Στις 110,9 μονάδες διαμορφώθηκε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης
Στις 103,7 μονάδες αναρριχήθηκε ο δείκτης επιχειρηματικής εμπιστοσύνης τον Μάρτιο του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία, που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.
Οι οικονομικοί αναλυτές, που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση, εκτιμούσαν ότι ο δείκτης θα διαμορφωνόταν στις 99,8 μονάδες τον Μάρτιο, από 100,5 μονάδες τον Φεβρουάριο, ωστόσο διαψεύστηκαν επί τα βελτίω.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 110,9 μονάδες, από 107,7 μονάδες, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η βελτίωση των δεικτών υποδηλώνει την ενισχυμένη αισιοδοξία επιχειρηματιών και καταναλωτών για την ιταλική οικονομία.
www.bankingnews.gr
Οι οικονομικοί αναλυτές, που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση, εκτιμούσαν ότι ο δείκτης θα διαμορφωνόταν στις 99,8 μονάδες τον Μάρτιο, από 100,5 μονάδες τον Φεβρουάριο, ωστόσο διαψεύστηκαν επί τα βελτίω.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 110,9 μονάδες, από 107,7 μονάδες, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η βελτίωση των δεικτών υποδηλώνει την ενισχυμένη αισιοδοξία επιχειρηματιών και καταναλωτών για την ιταλική οικονομία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών