«Βουτιά» 0,6% στα έσοδα του 2014 - Υποχώρησαν στα 91,6 δισ. φράγκα
Κατά 45% ενισχύθηκαν τα καθαρά κέρδη του ελβετικού κολοσσού Nestle το 2014, αγγίζοντας τα 14,5 δισ. φράγκα, παρά την μείωση στις πωλήσεις που κατέγραψε η εταιρεία.
Αναλυτικότερα, η εταιρεία είδε την ανάπτυξη των πωλήσεων της να επιβραδύνεται στον χαμηλότερο ρυθμό από το 2009, με τα συνολικά έσοδα να υποχωρούν κατά 0,6%, στα 91,6 δισ. ελβετικά φράγκα για το 2014.
Αναλυτικότερα, η εταιρεία είδε την ανάπτυξη των πωλήσεων της να επιβραδύνεται στον χαμηλότερο ρυθμό από το 2009, με τα συνολικά έσοδα να υποχωρούν κατά 0,6%, στα 91,6 δισ. ελβετικά φράγκα για το 2014.
Ωστόσο, η πώληση μεριδίου που διατηρούσε στη L’Oreal, συνέβαλε στην αύξηση του καθαρού κέρδους ισορροπώντας, κατά κάποιο τρόπο τις επιβραδυνόμενες πωλήσεις της στα τρόφιμα.
H Nestle εμφανίζει τους χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης από το 2009, με τις πωλήσεις των κατεψυγμένων γευμάτων να έχουν πληγεί περισσότερο ειδικά σε αναπτυγμένες αγορές όπως αυτή της Ευρώπης, καθώς παρατηρείται η τάση στην επιλογή πιο υγιεινών και φρέσκων προϊόντων.
Τα οργανικά προϊόντα της εταιρείας παρουσίασαν, επίσης, επιβράδυνση στον ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων στο 4,5% για το 2014, στόχος που δεν έφθασε το 5%-6% που είχε θέσει η εταιρεία, ενώ στις ανεπτυγμένες αγορές οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 56% των πωλήσεων της, σημειώθηκε μόλις 1,1% ανοδική πορεία στις πωλήσεις για όλο το έτος.
Χαμηλότερη ανάπτυξη των πωλήσεων υπήρξε, παράλληλα, στα προϊόντα Kit Kat και Nescafe στις αναπτυσσόμενες αγορές, που άγγιξαν αύξηση της τάξεως του 8,9% για το 2014, σαφώς χαμηλότερη από τον ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 9,3% που σημείωσε το 2013.
Το 2015, σύμφωνα με την εταιρεία, ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων αναμένεται να κυμανθεί στα ίδια επίπεδα, καθώς η οικονομικές συνθήκες παγκοσμίως και καταναλωτικές τάσεις δεν εμφανίζονται ιδιαίτερα ευνοϊκές για τα αποτελέσματα της Nestle.
www.bankingnews.gr
H Nestle εμφανίζει τους χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης από το 2009, με τις πωλήσεις των κατεψυγμένων γευμάτων να έχουν πληγεί περισσότερο ειδικά σε αναπτυγμένες αγορές όπως αυτή της Ευρώπης, καθώς παρατηρείται η τάση στην επιλογή πιο υγιεινών και φρέσκων προϊόντων.
Τα οργανικά προϊόντα της εταιρείας παρουσίασαν, επίσης, επιβράδυνση στον ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων στο 4,5% για το 2014, στόχος που δεν έφθασε το 5%-6% που είχε θέσει η εταιρεία, ενώ στις ανεπτυγμένες αγορές οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 56% των πωλήσεων της, σημειώθηκε μόλις 1,1% ανοδική πορεία στις πωλήσεις για όλο το έτος.
Χαμηλότερη ανάπτυξη των πωλήσεων υπήρξε, παράλληλα, στα προϊόντα Kit Kat και Nescafe στις αναπτυσσόμενες αγορές, που άγγιξαν αύξηση της τάξεως του 8,9% για το 2014, σαφώς χαμηλότερη από τον ρυθμό ανάπτυξης της τάξεως του 9,3% που σημείωσε το 2013.
Το 2015, σύμφωνα με την εταιρεία, ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων αναμένεται να κυμανθεί στα ίδια επίπεδα, καθώς η οικονομικές συνθήκες παγκοσμίως και καταναλωτικές τάσεις δεν εμφανίζονται ιδιαίτερα ευνοϊκές για τα αποτελέσματα της Nestle.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών