Επιτεύξιμος ο στόχος των 2 εκατ. οχημάτων για το σύνολο της χρήσης
Η αυξημένη ζήτηση στις αγορές της Ευρώπης, της Ασίας και της Βόρειας Αμερικής ώθησαν σε ενισχυμένες πωλήσεις την BMW τον περασμένο Οκτώβριο.
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύθηκαν κατά 11% σε ετήσια βάση, ενώ συνολικά ανήλθαν στα 184.297 οχήματα.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις με το brand της BMW αυξήθηκαν 11%, ενώ οι πωλήσεις του Mini ενισχύθηκαν κατά 13% στα 28.834 οχήματα.
Οι πωλήσεις της BMW και του Mini ενισχύθηκαν κατά 11% στην Ευρώπη στα 78.483 οχήματα, κατά 17% στην Ασία στα 56.010 οχήματα και κατά 5,5% στη Βόρεια Αμερική στα 43.889 οχήματα, κυρίως λόγω της ζήτησης στις ΗΠΑ και στον Καναδά.
«Τα στοιχεία αυτού του μήνα σημαίνουν ότι είμαστε σε καλή θέση ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας για πώληση περισσότερων από 2 εκατ. οχημάτων μέχρι το τέλος του έτους», αναφέρει στην ανακοίνωση το μέλος του δ.σ. της BMW, Ian Robertson.
www.bankingnews.gr
Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ενισχύθηκαν κατά 11% σε ετήσια βάση, ενώ συνολικά ανήλθαν στα 184.297 οχήματα.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις με το brand της BMW αυξήθηκαν 11%, ενώ οι πωλήσεις του Mini ενισχύθηκαν κατά 13% στα 28.834 οχήματα.
Οι πωλήσεις της BMW και του Mini ενισχύθηκαν κατά 11% στην Ευρώπη στα 78.483 οχήματα, κατά 17% στην Ασία στα 56.010 οχήματα και κατά 5,5% στη Βόρεια Αμερική στα 43.889 οχήματα, κυρίως λόγω της ζήτησης στις ΗΠΑ και στον Καναδά.
«Τα στοιχεία αυτού του μήνα σημαίνουν ότι είμαστε σε καλή θέση ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας για πώληση περισσότερων από 2 εκατ. οχημάτων μέχρι το τέλος του έτους», αναφέρει στην ανακοίνωση το μέλος του δ.σ. της BMW, Ian Robertson.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών