Επί τα βελτίω διάψευση για τους οικονομικούς αναλυτές
Μεγαλύτερη της αναμενόμενης ήταν η αύξηση που καταγράφηκε στις πωλήσεις της Unilever το α’ τρίμηνο του 2015, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.
Οι οικονομικοί αναλυτές, που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση, εκτιμούσαν ότι οι πωλήσεις θα ενισχύονταν κατά 2,1%, ωστόσο διαψεύστηκαν επί τα βελτίω, με τα στοιχεία να υποδηλώνουν μια ανάκαμψη του εμπορικού κολοσσού, που είχε υποστεί πλήγμα από την επιβράδυνση των αναδυόμενων οικονομιών.
Για το 2015, η εταιρεία έχει προβλέψει αύξηση των πωλήσεων από 2% έως 4%.
www.bankingnews.gr
Οι οικονομικοί αναλυτές, που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση, εκτιμούσαν ότι οι πωλήσεις θα ενισχύονταν κατά 2,1%, ωστόσο διαψεύστηκαν επί τα βελτίω, με τα στοιχεία να υποδηλώνουν μια ανάκαμψη του εμπορικού κολοσσού, που είχε υποστεί πλήγμα από την επιβράδυνση των αναδυόμενων οικονομιών.
Για το 2015, η εταιρεία έχει προβλέψει αύξηση των πωλήσεων από 2% έως 4%.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών