Είναι πιθανό το αεροπλάνο να μην βρεθεί ποτέ, τόνισε ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Tony Abbott
Υπό την ασφυκτική πίεση του χρόνου συνεχίζονται οι έρευνες στο νότιο Ινδικό Ωκεανό για τον εντοπισμό τυχόν ευρημάτων της εξαφανισμένης πτήσης ΜΗ 370 των Malaysia Airlines, η οποία «χάθηκε» από τα ραντάρ στις 8 Μαρτίου και μαζί με αυτήν και οι 239 επιβαίνοντες της.
Όπως έγινε γνωστό οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους εντείνονται και επεκτείνονται, καθώς πέρα από τα 14 αεροσκάφη και τα 9 πλοία που θα συμμετάσχουν στις σημερινές επιχειρήσεις, θα γίνουν και υποβρύχιες έρευνες.
Συγκεκριμένα, πολεμικά πλοία της Αυστραλίας και της Μ.Βρετανίας άρχισαν κοινή επιχείρηση σύροντας ευαίσθητους ανιχνευτές ηχητικών σημάτων προκειμένου να εντοπίσουν σήμα από το «μαύρο κουτί» του χαμένου Boeing.
Συγκεκριμένα, τα δύο σκάφης έχουν αναπτυχθεί σε μια απόσταση 240 χιλιομέτρων και ακολουθώντας μια συγκλίνουσα πορεία, θα ελέγχουν τον πυθμένα του ωκεανού.
Ωστόσο, οι επιχειρήσεις για τον εντοπισμό του αεροσκάφους διεξάγονται υπό την ασφυκτική πίεση του χρόνου.
Τα μαύρα κουτιά του boeing, και συγκεκριμένα η μπαταρία τους, έχουν διάρκεια ζωής 30 ημερών.
Συνεπώς εκτιμάται ότι θα σταματήσουν να εκπέμπουν στις 7 Απριλίου.
Ήδη πάντως οι επικεφαλής των ερευνών έχουν δώσει με χαρακτηριστικό τρόπο το στίγμα αλλά και τις εκτιμήσεις για την πορεία των ερευνών.
«Πρόκειται για την πιο δύσκολη έρευνα που έγινε ποτέ. Κάθε μέρα ανακαλύπτουμε κάτι που ελπίζουμε πως ίσως λύσει το μυστήριο. Όμως είναι πιθανό το αεροπλάνο να μη βρεθεί ποτέ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Tony Abbott.
www.bankingnews.gr
Όπως έγινε γνωστό οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους εντείνονται και επεκτείνονται, καθώς πέρα από τα 14 αεροσκάφη και τα 9 πλοία που θα συμμετάσχουν στις σημερινές επιχειρήσεις, θα γίνουν και υποβρύχιες έρευνες.
Συγκεκριμένα, πολεμικά πλοία της Αυστραλίας και της Μ.Βρετανίας άρχισαν κοινή επιχείρηση σύροντας ευαίσθητους ανιχνευτές ηχητικών σημάτων προκειμένου να εντοπίσουν σήμα από το «μαύρο κουτί» του χαμένου Boeing.
Συγκεκριμένα, τα δύο σκάφης έχουν αναπτυχθεί σε μια απόσταση 240 χιλιομέτρων και ακολουθώντας μια συγκλίνουσα πορεία, θα ελέγχουν τον πυθμένα του ωκεανού.
Ωστόσο, οι επιχειρήσεις για τον εντοπισμό του αεροσκάφους διεξάγονται υπό την ασφυκτική πίεση του χρόνου.
Τα μαύρα κουτιά του boeing, και συγκεκριμένα η μπαταρία τους, έχουν διάρκεια ζωής 30 ημερών.
Συνεπώς εκτιμάται ότι θα σταματήσουν να εκπέμπουν στις 7 Απριλίου.
Ήδη πάντως οι επικεφαλής των ερευνών έχουν δώσει με χαρακτηριστικό τρόπο το στίγμα αλλά και τις εκτιμήσεις για την πορεία των ερευνών.
«Πρόκειται για την πιο δύσκολη έρευνα που έγινε ποτέ. Κάθε μέρα ανακαλύπτουμε κάτι που ελπίζουμε πως ίσως λύσει το μυστήριο. Όμως είναι πιθανό το αεροπλάνο να μη βρεθεί ποτέ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Tony Abbott.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών