Οι καταναλωτές παρουσιάζονται πιο απαισιόδοξοι, ενώ οι επιχειρηματίες πιο αισιόδοξοι
Στις 98,6 μονάδες υποχώρησε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης τον Ιανουάριο στην Σουηδία, από 99,3 μονάδες τον περασμένο Δεκέμβριο, καταδεικνύοντας ότι οι Σουηδοί καταναλωτές έγιναν λίγο πιο απαισιόδοξοι.
Από την άλλη πλευρά, ο δείκτης εμπιστοσύνης του μεταποιητικού τομέα ενισχύθηκε στις 107,3 μονάδες, από 106,4 μονάδες τον Δεκέμβριο, καταδεικνύοντας έναν πιο αισιόδοξο επιχειρηματικό κόσμο.
Επισημαίνεται ότι και οι δύο δείκτες διέψευσαν τους αναλυτές, ο μεν πρώτος επί τα χείρω, έναντι πρόβλεψης για 99,3 μονάδες, και ο δεύτερος επί τα βελτίω, έναντι πρόβλεψης για 106,5 μονάδες.
www.bankingnews.gr
Από την άλλη πλευρά, ο δείκτης εμπιστοσύνης του μεταποιητικού τομέα ενισχύθηκε στις 107,3 μονάδες, από 106,4 μονάδες τον Δεκέμβριο, καταδεικνύοντας έναν πιο αισιόδοξο επιχειρηματικό κόσμο.
Επισημαίνεται ότι και οι δύο δείκτες διέψευσαν τους αναλυτές, ο μεν πρώτος επί τα χείρω, έναντι πρόβλεψης για 99,3 μονάδες, και ο δεύτερος επί τα βελτίω, έναντι πρόβλεψης για 106,5 μονάδες.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών