Το 2012 μια βλάβη κατά τη διαδικασία αναβάθμισης των συστημάτων άφησε εκατ. πελάτες χωρίς πρόσβαση στους λογαριασμούς τους
Πρόστιμο 56 εκατ. στερλινών επιβλήθηκε στη Royal Bank of Scotland (RBS) από τις ρυθμιστικές αρχές, καθώς το 2012 έπειτα από μια αναβάθμιση λογισμικού το 2012 εκατομμύρια πελάτες της δεν ήταν σε θέση να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.
Μεταξύ των πελατών της RBS που επηρεάστηκαν από το πρόβλημα ήταν οι Natwest και Ulster.
www.bankingnews.gr
Μεταξύ των πελατών της RBS που επηρεάστηκαν από το πρόβλημα ήταν οι Natwest και Ulster.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών