αποσυρθούν, συνέβαλαν το υψηλό κόστος παραγωγής, το ανατιμημένο αυστραλιανό δολάριο και οι χαμηλές οικονομίες κλίμακος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Toyota Αυστραλίας, «κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να μετασχηματίσουμε την εταιρεία μας, όμως υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες πέραν του δικού μας ελέγχου που καθιστούν ασύμφορη την κατασκευή αυτοκινήτων στην Αυστραλία».
Σημειώνεται ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η μεγαλύτερη εξαγωγέας αυτοκινήτων της Αυστραλίας, εξάγωντας το 73% της παραγωγής της το 2012 στο εξωτερικό, σύμφωνα με έρευνα για το μέλλον του κλάδου.
Η βάση της αυστραλιανςή μονάδας της Toyota βρίσκεται στη Βικτώρια, απ' όπου τον περασμένο Δεκέμβριο χάθηκαν 12.600 θέσεις εργασίας, ο μεγαλύτερος αριθμός από κάθε πολιτεία της Αυστραλίας σύμφωνα με τελευταία στοιχεία για την απασχόληση.
Κατά τους 12 μήνες μέχρι τον Νοέμβριο του 2013, στην Αυστραλία χάθηκαν 29.577 θέσεις εργασίας στη μεταποιητική βιομηχανία.
«Η απόφαση είναι καταστροφική για χιλιάδες αυστραλούς εργαζομένους και το σύνολο της μεταποιητικής βιομηχανίας της Αυστραλίας», τόνισε ο Paul Bastian, εκπρόσωπος του Αυστραλιανού Συνδικάτου Εργαζομένων στη Βιομηχανία, σχολιάζοντας την απόφαση για κλείσιμο της μονάδας της αυτοκινητοβιομηχανίας.
www.bankingnews.gr
Στην απόφαση αυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας, της τρίτης κατά σειρά μετά τις Ford Motor και General Motors που ανακοίνωσαν πέρυσι ότι σκοπεύουν να αποσυρθούν, συνέβαλαν το υψηλό κόστος παραγωγής, το ανατιμημένο αυστραλιανό δολάριο και οι χαμηλές οικονομίες κλίμακος.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Toyota Αυστραλίας, «κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να μετασχηματίσουμε την εταιρεία μας, όμως υπάρχουν πάρα πολλοί παράγοντες πέραν του δικού μας ελέγχου που καθιστούν ασύμφορη την κατασκευή αυτοκινήτων στην Αυστραλία».
Σημειώνεται ότι η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η μεγαλύτερη εξαγωγέας αυτοκινήτων της Αυστραλίας, εξάγωντας το 73% της παραγωγής της το 2012 στο εξωτερικό, σύμφωνα με έρευνα για το μέλλον του κλάδου.
Η βάση της αυστραλιανςή μονάδας της Toyota βρίσκεται στη Βικτώρια, απ' όπου τον περασμένο Δεκέμβριο χάθηκαν 12.600 θέσεις εργασίας, ο μεγαλύτερος αριθμός από κάθε πολιτεία της Αυστραλίας σύμφωνα με τελευταία στοιχεία για την απασχόληση.
Κατά τους 12 μήνες μέχρι τον Νοέμβριο του 2013, στην Αυστραλία χάθηκαν 29.577 θέσεις εργασίας στη μεταποιητική βιομηχανία.
«Η απόφαση είναι καταστροφική για χιλιάδες αυστραλούς εργαζομένους και το σύνολο της μεταποιητικής βιομηχανίας της Αυστραλίας», τόνισε ο Paul Bastian, εκπρόσωπος του Αυστραλιανού Συνδικάτου Εργαζομένων στη Βιομηχανία, σχολιάζοντας την απόφαση για κλείσιμο της μονάδας της αυτοκινητοβιομηχανίας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών