Μέσα σε μόλις μία ημέρα ο κινεζικός γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου είχε πωλήσεις περί τα 9 δισ. δολ., όταν η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικής ενέγραψε πωλήσεις 17 δισ. στο σύνολο του 2013
Σε δύσκολη θέση φαίνεται ότι βρίσκονται οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής στην Κίνα, οι οποίες παλεύουν για να επιβιώσουν, όταν αντιθέτως το ηλεκτρονικό εμπόριο ανθεί.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στην Κίνα, Suning, κατέγραψε πωλήσεις περί τα 17 δισ. δολάρια για το σύνολο του 2013, όταν τον περασμένο μήνα ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba είδε τις πωλήσεις του να ξεπερνούν το ήμισυ αυτού του ποσού μέσα σε μόλις μία ημέρα.
Σημειώνεται ότι αυτό τον μήνα, η Best Buy προχώρησε στην πώληση των κινεζικών δραστηριοτήτων της, οι οποίες είχαν συρρικνωθεί λόγω του έντονου τοπικού ανταγωνισμού.
Παράλληλα και άλλες εταιρείες έχουν παραπονεθεί ότι η δραστηριοποίηση στην Κίνα έχει γίνει περισσότερη ανταγωνιστική.
Αυτή την εβδομάδα η Wal-Mart σημείωσε ότι έχει διαπιστώσει διαφορές τιμών στα βιβλία της στην Κίνα, οι οποίες έγιναν για να φαίνονται πιο ελκυστικά σε μια στιγμή που καταγράφεται αύξηση των αποθεμάτων της.
Όμως και η γαλλική Carrefour ανακοίνωσε αδύναμες πωλήσεις στην Κίνα.
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αλυσίδες λιανικής είναι οι αγοραστικές συνήθειες των κινέζων καταναλωτών.
Οι περισσότεροι προτιμούν την άνεση και συχνά τις χαμηλότερες τιμές που προσφέρονται από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ όσον αφορά τα τρόφιμα, πολλοί προτιμούν τα τοπικά καταστήματα, παρά τα μεγάλα σούπερ – μάρκετ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Sun Art Retail, ο μεγαλύτερος διαχειριστής σούπερ μάρκετ στην Κίνα, προχώρησε στο άνοιγμα ηλεκτρονικού καταστήματος το 2014 και μάλιστα, όπως αναφέρει, η δραστηριότητα αυτή θα τη βοηθήσει να αυξήσει τις πωλήσεις της στο μέλλον.
Παράλληλα, η Suning και η ανταγωνίστριά της Gome Electrical Appliances Holding στρέφονται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις προκειμένου να ανακάμψουν τα κέρδη τους.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των παραδοσιακών λιανοπωλητών, όπως και των ανταγωνιστών τους του ηλεκτρονικού εμπορίου, σημαίνει ότι οι εταιρείες ξοδεύουν περισσότερα στο marketing και τις εκπτώσεις, προκειμένου να δώσουν την ευκαιρία σε αυτούς με μικρότερα εισοδήματα ένα πλεονέκτημα.
Ας σημειωθεί ότι η Alibaba είδε την «Ημέρα των Εργένηδων» τις πωλήσεις της να εκτοξεύονται, καθώς μόλις μέσα σε μία ώρα ξεπέρασαν τα 2 δισ. δολάρια σε όγκο.
www.bankingnews.gr
Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής στην Κίνα, Suning, κατέγραψε πωλήσεις περί τα 17 δισ. δολάρια για το σύνολο του 2013, όταν τον περασμένο μήνα ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba είδε τις πωλήσεις του να ξεπερνούν το ήμισυ αυτού του ποσού μέσα σε μόλις μία ημέρα.
Σημειώνεται ότι αυτό τον μήνα, η Best Buy προχώρησε στην πώληση των κινεζικών δραστηριοτήτων της, οι οποίες είχαν συρρικνωθεί λόγω του έντονου τοπικού ανταγωνισμού.
Παράλληλα και άλλες εταιρείες έχουν παραπονεθεί ότι η δραστηριοποίηση στην Κίνα έχει γίνει περισσότερη ανταγωνιστική.
Αυτή την εβδομάδα η Wal-Mart σημείωσε ότι έχει διαπιστώσει διαφορές τιμών στα βιβλία της στην Κίνα, οι οποίες έγιναν για να φαίνονται πιο ελκυστικά σε μια στιγμή που καταγράφεται αύξηση των αποθεμάτων της.
Όμως και η γαλλική Carrefour ανακοίνωσε αδύναμες πωλήσεις στην Κίνα.
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι αλυσίδες λιανικής είναι οι αγοραστικές συνήθειες των κινέζων καταναλωτών.
Οι περισσότεροι προτιμούν την άνεση και συχνά τις χαμηλότερες τιμές που προσφέρονται από τα ηλεκτρονικά καταστήματα, ενώ όσον αφορά τα τρόφιμα, πολλοί προτιμούν τα τοπικά καταστήματα, παρά τα μεγάλα σούπερ – μάρκετ.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος Sun Art Retail, ο μεγαλύτερος διαχειριστής σούπερ μάρκετ στην Κίνα, προχώρησε στο άνοιγμα ηλεκτρονικού καταστήματος το 2014 και μάλιστα, όπως αναφέρει, η δραστηριότητα αυτή θα τη βοηθήσει να αυξήσει τις πωλήσεις της στο μέλλον.
Παράλληλα, η Suning και η ανταγωνίστριά της Gome Electrical Appliances Holding στρέφονται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις προκειμένου να ανακάμψουν τα κέρδη τους.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των παραδοσιακών λιανοπωλητών, όπως και των ανταγωνιστών τους του ηλεκτρονικού εμπορίου, σημαίνει ότι οι εταιρείες ξοδεύουν περισσότερα στο marketing και τις εκπτώσεις, προκειμένου να δώσουν την ευκαιρία σε αυτούς με μικρότερα εισοδήματα ένα πλεονέκτημα.
Ας σημειωθεί ότι η Alibaba είδε την «Ημέρα των Εργένηδων» τις πωλήσεις της να εκτοξεύονται, καθώς μόλις μέσα σε μία ώρα ξεπέρασαν τα 2 δισ. δολάρια σε όγκο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών