Επί τα βελτίω διάψευση για τους οικονομικούς αναλυτές, με τον δείκτη να αγγίζει τα υψηλότερα επίπεδα από τον Οκτώβριο του 2001
Στις 9,7 μονάδες ανήλθε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης, που καταρτίζει το ινστιτούτο GfK, στην Γερμανία για τον Μάρτιο του 2015.
Αναλυτικότερα, ο δείκτης βελτιώθηκε στις 9,7 μονάδες, από 9,3 μονάδες τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους, ενώ διέψευσε επί τα βελτίω τις εκτιμήσεις των αναλυτών για βελτίωση στις 9,5 μονάδες.
Σημειώνεται, μάλιστα, ότι ο δείκτης άγγιξε τα υψηλότερα επίπεδα από τον Οκτώβριο του 2001, όταν είχε διαμορφωθεί στις 11 μονάδες.
«Παρά την συνεχιζόμενη κρίση στην ανατολική Ουκρανία, αλλά και την αβεβαιότητα για την παραμονή ή όχι της Ελλάδας στην Ευρωζώνη, οι Γερμανοί παραμένουν αισιόδοξοι ότι η οικονομία τους βρίσκεται σε πορεία ανάπτυξης», αναφέρει το ινστιτούτο.
Ωστόσο, επεσήμανε, ακόμα, πως τα γεγονότα σε Ουκρανία και Ελλάδα δεν μπορούν να αγνοηθούν.
Αναλυτικότερα, ανέφερε πως «αν οι εξελίξεις σε αυτές τις περιοχές δημιουργήσουν αίσθημα αβεβαιότητας στους γερμανούς καταναλωτές, αυτό θα έχει αυτόματα συνέπειες στην καταναλωτική διάθεση και άρα στην κατανάλωση».
Το ινστιτούτο GfK εκτιμά πως η ιδιωτική κατανάλωση στη Γερμανία να αυξηθεί κατά 1,5% το τρέχον έτος και ότι θα έχει σημαντικό ρόλο για την οικονομική ανάπτυξη και αυτής της χρονιάς.
www.bankingnews.gr
Αναλυτικότερα, ο δείκτης βελτιώθηκε στις 9,7 μονάδες, από 9,3 μονάδες τον Φεβρουάριο του ίδιου έτους, ενώ διέψευσε επί τα βελτίω τις εκτιμήσεις των αναλυτών για βελτίωση στις 9,5 μονάδες.
Σημειώνεται, μάλιστα, ότι ο δείκτης άγγιξε τα υψηλότερα επίπεδα από τον Οκτώβριο του 2001, όταν είχε διαμορφωθεί στις 11 μονάδες.
«Παρά την συνεχιζόμενη κρίση στην ανατολική Ουκρανία, αλλά και την αβεβαιότητα για την παραμονή ή όχι της Ελλάδας στην Ευρωζώνη, οι Γερμανοί παραμένουν αισιόδοξοι ότι η οικονομία τους βρίσκεται σε πορεία ανάπτυξης», αναφέρει το ινστιτούτο.
Ωστόσο, επεσήμανε, ακόμα, πως τα γεγονότα σε Ουκρανία και Ελλάδα δεν μπορούν να αγνοηθούν.
Αναλυτικότερα, ανέφερε πως «αν οι εξελίξεις σε αυτές τις περιοχές δημιουργήσουν αίσθημα αβεβαιότητας στους γερμανούς καταναλωτές, αυτό θα έχει αυτόματα συνέπειες στην καταναλωτική διάθεση και άρα στην κατανάλωση».
Το ινστιτούτο GfK εκτιμά πως η ιδιωτική κατανάλωση στη Γερμανία να αυξηθεί κατά 1,5% το τρέχον έτος και ότι θα έχει σημαντικό ρόλο για την οικονομική ανάπτυξη και αυτής της χρονιάς.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών