Ανώτερα των εκτιμήσεων τα στοιχεία, καθώς οι αναλυτές εκτιμούσαν κατά μέσο όρο διαμόρφωση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις 9,1 μονάδες
Περαιτέρω ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης καταδεικνύουν τα στοιχεία για τον Φεβρουάριο, καθώς οι μειωμένες τιμές ενέργειας αυξάνουν τα περιθώρια για άλλες δαπάνες.
Σύμφωνα με τη μηνιαία έκθεση του ομίλου GfK, η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης θα αυξηθεί στις 9,3 μονάδες τον Φεβρουάριο, στο υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2001, όταν είχε διαμορφωθεί στις 9,6 μονάδες και έναντι των 9 μονάδων που είχε διαμορφωθεί για τον Ιανουάριο του 2015.
Τα στοιχεία είναι ανώτερα των εκτιμήσεων των αναλυτών, που ανέμεναν κατά μέσο όρο η καταναλωτική εμπιστοσύνη να διαμορφωθεί στις 9,1 μονάδες.
«Οι γερμανοί καταναλωτές έχουν επηρεαστεί από την κατάρρευση των ενεργειακών τιμών κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων», σημειώνεται σε ανακοίνωση του ομίλου GfK, όπου επισημαίνεται ακόμη ότι τα μειωμένα κόστη για καύσιμα και πετρέλαιο θέρμανσης αυξάνουν το διαθέσιμο εισόδημα και δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία στους καταναλωτές να προχωρήσουν σε άλλες αγορές.
Όσον αφορά τις οικονομικές προσδοκίες των γερμανών καταναλωτών αυξήθηκαν στις 22,5 μονάδες, καθώς «αισθάνονται ότι η οικονομία απολαμβάνει σήμερα μια ανανεωμένη ανάκαμψη».
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με τη μηνιαία έκθεση του ομίλου GfK, η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης θα αυξηθεί στις 9,3 μονάδες τον Φεβρουάριο, στο υψηλότερο επίπεδο από τον Νοέμβριο του 2001, όταν είχε διαμορφωθεί στις 9,6 μονάδες και έναντι των 9 μονάδων που είχε διαμορφωθεί για τον Ιανουάριο του 2015.
Τα στοιχεία είναι ανώτερα των εκτιμήσεων των αναλυτών, που ανέμεναν κατά μέσο όρο η καταναλωτική εμπιστοσύνη να διαμορφωθεί στις 9,1 μονάδες.
«Οι γερμανοί καταναλωτές έχουν επηρεαστεί από την κατάρρευση των ενεργειακών τιμών κατά τη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων», σημειώνεται σε ανακοίνωση του ομίλου GfK, όπου επισημαίνεται ακόμη ότι τα μειωμένα κόστη για καύσιμα και πετρέλαιο θέρμανσης αυξάνουν το διαθέσιμο εισόδημα και δίνουν μεγαλύτερη ελευθερία στους καταναλωτές να προχωρήσουν σε άλλες αγορές.
Όσον αφορά τις οικονομικές προσδοκίες των γερμανών καταναλωτών αυξήθηκαν στις 22,5 μονάδες, καθώς «αισθάνονται ότι η οικονομία απολαμβάνει σήμερα μια ανανεωμένη ανάκαμψη».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών