Aύριο αναμένεται ανακοίνωση των βασικών μετόχων για το σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας
Μεγάλες απώλειες μετράει η αεροπορική εταιρεία Malaysia Airlines, κατά το β’ τρίμηνο του 2014.
Ειδικότερα η αεροπορική μετά τη δεύτερη συντριβή αεροπλάνου στην Ανατολική Ουκρανία, καταγράφει μείωση κερδών κατά 97,4 εκατ. δολάρια.
Η έκθεση για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας δημοσιεύεται μία μέρα πριν την πολυαναμενόμενη ανακοίνωση του σχεδίου αναδιάρθρωσης της εταιρείας.
Ειδικότερα ο βασικός μέτοχος της αεροπορικής, Khazanah, σχεδιάζει την εξαγορά των μικρότερων μετόχων για την αναμόρφωση της εταιρείας.
Ακόμη προβλέπονται εκατοντάδες απολύσεις προκειμένου να μπορέσει να αντιμετωπίσει πιο ευέλικτα τους αντιπάλους της.
Η Malaysia Airlines ήταν κάποτε ένα σύμβολο της εθνικής οικονομίας. Τώρα όμως η εταιρεία αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα, μετά από τα δύο διαδοχικά ατυχήματα, την εξαφάνιση της πτήσης 370 και την κατάρριψη της πτήσης 17 που στοίχισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους.
Τι ανέφερε χθες το www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα είναι μια ύστατη προσπάθεια ανάκαμψης των αερογραμμών μετά από την πτώση των δύο αεροσκαφών της, μέσα σε λιγότερο από πέντε μήνες, σκοτώνοντας 537 ανθρώπους.
Η αεροπορική εταιρεία λέγεται ότι ότι χάνει περίπου 1,6 εκατ. ευρώ την ημέρα.
Η Khazanah κατέχει σήμερα περίπου το 70% της μητρικής εταιρείας της αεροπορικής εταιρείας, Malaysian Airline System Bhd.
Ωστόσο κάθε σχέδιο αναδιάρθρωσης θα χρειαστεί οπωσδήποτε την έγκριση αλλά και μια ένεση ρευστότητας από την κυβέρνηση.
Ο Πρωθυπουργός Najib Razak είναι πιθανό να επιτρέψει Khazanah και Malaysia Airlines να επεξεργαστούν τις λεπτομέρειες, σύμφωνα με τους αναλυτές. Η κυβερνητική υποστήριξη θεωρείται δεδομένη, καθώς η αναδιάρθρωση είναι απαραίτητη στο φορέα.
«Πιστεύουμε ότι ο εθνικός μας αερομεταφορέας πρέπει να ανανεωθεί. Αυτό σημαίνει ριζική αλλαγή, για να δημιουργηθεί ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα» έχει αναφέρει σχετικά ο κ. Najib νωρίτερα αυτόν τον μήνα.
«Η αναμόρφωση της εταιρείας θα περιλαμβάνει επώδυνα μέτρα και θυσίες από όλες τις πλευρές», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με το σχέδιο, η Malaysia Airlines θα σταματήσει να πετά σε ορισμένες άγονες γραμμές στην Κίνα και σε άλλα μέρη, όπως η Φρανκφούρτη, ενώ προβλέπονται απολύσεις του ενός τέταρτου του σημερινού προσωπικού.
Παράλληλα ενδέχεται η Malaysia Airlines να εξετάσει τη μείωση των πτήσεων προς την Αυστραλία, όπου αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από τις αναδυόμενες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.
www.bankingews.gr
Ειδικότερα η αεροπορική μετά τη δεύτερη συντριβή αεροπλάνου στην Ανατολική Ουκρανία, καταγράφει μείωση κερδών κατά 97,4 εκατ. δολάρια.
Η έκθεση για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας δημοσιεύεται μία μέρα πριν την πολυαναμενόμενη ανακοίνωση του σχεδίου αναδιάρθρωσης της εταιρείας.
Ειδικότερα ο βασικός μέτοχος της αεροπορικής, Khazanah, σχεδιάζει την εξαγορά των μικρότερων μετόχων για την αναμόρφωση της εταιρείας.
Ακόμη προβλέπονται εκατοντάδες απολύσεις προκειμένου να μπορέσει να αντιμετωπίσει πιο ευέλικτα τους αντιπάλους της.
Η Malaysia Airlines ήταν κάποτε ένα σύμβολο της εθνικής οικονομίας. Τώρα όμως η εταιρεία αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα, μετά από τα δύο διαδοχικά ατυχήματα, την εξαφάνιση της πτήσης 370 και την κατάρριψη της πτήσης 17 που στοίχισαν τη ζωή σε 537 ανθρώπους.
Τι ανέφερε χθες το www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τη Wall Street Journal το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα είναι μια ύστατη προσπάθεια ανάκαμψης των αερογραμμών μετά από την πτώση των δύο αεροσκαφών της, μέσα σε λιγότερο από πέντε μήνες, σκοτώνοντας 537 ανθρώπους.
Η αεροπορική εταιρεία λέγεται ότι ότι χάνει περίπου 1,6 εκατ. ευρώ την ημέρα.
Η Khazanah κατέχει σήμερα περίπου το 70% της μητρικής εταιρείας της αεροπορικής εταιρείας, Malaysian Airline System Bhd.
Ωστόσο κάθε σχέδιο αναδιάρθρωσης θα χρειαστεί οπωσδήποτε την έγκριση αλλά και μια ένεση ρευστότητας από την κυβέρνηση.
Ο Πρωθυπουργός Najib Razak είναι πιθανό να επιτρέψει Khazanah και Malaysia Airlines να επεξεργαστούν τις λεπτομέρειες, σύμφωνα με τους αναλυτές. Η κυβερνητική υποστήριξη θεωρείται δεδομένη, καθώς η αναδιάρθρωση είναι απαραίτητη στο φορέα.
«Πιστεύουμε ότι ο εθνικός μας αερομεταφορέας πρέπει να ανανεωθεί. Αυτό σημαίνει ριζική αλλαγή, για να δημιουργηθεί ένα εντελώς διαφορετικό αποτέλεσμα» έχει αναφέρει σχετικά ο κ. Najib νωρίτερα αυτόν τον μήνα.
«Η αναμόρφωση της εταιρείας θα περιλαμβάνει επώδυνα μέτρα και θυσίες από όλες τις πλευρές», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με το σχέδιο, η Malaysia Airlines θα σταματήσει να πετά σε ορισμένες άγονες γραμμές στην Κίνα και σε άλλα μέρη, όπως η Φρανκφούρτη, ενώ προβλέπονται απολύσεις του ενός τέταρτου του σημερινού προσωπικού.
Παράλληλα ενδέχεται η Malaysia Airlines να εξετάσει τη μείωση των πτήσεων προς την Αυστραλία, όπου αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από τις αναδυόμενες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.
www.bankingews.gr
Σχόλια αναγνωστών