Δεν κατέστη δυνατό να επιβεβαιωθεί αν έχει συντριβεί
Ένα ινδονησιακό αεροσκάφος, στο οποίο επέβαιναν 54 άτομα, έχασε επαφή με το κέντρο ελέγχου, καθώς πετούσε στην ανατολική Παπούα και οι έρευνες για τον εντοπισμό του δυσκολεύουν καθώς πέφτει η νύχτα.
«Δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι έχει συντριβεί, απλά έχει χαθεί η επαφή με το αεροπλάνο» ήταν η επίσημη ενημέρωση, ενώ σύμφωνα με το Reuters το αεροσκάφος ήταν της εταιρίας Tρigana είχε κατασκευαστεί στην Ιταλία και τη Γαλλία και μετέφερε 44 ενήλικες, 5 παιδιά και ολιγομελές πλήρωμα.
Το αεροπλάνο πετούσε νότια της πρωτεύουσας της Παπούα, Jayapura.
Δεν είναι ξεκάθαρο αν οι έρευνες θα συνεχιστούν και τη νύχτα στην ορεινή και δασώδη περιοχή που το αεροπλάνο ταξίδευε.
Σύμφωνα με το Αεροπορικό Δίκτυο Ασφάλειας το συγκεκριμένο αεροσκάφος έκανε την πρώτη του πτήση πριν 27 χρόνια.
Η εταιρία Trigana ήταν στη μαύρη λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είχε αποκλείσει τα αεροπλάνα της από το 2007.
Οι αεροπορικές εταιρίες που βρίσκονται σε αυτή τη λίστα δεν μπορούν να πετούν στο ευρωπαϊκό εναέριο χώρο, είτε για λόγους ασφαλείας ή, και προστασίας του περιβάλλοντος.
Η συγκεκριμένη εταιρία είχε 14 αεροσκάφη, τα οποία είχαν μέσο όρο ηλικίας τα 26,6 χρόνια.
Η Trigana είχε 14 σοβαρά περιστατικά από το 1991, οπότε και άρχισε να λειτουργεί.
Συμπεριλαμβανομένου και του τελευταίου περιστατικού έχουν αποσυρθεί δέκα αεροσκάφη της.
Η Ινδονησία έχει δει δύο μεγάλα αεροπλάνα της να συντρίβονται πέρσι, συμπεριλαμβανομένης της πτήσης της AirAsia στη θάλασσα της Ιάβα, που δεν είχε επιζώντες.
Αυτή η συντριβή ανάγκασε την κυβέρνηση να θεσπίσει ένα νέο νομικό καθεστώς και να βελτιώσει την ασφάλεια.
Ο πρόεδρος της Ινδονησίας υποσχέθηκε να επανεξετάσει τα αίτια της συντριβής ενός στρατιωτικού αεροσκάφους στα βόρεια της χώρας που στοίχισε τη ζωή σε 100 ανθρώπους.
www.bankingnews.gr
«Δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι έχει συντριβεί, απλά έχει χαθεί η επαφή με το αεροπλάνο» ήταν η επίσημη ενημέρωση, ενώ σύμφωνα με το Reuters το αεροσκάφος ήταν της εταιρίας Tρigana είχε κατασκευαστεί στην Ιταλία και τη Γαλλία και μετέφερε 44 ενήλικες, 5 παιδιά και ολιγομελές πλήρωμα.
Το αεροπλάνο πετούσε νότια της πρωτεύουσας της Παπούα, Jayapura.
Δεν είναι ξεκάθαρο αν οι έρευνες θα συνεχιστούν και τη νύχτα στην ορεινή και δασώδη περιοχή που το αεροπλάνο ταξίδευε.
Σύμφωνα με το Αεροπορικό Δίκτυο Ασφάλειας το συγκεκριμένο αεροσκάφος έκανε την πρώτη του πτήση πριν 27 χρόνια.
Η εταιρία Trigana ήταν στη μαύρη λίστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είχε αποκλείσει τα αεροπλάνα της από το 2007.
Οι αεροπορικές εταιρίες που βρίσκονται σε αυτή τη λίστα δεν μπορούν να πετούν στο ευρωπαϊκό εναέριο χώρο, είτε για λόγους ασφαλείας ή, και προστασίας του περιβάλλοντος.
Η συγκεκριμένη εταιρία είχε 14 αεροσκάφη, τα οποία είχαν μέσο όρο ηλικίας τα 26,6 χρόνια.
Η Trigana είχε 14 σοβαρά περιστατικά από το 1991, οπότε και άρχισε να λειτουργεί.
Συμπεριλαμβανομένου και του τελευταίου περιστατικού έχουν αποσυρθεί δέκα αεροσκάφη της.
Η Ινδονησία έχει δει δύο μεγάλα αεροπλάνα της να συντρίβονται πέρσι, συμπεριλαμβανομένης της πτήσης της AirAsia στη θάλασσα της Ιάβα, που δεν είχε επιζώντες.
Αυτή η συντριβή ανάγκασε την κυβέρνηση να θεσπίσει ένα νέο νομικό καθεστώς και να βελτιώσει την ασφάλεια.
Ο πρόεδρος της Ινδονησίας υποσχέθηκε να επανεξετάσει τα αίτια της συντριβής ενός στρατιωτικού αεροσκάφους στα βόρεια της χώρας που στοίχισε τη ζωή σε 100 ανθρώπους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών