Στόχος και η ανατροπή του αρνητικού κλίματος
Η Royal Bank of Scotland Group δήλωσε ότι θα επενδύσει 1 δισεκατ. λίρες για τη βελτίωση των τραπεζικών υπηρεσιών της, με την ελπίδα να βελτιώσει ταυτόχρονα και την κακή εικόνα που έχει στο κοινό.
Το ποσό θα επενδυθεί σταδιακά την περίοδο 2014-2017, κυρίως για την ενίσχυση της ιδιωτικής εξυπηρέτησης και της εξυπηρέτησης των μικρών επιχειρήσεων.
Επιθυμεί να «καταστήσει να καταστεί η RBS, η νούμερο ένα ιδιωτική και επιχειρηματική τράπεζα στο Ηνωμένο Βασίλειο για την εμπιστοσύνη και την προάσπιση που παρέχει στους πελάτες της».
Η κίνηση της τράπεζας, έρχεται και ως μια προσπάθεια ανατροπής του αρνητικού κλίματος που είχε δημιουργηθεί μετά τις αποκαλύψεις του επιχειρηματία και πρώην πελάτη της, Lawrence Tomlinson, ο οποίος υποστήριξε ότι η τράπεζα σκοπίμως εξέθετε τις μικρές επιχειρήσεις και τις έκανε να αισθάνονται ανασφάλεια και φόβο.
Οι βελτιώσεις στις υπηρεσίες περιλαμβάνουν: την αναβάθμιση περισσότερων από 400 καταστημάτων σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, με νέα τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων iPads για να εγγραφή και πρόσβαση στις υπηρεσίες του e-banking, αλλά και δωρεάν πρόσβαση Wi-Fi για να μπορούν οι πελάτες να χρησιμοποιούν τις προσωπικές τους ψηφιακές συσκευές.
Επιπλέον, το δίκτυο των ΑΤΜ θα ενισχυθεί με 100 νέες θέσεις, για να αυξηθούν τα σημεία από τα οποία οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, ενώ σχεδόν 600 μηχανήματα Cash and Deposit θα προστεθούν στα υποκαταστήματα της τράπεζας για τη δυνατότητα άμεσης εξόφλησης με μετρητά, κέρματα ή επιταγές.
Επιτακτική ήταν ανάγκη για αυτές τις βελτιώσεις στο σύστημα, καθώς τα τελευταία τρία χρόνια η χρήση του e-banking εκ μέρους των πελατών της τράπεζας έχει αυξηθεί κατά 200%
Ο Les Matheson, Διευθύνων Σύμβουλος για την ιδιωτική και επιχειρηματική δραστηριότητα της τράπεζας, δήλωσε ότι οι «ανάγκες των πελατών μας είναι μεταβάλλονται συνεχώς, καθώς επιζητούν την πιο βολική και εύχρηστη λειτουργία της τράπεζας.
Πρέπει να ανταποκριθούμε στις ανάγκες τους και να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε τόσο online όσο και μέσω εφαρμογής για το κινητό».
Ενώ συμπλήρωσε λέγοντας πως, «μια τράπεζα που οι πελάτες αισθάνονται ότι μπορούν να εμπιστεύονται, είναι η τράπεζα στην οποία θα απευθυνθούν για τις μεγάλες οικονομικές τους κινήσεις, όπως την αγορά πρώτης κατοικίας ή την επένδυση σε μια νέα επιχείρηση. Η πρόκληση είναι απλή. Θα χρειαστεί να κάνουμε αλλαγές στον τρόπο που διεκπεραιώνουμε τις εργασίες μας, έτσι ώστε οι πελάτες να μας επιλέγουν περισσότερο».
ww.bankingnews.gr
Το ποσό θα επενδυθεί σταδιακά την περίοδο 2014-2017, κυρίως για την ενίσχυση της ιδιωτικής εξυπηρέτησης και της εξυπηρέτησης των μικρών επιχειρήσεων.
Επιθυμεί να «καταστήσει να καταστεί η RBS, η νούμερο ένα ιδιωτική και επιχειρηματική τράπεζα στο Ηνωμένο Βασίλειο για την εμπιστοσύνη και την προάσπιση που παρέχει στους πελάτες της».
Η κίνηση της τράπεζας, έρχεται και ως μια προσπάθεια ανατροπής του αρνητικού κλίματος που είχε δημιουργηθεί μετά τις αποκαλύψεις του επιχειρηματία και πρώην πελάτη της, Lawrence Tomlinson, ο οποίος υποστήριξε ότι η τράπεζα σκοπίμως εξέθετε τις μικρές επιχειρήσεις και τις έκανε να αισθάνονται ανασφάλεια και φόβο.
Οι βελτιώσεις στις υπηρεσίες περιλαμβάνουν: την αναβάθμιση περισσότερων από 400 καταστημάτων σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο, με νέα τεχνολογία, συμπεριλαμβανομένων iPads για να εγγραφή και πρόσβαση στις υπηρεσίες του e-banking, αλλά και δωρεάν πρόσβαση Wi-Fi για να μπορούν οι πελάτες να χρησιμοποιούν τις προσωπικές τους ψηφιακές συσκευές.
Επιπλέον, το δίκτυο των ΑΤΜ θα ενισχυθεί με 100 νέες θέσεις, για να αυξηθούν τα σημεία από τα οποία οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, ενώ σχεδόν 600 μηχανήματα Cash and Deposit θα προστεθούν στα υποκαταστήματα της τράπεζας για τη δυνατότητα άμεσης εξόφλησης με μετρητά, κέρματα ή επιταγές.
Επιτακτική ήταν ανάγκη για αυτές τις βελτιώσεις στο σύστημα, καθώς τα τελευταία τρία χρόνια η χρήση του e-banking εκ μέρους των πελατών της τράπεζας έχει αυξηθεί κατά 200%
Ο Les Matheson, Διευθύνων Σύμβουλος για την ιδιωτική και επιχειρηματική δραστηριότητα της τράπεζας, δήλωσε ότι οι «ανάγκες των πελατών μας είναι μεταβάλλονται συνεχώς, καθώς επιζητούν την πιο βολική και εύχρηστη λειτουργία της τράπεζας.
Πρέπει να ανταποκριθούμε στις ανάγκες τους και να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε τόσο online όσο και μέσω εφαρμογής για το κινητό».
Ενώ συμπλήρωσε λέγοντας πως, «μια τράπεζα που οι πελάτες αισθάνονται ότι μπορούν να εμπιστεύονται, είναι η τράπεζα στην οποία θα απευθυνθούν για τις μεγάλες οικονομικές τους κινήσεις, όπως την αγορά πρώτης κατοικίας ή την επένδυση σε μια νέα επιχείρηση. Η πρόκληση είναι απλή. Θα χρειαστεί να κάνουμε αλλαγές στον τρόπο που διεκπεραιώνουμε τις εργασίες μας, έτσι ώστε οι πελάτες να μας επιλέγουν περισσότερο».
ww.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών